Friss topikok

Tomakonyha blog

Kukkolda

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kifőzde

Közösségi blog napi posztokkal minden témában. Gasztronómia, könyvajánló, utazás, napi aktualitás

Címkék

ajánló (1) alapanyagok (2) alapítvány (2) alma (4) amadea (6) avokádó (1) bab (9) barangoló (24) bárány (7) barbecue (5) barkács (1) befőzés (6) benikuty (16) blogbuli (1) bográcsos kaják (3) bölcsesség (11) bor (1) borjú (5) chili (2) csajszi (1) csirke (44) csülök (1) cukkini (3) curry (1) cyan (12) dél afrika (3) desszert (23) édeskömény (1) égigérő fű (16) egytálétel (15) egzotikus étkek (10) előétel (7) ételfotók (1) étteremkritika (2) fiam (20) film (2) főétel (30) freddy (6) gaszto (2) gasztro (282) gerle (1) gomba (25) grafit macsek (1) grill (3) grillezés (2) guargumi (1) gyöngyfűzés (1) haiku (33) hal (9) holland (3) hsz (11) humor (5) húsvét (1) indiai (1) indiai izek (1) irodalom (24) janikovszky éva (16) játék (2) (71) kacsa (14) kakas (2) káposzta (1) karácsony (4) karácsonyi menü (2) karaj (1) kenyér (3) kenyérsütő gép (4) képek (3) kert (7) kerti sütés (5) kínai kaják (11) kivizsgálás (1) könyv (29) köretek (23) korma (1) krémleves (1) krumpli (21) kultúra (4) kutya (6) lazac (1) lecsó (2) lekvár (2) lepény (1) lépésről lépésre (3) leves (15) liba (6) ludaskása (1) m.küvé (10) máj (5) mánia (10) marhahús (29) márton nap (1) maybach (8) medvehagyma (1) mese (1) micimackó (5) mormogi (3) n.zoli (10) nadine (24) napló (1) néni (1) népszokások (5) nokedli (1) nyúlhús (3) nyuszómuszó (1) n zoli (1) olasz ízek (44) oldalas (1) ötperces (3) paella (1) pálcika (21) paradicsom (1) paradicsomszósz (2) pástétom (1) perec (1) petits pois (1) pizza (5) pörkölt (2) pulyka (3) ragu (11) recept (269) recpet (1) reggeli (5) rizottó (6) rizs (2) sajt (1) saláta (17) sertés (37) sorozat (3) sous vide (1) spagetti (6) spájdernecc (6) spárga (2) steak (2) stroganoff (1) szendvics (8) szendvicskrém (3) szolgálati (2) szösz (71) szósz (18) szűzpecsenye (1) tavasz (1) tegyük össze! (8) tészta (36) tikka masala (1) tiramisu (4) tokány (2) töltöttcsirke (1) toma (280) történelem (7) túró (2) tüzes (1) tyúk (1) ünnep (7) ünnepi menü (4) vega (51) vendégváró (7) vers (27) videó (1) vinitor (1) vörösbors kakas (1) zöldfűszerek (1) zöldség (23) zuzu (1) Címkefelhő

Tandori (vagy tandoori) csirke

2009.03.23. 05:00 Bombadil Toma

 

Persze, ez a csirke inkább csak a pácolásban/fűszerezésben „tandori”, hiszen nem a hagyományos indiai, agyagból épített tandoorban sütöttem, amiről az étel a nevét kapta.
Még február elején kaptam egy szép biocsirkét, amivel nem tudtam hirtelen mit kezdeni, mert éppen tele voltam egyéb ételtervekkel és alapanyagokkal. Így jött az ötlet, hogy bepácolom, vákuumfóliázva lefagyasztom, és majd valamikor később felhasználom… – most jött el az ideje.
 
 
Hozzávalók:
 
·        kb. 1,5 kg-os csirke
·        2 dl kefir vagy joghurt
·        1,5 ek. „Tandoori masala” fűszerkeverék
·        2 gerezd fokhagyma
·        1-2 tk. chilikrém vagy őrölt chili (elhagyható)
·        olívaolaj
·        só, bors
 
A Tandoori masala fűszerkeveréket megtalálhatjuk többek között a Tescóban (a nemzeti ételek polcain) vagy más nagyobb hipermarketben.
 
 
Előkészítés:
 
1. A csirkét magam elé fektetem mellével lefelé, és egy erős pengéjű, éles késsel végigvágom a gerince mellett, mindkét oldalán. Kiveszem a csirke gerincét, így szétnyitom, mint egy könyvet. Megfordítom, kiterítem, és mindkét kezemmel ránehézkedek, hogy a csirke mellcsontja eltörjön, és a hús minél jobban kisimuljon (lásd a lenti képen).
2. Sózom, borsozom mindkét oldalát.
3.A kefirt (vagy joghurtot) egy tálba öntöm, hozzáadom a fűszereket, belereszelem a fokhagymát és elkeverem.
4. Az így kapott páccal alaposan bekenem a húst mindenhol.
Zacskóba teszem, és vákuumos fóliahegesztővel lezárom (ha nincs, elég szorosan elkötni), és egy éjszakára a hűtőbe teszem, hogy a fűszeres-kefires pác átjárja a húst. Ha nem használjuk fel másnap, befóliázva lefagyaszthatjuk, 3-4 hónapig felhasználható.
 
 
 
Elkészítés:
 
1. Előveszek egy nagy tepsit, és kibélelem alufóliával. Egy rácsot teszek a tetejére, és arra fektetem kiterítve a bepácolt húst, a bőrős felével felfelé. Meglocsolom egy kis olajjal.
2. A 180-190 fokra (alul-felül + hőlégkeverés) előmelegített sütőbe teszem a tepsit a ráccsal és a hússal, a sütő alsó polcára. 40-45 percig sütöm.
3. Ezután kiveszem, megint megspriccelem egy kevés olajjal, és tepsit 180 fokkal elfordítva visszateszem még 10-15 percre. Erre azért van szükség, mert az ajtóhoz közelebb eső részen melegebb a sütő, jobban megsül a csirke bőre, így viszont egyenletesen pirul meg mindenhol.
4. Tálalás előtt a húst legalább 10 percig pihentetem, egy darab alufóliával lazán lefedve, vagy a már kikapcsolt, félig nyitva hagyott ajtajú sütőbe teszem vissza, így tartva melegen.
Míg a tandori csirke sült, elkészítettem hozzá a hagymás krumplipürét.
 
 
Tippek, tálalás:
 
A húst feldarabolom, és a burgonyapürével tálalom.
Mind a hús, mind a krumplipüré, csak frissen elkészítve finom igazán, melegítve szerintem már nem az igazi.
Köretként krumpli helyett adhatunk mellé rizst vagy kenyeret is.
Az ilyen módon előkészített csirkét megsüthetjük faszénen is, a kerti grillsütőn, csak akkor gyakran forgassuk, nehogy megégjen, mielőtt megsül.
Ez a tandori csirke egy nagyon egyszerű és igen finom étel, érdemes kipróbálni. A húst a pácolás során átjárta a sok fűszer, így egy pompás, zamatos sült csirkehúst kaptunk. A bőre ropogósra sült, és rákaramellizálódott a fűszeres pác, belül viszont puha és szaftos (még a mellehúsa sem száradt ki), a csontról szinte magától leválik…
A könnyű, fűszeres kadarka remekül harmonizált a tandoori masalát alkotó fűszerekkel, és kellemes kísérője, kiegészítője volt az ételnek.
 
Elkészítési idő: 70 perc + a pácolás
Költségek: kb. 440 Ft/adag
Bor: 2670 Ft (Vesztergombi Kadarka – Vinotéka)
 
További recepteket, az alábbi oldalon találsz.
 

123 komment

Címkék: csirke gasztro recept toma egzotikus étkek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.03.23. 13:01:35

mit égettél el tegnap?

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.03.23. 13:33:32

@Nadine: ezzel a te katsztrófa-sütőd is megbírkózna:))

bocsesz, a könyves hasonlatnál nem jutott jobb, hirtelen az eszembe :))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.23. 13:39:55

@Jé: Egy egész réteg hagymát a tepsis hús alatt...:)

@Bombadil Toma: Nem katasztrófa, csak régi. Tökéletesen működik, én simán tudom használni, csak ezek szerint fix hőfokot megadó receptekre nem alkalmas. A hagyományos ételeket rá merem bízni:)

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.03.23. 14:11:02

@Nadine: az önmagában elég katasztrófa, hogy nem lehet benne alacsony hőfokon sütni:)))

a mai (modern) receptek között (amik persze nem újak, inkább újra felfedezett régi sütési módok/receptek) egyre több, egyre jobban elterjed, az alacsonyhőfokon, sokáig sütés. mert akkor sokkal puhább, szaftosabb, ezáltal ízletesebb lesz a hús. nézegettem az alapműnek számított "szakácsok könyvében" szinte nincs is nagyon olyan húsétel, amit 180 fok felett sütnek. 80-170 fok a jellemző. legfeljebb a pirítás fázisában az utolsó, vagy első tíz percben...

2009.03.23. 14:12:42

@Nadine: az nem semmi, annak lehetett némi illata :))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.23. 14:34:29

@Jé: Nem volt, de ha lett volna sem éreztem kint, a létra tetején:))

Egyébként már kiderült, hogy az ajtó felőli részen égett csak feketére.

@Bombadil Toma: Én ennek mostanáig nem éreztem hiányát....) Egyébként is ritkán használom a sütőt.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.03.23. 14:38:32

@Nadine: az ajto felöli oldal mindig forróbb. ilyenkor időnként forgatni kell:))

kisütött a nap:))

Pálcika 2009.03.23. 14:50:50

vérzik a szívem:
AC/DC - Thunderstruck (Live At Donnington) High Quality!!!

Pálcika 2009.03.23. 14:51:46

jájj,már megint nem sikerült a link:((

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.03.23. 14:55:42

Szép napot!

Várakozásommal ellentétben még élek :)
Egy hét múlva kiderül, hogy kell-e műteni és hagyom-e magam.

Toma, az én sütőmnek nem az ajtó oldali része melegebb. De ezen már meg sem lepődöm :)

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2009.03.23. 15:11:37

Nem keresem az okokat, de nekem speciel a hiperszupervadiúj sütőm a belső felén melegebb.. Legalábbis én azért forgatok mindent, mert ott pirul előbb..

Pálcika 2009.03.23. 15:14:18

@fiam: midet műtik?
@Nadine: @nyuszómuszó: nekem is belül melegebb a sütőm pedig nem hiperszuper modern,csak csámpásan régi gázos

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.23. 15:19:31

@nyuszómuszó: Biztosan belül van az ajtaja:)))

Toma, a "minden sütő az ajtajánál melegebb" elved elvetve:)))

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.03.23. 15:26:38

:)
Kérdezte a főorvosnő, hogy mi a panaszom. Mondtam, mint egy évvel ezelőtt :D
Miért nem láttak azóta? Mert nem mentem. - így, ilyen szépen elbeszélgettünk. Utána volt termburája, meg miért nem szedte-fújta-nyelte stb.
A jobb oldali nózimban ül egy polip, ahogy már tavaly is. Nem szívódott fel. Ezt sejtettem, mert azóta sem kaptam azon levegőt. Csak most a baloldali is úgy eldugult, hogy az már több, mint kellemetlen volt. Szépen kiporszívózta a nózimat, felírt valami erős spray-t meg gyógyszert és egy hét múlva vár vissza szeretettel.
És én ettől a vizsgálattól rettegtem egy hónapja. Azóta ülve alszom, ha alszom, a számon veszek levegőt és halálfélelmem van a tanfolyam helyszínéig meg vissza és utálok már válaszolni a "Miért sóhajtozol olyan nagyokat?" kérdésre.
Én olyan hülye vagyok!

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.03.23. 15:36:34

@Nadine: már miért lenne elvetve? úgy is az én szavam dönt:)))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.23. 15:42:34

@Bombadil Toma: Hát olvasd el a kommenteket! Máris megcáfoltak hárman...:)

@fiam: Nem akartam én mondani...:)))) Hála Istennek.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.03.23. 15:44:13

@Nadine: Köszönöm az együttérzésedet! :DDD

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2009.03.23. 15:48:13

fiam, tényleg az vagyol:D

De én meg pl a fogorvostól félek..:D

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.03.23. 16:03:56

Megyek, elmulasztom az örömömet egy kis vasalással. Este leszek.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.23. 17:10:31

Kismagyarfoci állandóan másik szobában próbál beszélgetni:)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.23. 18:03:07

@fiam: Ha gondolod, többhavi vasalnivalóval szomorkodhatsz nálam is!

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.03.23. 19:17:56

@Nadine: Elég, ha annyit mondok, hogy totál mélabús lettem? :)

Zuzuka 2009.03.23. 19:31:44

@fiam: ennyit csak egy vasalómanó vasal!:)
én a helyedben megszabadulnék attól a fránya poliptól, lehet, hogy többet tudnál aludni is.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.23. 19:51:48

Ma egész nap itt ültem a gépnél, és legalább olyan fáradt vagyok, mintha ezer más dolgot csináltam volna. Hogy van ez?

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2009.03.23. 20:44:03

Én nem vasalok.. Felhagytam vele, mielőtt elkezdtem volna.. Inkább háromszor annyi ideig teregtek, és csak olyan ruhát veszek, amit nem kell..

Kivéve az ingek, azokon gyorsan átfutok, mielőtt a zuram felveszi..

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.03.23. 20:44:44

@Zuzuka: Az a vélelmem, hogy az lesz a vége...
Már majdnem el is szántam rá magam.

@Nadine: Nem tudom, hogy van Nadine. Azt tudom, hogy azt se tudom, melyik gyógyszeremet mikor vegyem be.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.03.23. 20:47:41

@nyuszómuszó: Apukám régimódi. Neki még az alsónadrágjait is vasalni kell. Meg az ágyneműt, miszerint ágyruhát, imádja a pólókat, Fruzsinak is csupa odafigyelést igénylő ittegyhajtásottegyizé fölsői-alsói vannak. Neoex se nézhet úgy ki, mintha a hacukáit a kutya szájából rángatnánk ki, tekintve, hogy helyben nincs is ruhánk és én is kényes vagyok... De lehet, hogy holnaptól már nem leszek.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.23. 20:54:47

@fiam: Örülj neki, hátha igényelné, hogy vasald a pórázát is!:)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.23. 21:09:05

"uti"??? Na, erre rögvest kikapcsolok...:))) De tényleg. Végleges bandzsaság állt be nálam, elszoktam már a 12 órás korrektúrázástól. Jó éjt, szép álmokat!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.24. 07:48:25

Jó reggelt. Ügyes? Nem, csak vissza kell fizetnem augusztusban egy tetemes összeget...
Tegnap felfedeztem, hogy egy bőrkeményedésszerű dudor van a csuklómon a tenyerem szélén, ott, ahol érintkezik az íróasztal szélével, ahogy fogom az egeret. Hát ezen sürgősen változtatnom kell. Amióta tudom, hogy ott van, még fájdogál is. Erre a pontra támasztom a kezem, ahogy javítgatok.

maybach 2009.03.24. 08:12:26

Jó reggelt kívánok!
Nadine!
Arra tényleg figyelj oda.
Sok éves sportolás, gyűrődés nem okozott túl nagy gondot.
Hülye egértől simán teniszkönyököm lett.
El se múlt teljesen, pedig klassz kis szurikat is kaptam, ami magában is kellemes.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.24. 08:15:02

@maybach: "Örömmel" hallom, hogy nem vagyok egyedül a számítógép okozta deformitásommal, bár ez a teniszkönyök azért elég gyanús:)

maybach 2009.03.24. 08:23:12

Nem lehet gyanús, mert a doki őszintén megmondta volna, ha sörkönyök.
Azt is megmondta, hogy az injekciók b..tul fognak fájni. És tényleg.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.24. 08:29:41

@maybach: Ú, akkor igyekszem addig nem eljutni. Ma betekerem a kezem vagy valami ilyesmi.

Régen a grafikus kollégák emlegették mindig a "hidegkéz-szindrómát", mint tipikus számítógépes betegséget.

maybach 2009.03.24. 08:33:15

Elég komikus, de én havonta váltogatom melyik kezemmel piszkálom az egeret. Meg a székem magasságát is folyton változtatom, hogy a csuklóm is másképpen álljon.
A sok pici ismétlődő mozgás tehet be az ízületeknek.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.24. 08:41:15

@maybach: Pont tegnap kínlódtam a székemmel, tudván, hogy egész nap (és ma is, holnap is) itt kell dekkolnom reggeltől estig. Állati kényelmetlen ennyit ülni, akármilyen magasságra lövöm be, úgyhogy lehet, hogy ma átváltok a térdeplőszékemre.

Úgyhogy megértem a ficánkolásodat:)

maybach 2009.03.24. 08:49:51

Ráadásul nehezen bírom egy helyben. Ezért is gyűjtöm a súlyfelesleget. Hátha az segít.

Egyébként egész pontosan nem a mozgások, hanem az azonos szögben hosszan tartó előfeszítés a legrosszabb.
Remélem ezt más is érti.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.24. 09:35:10

@maybach: Én értem:)

Most alapoztam meg az egész napos egy helyben ülést egy húsos szalonnás-hagymás rántottával. Tőkesúly.

2009.03.24. 09:37:00

sziasztok!

Nadine, csorog a nyálam a reggelid után...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.24. 09:56:09

@Jé: Biztosan Neked is nagy szükséged lenne egy ilyen napindítóra...:)

A szemben lakó csajszi a 90 napos diétára esküszik, szépen fogy is vele. Mindig szokta mondani, hogy jaj, milyen éhes, hogy enne ezt meg azt, de ma szénhidrát-napja van, máskor fehérje...

Na, én ma koleszterin-napot tartok!:)

2009.03.24. 10:10:12

én is diétázom, és az én reggelim zabpehely volt. vágyakozva gondolok a rántottára, bármi is van benne

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2009.03.24. 10:16:42

Szerencsés a leányod:D Nekem, mire ekkora voltam, vagyis már előb, mert, mikor efejeztem a gimit, anyukám azt mondta, hogy felnőtt nő vagyok, úgyhogy leszek szíves vasalni magamnak, és szendvicskéket meg ilyesmiket sem csinált automatikusan..(jó, azt már előbb áttestálta rám):P

A vasalós dolog nem jött be, utálom, de ugyanakkor komolyan akkor, és nem előbb realizálódott úgy igazán, hogy a dolgok nem csak úgy teremnek, meg eltűnnek, hanem anyukámnak azzal egy napon belül x óra munkája van..
Eléggé megrázó élmény volt..

Bár a férjemben pl még minidg nem realizálódott a dolog kellőképp, ő mint anyuka egyetlen pici fia, akikkel még a nagymama is együtt lakott még mindig nem jött rá, persze elméletileg igen, de gyakorlatilag nem, hogy amikor a hat ruhadarabját tizenkétfelé szórja, akkor amikor eltűnnek, én szedem össze őket.. Illetve ez még talán megvan, de abba még tuti nem gondolt bele, hogy ha neki ez x idő lenne, akkor nekem tuti kétszer annyi, mire mindent megtalálok, valamint azt hiszem, még azzal sem nézett szembe kellőképpen, hogy miért is kéne nekem ezt megcsinálnom..

Jaj, rémes, mint egy elkényeztetett nagy gyerek..
Ha a szüleihez megyünk, körülálljék nők és gügyögnek neki, aztán napokba kerül, mire kinevelem belőle ezt a hülyeséget..:D
hozzáteszem, nem teszenek különbséget, nekem is gügyögnek, és sosem értik, miért leszek ideges és kicsit néha goromba.. (szerintem tényleg nem látnak összefüggést..:))
Akkor még jobban gügyögnek, és arra elszégyellem és összeszedem magam, mert igazán szeretnivalóak..:)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.24. 10:17:12

@Jé: Én esténként mindig elhatározom, hogy másnap lájtos napot tartok, joghurt, saláta, egyebek. Aztán valahogy ez reggelre gyomorból indulva, megváltozik. Én meg engedelmeskedem:)

Zuzuka 2009.03.24. 10:28:43

helló!
reggeli: gyümölcsjoghurt / barackos
nem támogatom a 90 napos diétát mert hosszú.
vagy lefogyok 3 hét alatt, vagy nem:DD
néha sikerül...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.24. 10:32:29

@Zuzuka: Szétégne a gyomrom a reggeli joghurttól. Tudom, vicces, de ez van.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.24. 10:44:44

Megint a kommentemnél lett Server Error... Szóval, csak azt mondtam, hogy nekem szétégne reggel a joghurttól és bármilyen gyümölcstől a gyomrom...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.24. 10:50:41

De most legalább jó alaposan megjegyezhetitek, hogy a délelőtti joghurt/gyümölcs fogyasztástól ég a gyomrom. Hülye blog.hu

2009.03.24. 10:51:56

én próbáltam a 90 napost, de nem szerette a gyomrom

@Nadine: néhány héttel ezelőttig én is így voltam. aztán tükörbe néztem, és elborzasztott a látvány. :(

2009.03.24. 10:52:48

nem értem, mitől ég a gyomrod, Nadine? :))))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.24. 11:06:52

@Jé: És most megy az önkínzás a szebb külső érdekében?

Fú, bármitől, amit nem kívánok!:)))

maybach 2009.03.24. 11:18:21

Nadine!
Ezt a joghurt dolgot nem értem.

2009.03.24. 11:34:43

joghurt? milyen joghurt??

@Nadine: nem önkínzás, csak nem ehetem azt, amit szeretek. azért a legtöbb kajának jó íze van.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.03.24. 12:10:36

90 napos diéta?
Én 6.205 napja, vagyis Fruzsi 4 éves kora óta diétázom. Mégsem fogytam :D

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.24. 12:15:09

@maybach: Mit is?

@Jé: Nálam ez ön- és tömegkínzás lenne. Ha nem ehetem, ami jólesik, ingerült és türelmetlen vagyok. Ennek nem szívesen teszem ki a környezetem.

@fiam: Ezek szerint a pogácsa- és buktahegyek csak a többieket táplálják:)))

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.03.24. 12:51:57

@Nadine: Nagyjából agy van. Egy keveset én is kapok :)

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.03.24. 12:54:48

a fogyókúra egy nagy hülyeség. a szervezet ponosan tudja mire van szüksége. az én szervezetem, például, már évek óta tudta, hogy hosszú, kemény tél lesz idén, és ezért már évekkel ezelőtt elkezdte gyüjteni a zsírtartalékokat... :)

amúgy fél órája gál noémi olyat ejtett ki a száján, hogy vasárnapra húsz fok. a próféta szóljon belőle!!

maybach 2009.03.24. 12:56:29

Nadine!
Most akkor ég a gyomrod a joghurttól?

Közben az jutott eszembe mikor a fickó panaszkodott valamilyen filmben talán, hogy egész életében éhes volt.
Fiatalon a szegénység miatt nem tudott enni. Most, hogy gazdag, az orvosa tiltotta meg neki.

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2009.03.24. 13:42:49

Én ma csilit csináltam a névnaposnak..:D
Ettem belőle egy harmad tányérral.. A bab-kukorica kombó nem annyira szénhidrátszegény dolog..:(

Én pont gyomorégésre eszem tejeset.. Mondjuk a gyümölcsjoghurttól nem tudom, hogy nekem égne-e, azt nem szeretem, csak a sima ízesítetlent..

Napi két kefírt benyomok a liter tejem mellé gyomorégésre, mióta baba van..

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.24. 14:14:54

@fiam: Agy keveset? Helyesen: adj keveset a többieknek, több jut neked!:)

@maybach: Ezt megettem!:DDD

@nyuszómuszó: Remélem, a párodat nem Karinának hívják...:)

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.03.24. 14:28:41

@Nadine: Nagyjából így van - helyesen. De a Te változatod sem rossz :)

Gáboroknak minden jót, csokit, diót, mogyorót!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.24. 14:36:46

@fiam: Meg répát, hogy szépen tudjanak fütyülni!

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2009.03.24. 14:55:23

Mindenesetre érdekes lenne, ha Karina lenne.. Nagyon elcsodálkoznék magamon:D

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2009.03.24. 14:56:01

Mindenesetre érdekes lenne, ha Karina lenne.. Nagyon elcsodálkoznék magamon:D

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.24. 16:01:50

@nyuszómuszó: Másnak is lehetett volna névnapja, nem?:)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.24. 16:28:57

Most Svati helyett kiáltom, hogy száz!

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.03.24. 17:03:13

@Nadine: Tudsz Róla valamit? És Marisellről?

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.24. 17:30:15

@fiam: Svati szerintem továbbra is a Lekváros Betonon, Marisellről semmi hír, pedig írtam is neki...

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.03.24. 18:01:52

@Nadine: szia!:) már egyszer bejelenkeztem ma, csak elkerülte a figyelmedet:))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.24. 18:09:21

@Bombadil Toma: Tényleg, a diétánál:))) Kicsit egybefolynak az órák, bocs!

Zuzuka 2009.03.24. 18:10:39

erre felénk még a levegő is hizlal!
ha jobbra indulok a mátrai, ha balra kanyarodok a bükki... én meg itt csendben hízok a völgyben:))

az ebédre csomagolt 2 tepertős pogimat nekiadtam egy kicsi fekete kóborkutyának, aki a buszmegállóban várt valakit. ízlett neki:)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.24. 18:25:00

@Zuzuka: Akkor neked enned sem kell, csak nagyokat szippantasz a levegőből. Rendesség, hogy megetetted a kiskutyát!:)

Zuzuka 2009.03.24. 18:38:00

rövidlábú, hosszúszőrű tistutya volt, és nagyon éhes-szomorúan nézett rám...

azért a levegő harapás után küldök mindig desszertet:)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.24. 18:46:16

@Zuzuka: A várakozó kutyusok mindig reménykedőek és szomorkák...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.24. 20:09:29

Pálciéknál is névnapozás van ám!:) (Szerintem)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.24. 21:09:57

Na, látom, ma egyedül tartom a frontot, de akkor inkább nem. Jó éjt, szép álmokat!

Pálcika 2009.03.24. 21:14:46

Szép estét!
@Nadine: igen,bizony Apci és Höbi névnap van ma nálunk:)))

Pálcika 2009.03.24. 21:22:10

tiszta drámai a helyzetem,a szülcsifelcsiket(bocs Toma:)21.45-kor kezdik,alig tudom nyitva tartani a szemem:((((

almonda 2009.03.27. 23:35:02

Sztem, nem igazán stílusos krumplit adni az india csirkéhez - miután ott nem olyan népszerü, mint Európában, s szinte mindig rizst kínálnak a csirkeételeikhez.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.30. 20:38:12

Fejet hajtunk döbbenetes tudásod előtt. Még szerencse, hogy Toma nem stílusgyakorlat gyanánt főz, és sokszor kifejezetten a mi kedvünkért direkt krumplipürét tálal. Uff.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.31. 08:37:27

@kismagyarfocilaz: Mert az a "mögmondtam, hát mögmondtam":)))

kismagyarfocilaz · http://kismagyarfocilaz-tippmixsiramok.blog.hu 2009.03.31. 22:59:21

És Old Shatterhand-et te is mindmáig óld satterhandnak ejted?

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.31. 23:37:48

@kismagyarfocilaz: Hát ezen most el kell gondolkodnom. Állati régen olvastam a Winnetout és társait. De piszok menő voltam a telepi srácok közt a két faragott markolatúnak látszó műanyag pisztolyommal, indiánlány létemre.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.03.31. 23:41:22

Akkor én most kedvenc krumplipürém képe mellett álomba szenderedem. Jó éjt, szép álmokat! (A másik szobában is:))
süti beállítások módosítása