Friss topikok

Tomakonyha blog

Kukkolda

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kifőzde

Közösségi blog napi posztokkal minden témában. Gasztronómia, könyvajánló, utazás, napi aktualitás

Címkék

ajánló (1) alapanyagok (2) alapítvány (2) alma (4) amadea (6) avokádó (1) bab (9) barangoló (24) bárány (7) barbecue (5) barkács (1) befőzés (6) benikuty (16) blogbuli (1) bográcsos kaják (3) bölcsesség (11) bor (1) borjú (5) chili (2) csajszi (1) csirke (44) csülök (1) cukkini (3) curry (1) cyan (12) dél afrika (3) desszert (23) édeskömény (1) égigérő fű (16) egytálétel (15) egzotikus étkek (10) előétel (7) ételfotók (1) étteremkritika (2) fiam (20) film (2) főétel (30) freddy (6) gaszto (2) gasztro (282) gerle (1) gomba (25) grafit macsek (1) grill (3) grillezés (2) guargumi (1) gyöngyfűzés (1) haiku (33) hal (9) holland (3) hsz (11) humor (5) húsvét (1) indiai (1) indiai izek (1) irodalom (24) janikovszky éva (16) játék (2) (71) kacsa (14) kakas (2) káposzta (1) karácsony (4) karácsonyi menü (2) karaj (1) kenyér (3) kenyérsütő gép (4) képek (3) kert (7) kerti sütés (5) kínai kaják (11) kivizsgálás (1) könyv (29) köretek (23) korma (1) krémleves (1) krumpli (21) kultúra (4) kutya (6) lazac (1) lecsó (2) lekvár (2) lepény (1) lépésről lépésre (3) leves (15) liba (6) ludaskása (1) m.küvé (10) máj (5) mánia (10) marhahús (29) márton nap (1) maybach (8) medvehagyma (1) mese (1) micimackó (5) mormogi (3) n.zoli (10) nadine (24) napló (1) néni (1) népszokások (5) nokedli (1) nyúlhús (3) nyuszómuszó (1) n zoli (1) olasz ízek (44) oldalas (1) ötperces (3) paella (1) pálcika (21) paradicsom (1) paradicsomszósz (2) pástétom (1) perec (1) petits pois (1) pizza (5) pörkölt (2) pulyka (3) ragu (11) recept (269) recpet (1) reggeli (5) rizottó (6) rizs (2) sajt (1) saláta (17) sertés (37) sorozat (3) sous vide (1) spagetti (6) spájdernecc (6) spárga (2) steak (2) stroganoff (1) szendvics (8) szendvicskrém (3) szolgálati (2) szösz (71) szósz (18) szűzpecsenye (1) tavasz (1) tegyük össze! (8) tészta (36) tikka masala (1) tiramisu (4) tokány (2) töltöttcsirke (1) toma (280) történelem (7) túró (2) tüzes (1) tyúk (1) ünnep (7) ünnepi menü (4) vega (51) vendégváró (7) vers (27) videó (1) vinitor (1) vörösbors kakas (1) zöldfűszerek (1) zöldség (23) zuzu (1) Címkefelhő

Kellemes karácsonyt!

2009.12.24. 05:00

Demjén Ferenc

GYERTYÁK
 
Mindazokért, kiket nem láttunk már régen,
Akik velünk együtt ünnepelnek az égben,
Kiknek őrizgetjük szellemét,
Mindenkiért egy-egy gyertya égjen!
 
Mindazokért, akik elzárkóznak a jótól,
Akik nincsenek itt, s nem is értenének a szóból,
Aki barát, de lehet még ellened is,
Mindenkiért egy-egy gyertya égjen!
 
Égig érjen a fény és mi úgy szeretnénk,
Hogy sohase múljon el.
Égig érjen a fény egész életünkön át,
Hogy nyithassa két szemét, ki mindig erre várt!
 
Mindazokért kik ma egyedül ülnek a járdán,
Kikre család, gyermek, otthon rég nem várt már,
És mindenkiért, aki nem lehet itt,
Mindenkiért egy-egy gyertya égjen!
 
Mindazokért, akik nem vették még észre,
Örök bilincs kell minden fegyvert fogó kézre,
És mindenkiért, aki nem hiszi el,
Mindenkiért egy-egy gyertya égjen!
 

 

 

58 komment

Címkék: karácsony

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.24. 08:26:48

Kedves Jé! Gyönyörű a "kép", és szívhez szóló a vers. Ígérem, így lesz. Amint hazaérek, "egy-egy" gyertya fog égni értük.

Szép poszt.

Indulunk Stefivel, remélem, ma sem öl meg minket egy őrült "sietős". Nem igaz, miket láttam 22-én az utakon...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.24. 08:55:23

Nem akarom karácsony napján elküldeni az anyjába a blogmotort, de gondolok rá. Most nem tudom, elment-e az előző kommentem vagy sem. Pff...

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.12.24. 09:00:59

szép. nem nagyon szeretem demjént, de így olvasva szép. :))

az a gyanúm, hogy nem vettem igazán komolyan ezt a karácsony közeledte dolgot. ma délután jön vacsorára a család, de nálam még nincs kitakarítva, a padló tiszta sár a kutyáktól, nem tudom mit fogok főzni, mert még sem terveztem.
most itt ülök, a kávémat kortyolgatom, és egy cetlire firkálgatva ötletelek, és próbálok egy háromfogásos vacsorát összeállítani a hűtő/kamra tartalmát figyelembevéve...

azért, boldog karácsonyt mindenkinek! :)

Hobbiszakács · http://hobbiszakacs.blog.hu 2009.12.24. 09:53:57

Nyugodt évvégét, kellemes estéket, jóízű falatokat, gyomrot-szívet melegítő poharazást kívánok Nektek!

(A két évét betöltő) HSZ

Zuzuka 2009.12.24. 11:22:08

égnek a gyertyák, szépül a fenyő.
Boldog, békés Karácsonyi Ünnepeket és egészségben,szeretetben gazdag Új évet kívánok mindenkinek!
@Hobbiszakács: és boldog szülinapot!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.24. 12:01:14

Na, én most vad ajándéksaláta-készítésbe fogok, ha még lesz időm, hajfestésbe, úgyhogy már csak egy-egy pillanatra tudok idepislogni.

ÁLDOTT, BÉKÉS, BOLDOG KARÁCSONYT KÍVÁNOK MINDEN KIFŐZDE-TÖRZSVENDÉGNEK, HÉBE-HÓBA LÁTOGATÓNAK ÉS A BOLYGÓ TÖBBI LAKÓJÁNAK!

maybach 2009.12.24. 13:44:15

Jónapot,
És boldog ünnepeket kívánok mindenkinek!

tistedur 2009.12.24. 15:26:16

Csingilingi, cseng a csengő,
Száll a szánkó, mint a felhő,
Csaknem elszakad a gyeplő,
Csingilingi, cseng a csengő.

Égi szánkót hajt az angyal.
És mire az estihajnal
Megjön a szép fenyőgallyal,
Cseng a csengő, jő az angyal.

Itt a Jézus angyalkája,
Égben termett csodafája,
S mindent, mindent aggat rája
A kis Jézus angyalkája.

Arany diót, arany csengőt,
Ezüst lepkét, ringót rengőt,
Amilyen még földön nem nőtt,
S csilingelő arany csengőt.

Kérünk Jézus angyalkája,
Ahol sok a koldus, árva,
Hol jóságod legtöbb várja,
Ott pihenj meg legtovábbra.

Hozz örömet, békességet,
A szíveknek melegséget,
Karácsonyi szép meséket,
S az Istennek dicsőséget

Boldog, békés, áldott Karácsonyt :)

maybach 2009.12.24. 17:41:23

Halihó Tis!
Rég jártál erre.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.12.24. 21:07:33

Békés, boldog Karácsonyt
minden jóakaratú embernek...

Azazhogy itt mindenkinek :-)

Mert a legfőbb: Szeresd felebarátodat, mint tenmagadat...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.24. 22:51:23

Jó estét kívánok, azt hiszem egyetlen alkalom során sikerült felszednem azt a tíz kilót, amit az év hátralévő napjaira előirányoztam magamnak. Persze, nem direkt.

Tist!:)))

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.12.25. 09:15:06

na, azért csak sikerált valamit összehoznom tegnap. el is fáradtam rendesen, már tíz órakor el is dőltem:))

azmilyenmár, hogy karácsonykor rövid ujjú pólóban vagyok kint és etetem a kutyákat?! tiszta bolond idő van (bár a maival kieggyeznék egész télre). egy hete meg odafagytam a teraszra, ha egy percre kimentem...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.25. 09:26:39

@Bombadil Toma: Szia, Toma! Szerintem Te le sem feküdtél:) Na, és mi lett végül a menü? Tudom, a desszert Rennie...

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.12.25. 09:40:23

@Nadine: mostanában koránkelő lettem. kezdett a dolog már abszurddá válni. volt, hogy reggel hétkor feküdtem le és délután kettőkor keltem. megpróbálok most visszaállni a normális rendre.

a menü végül is tárkonyos marharagú leves, fehérboros-mustáros nyúl rozmaringos foccaciával és túrókrémes cannolli lett.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.25. 09:48:37

@Bombadil Toma: :DDD Ez nagyon vicces... Mármint ez az "összeütök valamit abból, amit a hűtőben és a kamrában találok":))) Bakker, hogy lehet nyulat találni:)

Megértem, hogy megpróbálsz visszaszokni, szerintem jobban is fogod érezni magad egy idő után.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.12.25. 10:28:28

@Nadine: :)) a nyulat a mélyhűtőben találtam, még éppen sikerült felolvasztanom a sütőben 60 fokon... szó szerint találtam, mert valahol a rekesz mélyén volt eltemetve egy rakás alaplé meg kacsazúza alá:)

bakker el kéne mosogatnom, mert még mindig kint van az asztalon minden tányér meg edény:)) megyek, be is pakolom consuelába...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.25. 11:06:09

@Bombadil Toma: Nekem ez olyan, mintha lazacot találnék a hűtőben, vagy kaviárt, vagy az előszobaszőnyeg alatt titkos aranykészleteket:)))

Azért is jó lenne, ha nem "kísértet-üzemmódban" éldegélnél, mert egy hangyányival többet tudnál velünk, hétköznapi emberekkel kommunikálni:)
Én is mosogatok éppen...:)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.25. 12:03:11

Bakker, olyan tavaszias idő van, hogy mindjárt kimegyek és elültetem a házban rekedt nárciszhagymákat...

tistedur 2009.12.25. 12:11:48

én annak örülök, hogy nem főztem kocsonyát:most mit kezdenék annyi levessel.(kicsi a hűtő, csak az erkélyen tudnám tárolni)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.25. 12:42:25

@tistedur: Dettó!:) Pedig napok óta ez jár a fejemben... Egy jó kis kocsonya.
Tegnap is csomagoltak nekem töltött káposztát (előző nap a szomszéd néni hozott), úgyhogy most már végképp nem tudom, mit kezdjek a saját savanyú káposztámmal és a füstölt csülkömmel. Mire megfőzöm, már rá sem bírok nézni. Hm?:)

tistedur 2009.12.25. 12:46:00

@Nadine: tartalékold rosszabb időkre :) én pár nap múlva tepsisen csinálnám meg egy kis krumplival.ideális újévi kaja lenne a virsli helyett.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.12.25. 13:01:08

mostanáig napoztam, és a kutyákkal játszottam:)) 19 fokot mértem, ez normális? szegény halacskám a kertitóban most olvadt ki, és úszkál a felszínen, szerintem azt hiszi tavasz van...

@Nadine: vannak kincsek a fagyasztómban:) néha én is meglepődök.

@tistedur: hehe! tényleg, kocsonyaszezon van, erre nem is gondoltam. biztos sokan káromkodnak most országszerte...:)

tistedur 2009.12.25. 13:12:10

@Bombadil Toma: ott legalább van nap..itt meg felhők és taknyos idő :(
a koconya végülis kihűlt leves:egy kis zöldség meg tészta kell csak hozzá :)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.25. 13:20:52

@tistedur: Az a baj, hogy mire odáig eljutok, sztem már rá sem bírok nézni a húsra. Hogy ezt az állapotot feltétlenül elérjem, most melegítem a töltött káposztát, amit a barátnőm készített. Nagyon hasonló az ízlésünk, így nem lepett meg a belecsempészett oldalaska:)

Most próbálok rendet vágni a hűtőmben. A mélyhűtő full, rejtély, mit hová fogok tenni, ha nem hűl le legalább egy kicsit az idő. Na nem mintha nem szeretném sokkal jobban a tavaszt a télnél...:) Egyébként itt félóránként elered az eső tíz-húsz percre. Hihetetlen.

tistedur 2009.12.25. 13:38:18

@Nadine: hát a füstölt csülöknek ki kell bírnia húsvétig :)
a káposztából pedig lehet fogyókúrás káposztalevest főzni :)
a hűtő tele:amit ki lehetne belőle szórni, az nem csinál használható helyet :( szóval kocsonya ugrott egy időre a fagyasztót pedig a héten akarom majd kifőzni :)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.25. 14:02:42

@tistedur: Persze, a hentes is mindig azt mondja, akasszam csak fel a kamrában, ott eláll. De nekem nincs kamrám, a garázs meg nem fagymentes, szóval, marad a hűtő, de az állítólag nem tesz jót a füstölt csülöknek. A káposzta meg baromi büdös:) De sebaj, folyamatos kényszerzabálással lehet segíteni a tarthatatlan helyzeten:)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.25. 14:14:36

@tistedur: Tist, a fagyasztót hogy lehet "kifőzni"? Kocsonya helyett?:)

tistedur 2009.12.25. 14:42:47

@Nadine: a fagyasztó kifőzéséhez kell egy nagyobbacska kondér, meg egy csomó zöldség, só, bors, karajcsont meg ilyenek :)
van benne hurka-azt megsütöm majd, karaj-ebből lesz a sajtos karaj valamikor, karajcsont-ebből leves lesz, hal-majd még kitalálom, mi lesz belőle. nem akarok vásárolgatni két ünnep között-esetleg majd egy kis kocsonyaalapanyagot, ha megfelelő lesz a kinti időjárás.
az rossz, ha nincs kamrád. valami hűvösebb hely? amit nem használsz gyakran és nem is kell fűteni annyira benne? a káposztát én nagy befőttesüvegbe pakolnám:az zárható (vagy egy egész hordót kaptál? )

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.25. 14:49:04

@tistedur: :DDD Totálisan félreértettelek... Hű, ha én ki akarnám főzni, jövő júliusig ehetnék onnan:))) Csodálkoztam is, hogy ilyenkor állsz neki takarítani a mélyhűtőt, azt hittem, ez valami speciális forró vizes módszer:)) (Ez csakis Pálcika hatása lehet...)

Jó ötlet, nagy üvegem van. Hűvös helyiségem nincs. Itt ez a baromi nagy ház, és a felső szint szinte teljesen egylégterű (csak a hálószoba és a fürdőszoba nem nyitott), az alsó szinten meg a legmelegebb szoba van, az étkező, a konyha, az előszoba, a lépcsőház, és ez mind egybenyitva.

Most pedig úgy teszek, mint már nagyon rég: nekiállok puzzle-ozni. Mint a nagyok:) Van egy gyönyörű Van Gogh-repróm, az Íriszek a kertben. Olyan régóta szeretném kirakni...

tistedur 2009.12.25. 14:58:40

@Nadine: sok türelmet és sikert a puzzléhoz :) én lehet, hogy szundizom vagy olvasok vagy felváltva :)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.25. 15:16:49

@tistedur: Köszi! Na, az nálam a holnapi projekt! Nagyon komoly, hasonló ütemtervem van az ünnepekre:)))

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.12.25. 16:20:25

Szervusztok!

Kellemes ünnepeket!
Neoex lehet, hogy nemhiába járt számítógép javítói suliba... :)

@tistedur: Sajnálom a viszonylag jó időt :) Nálunk már nagyon beborult, szerintem leszakad az ég holnapra.

@Nadine: Ez az, csak egyél és pihenj. Rád fér.

Képzeljétek! Tegnap megkérték a Fruzsi kezét.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.25. 16:44:56

@fiam: Óóóóóóóóóóóóóóóóóóóó... Ez most nem Neoexnek szólt:) És igent mondott? (Nem Neoex)

Ha igen, szívből gratulálok!!!

(Azt azért megkérdőjelezem, hogy az evés rám fér, mert már nincs hová, de a pihenés nagyon:))

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.12.25. 16:47:59

@Nadine: Igent mondott :)
Köszi a gratulációt!
Kicsit hosszú jegyesség elé néz, mert az esküvőt 2011-re tervezték.
Azt hiszem írnom sem kell, hogy bőgtem, mint a záporeső... Neoex csak előttem mert sírni :)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.25. 18:28:05

@fiam: Nem baj az, legalább jól kipróbálják egymást...:)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.25. 20:08:06

Pálcika üdvözöl mindenkit, boldog karácsonyt kíván Nekünk. Összeomlott náluk a számítógépes rendszer, úgyhogy nem tud személyesen is jönni. Ha esetleg valakinek van egy nélkülözhető gépe vagy laptopja, azonnal szóljon!!! Nagyon fontos lenne...

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.12.25. 20:08:57

@Nadine: Hát, igen... Garancia így sem lesz semmire, de mindenki a legjobbra készül, ők is.
Mi is. Mint minden szülő, segítjük őket, ahogy tudjuk. Azzal is, hogy tudatosítjuk bennük, hogy nemcsak turbék az élet...

... hanem henye is, úgyhogy most henyélek egy nagyot. További szép estét!

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.12.25. 20:10:03

@Nadine: Hú, de sajnálom Pálcit! Sajnos nálunk is épphogy éldegél a rendszer...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.25. 20:18:39

@fiam: Sajnos, van is miért. Szóval, aki esetleg tud egy nélkülözhető géppel segíteni, egyből sikítson nekem!

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.12.26. 09:18:30

jó reggelt!

csak nem az új 2.0-ás toma lesz az ébresztő ezután?:)))

kissebb inzunlinsokk után vagyok, de még van süti dögivel. a bejgli és a kókuszkocka felét inkább lefagyasztom...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.26. 09:53:38

@Bombadil Toma: Jó reggelt:) Már fent vagyok egy ideje, de nagy kelepce az étkezőasztalnál elkezdett puzzle. Ha akarok, ha nem, folyton odaülök, és élvezem minden pillanatát, amikor nem "kell", hanem "lehet" valamit csinálni:)

Érdekes, nekem aránylag jól sikerült visszafogni magam az elmúlt két napban. A baráti vacsora napján este ettem először, akkor is egy kis húslevest, némi rántott húst salátákkal (!), és egy nagyon vékony szelet kuglófot, tegnap meg nem reggeliztem, kora délután benyomtam egy tányér töltött káposztát, aztán este a mákos gubából pár falatot, és egyelőre ennyi... Igaz, nem a saját főztöm volt elém rakva. Akkor kicsit nehezebb az önkontroll:)

Zuzuka 2009.12.26. 10:30:21

jó reggelt!
jó látni, hogy senki sem éhezett az ünnepek alatt:)nálunk is fullon van a hűtő, 3 napig tutira nem főzök semmit, csak henye, pihi, olvasás, régi filmek a dobozban, ezt tervezem. szerencsére a sütikkel előrelátó voltam, 1 beigli, 1 tepsi zserbó - ennyi, és ebből szívesen felajánlok bárkinek egy kis kóstolót.
látszólag tavasz van, hétágra süt a nap,de a hideg szél elszúrja az egészet! tegnap sem sima eső esett, hanem súlyos özönvíz.
@fiam: gratulálok a fiataloknak, sok boldogságot, kitartást kívánok! a szülőknek nemkülönben:)

egy kis puzzle jólesne, de régen raktam már!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.26. 11:33:44

@Zuzuka: Én is nagyon szeretem:) Vicces, hogy ettől szabadnak érzem magam, de aki belelát a napi rutinomba, az megérti: üldögélni órákig egy "játék" felett, közben teázgatni, zenét hallgatni, mesefilmet nézni - maga a mennyország.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.26. 11:36:57

@Zuzuka: Postán is lehet kóstolni? A zserbódra kíváncsi lennék:)

Zuzuka 2009.12.26. 11:49:48

mindent lehet, csak akarni kell! megkívántam a töltött káposztádat, cseréljünk onlány:)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.26. 12:27:22

@Zuzuka: Arról lemaradtál... Nem én főztem, egy adagot csomagoltak 24-én:) De ha főzök, meghívlak rá szívesen:) Simán sor kerülhet rá a két ünnep közt, mert ott figyel a füstölt csülköcske a hűtőben:)

Zuzuka 2009.12.26. 14:09:13

@Nadine: én hívlak meg, és már indulhatsz is, mert 10 perc múlva kész. oldalaska nincs benne, csak sok-sok töltés és füstölt kolbász.
többet tényleg nem főzök már.:))

maybach 2009.12.26. 14:40:39

Jó napot kívánok!
Furcsa, hogy csak mi ettünk halászlét 24-én. Pedig pazar volt szokás szerint.
A sütik is.
A káposzta mai menü.
Buksi sokat sétált ma. Tegnap elmosta az eső a lófrálást.
És persze hála az angoloknak foci is van.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.26. 15:30:25

@maybach: :) Én most a maradék tescós grillcsirkémet fogom elfogyasztani egyéb maradék saláták társaságában. P.p.-vel:) Holnap már fogok főzni is, azt hiszem:)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.26. 15:37:20

@Zuzuka: Kedves Tőled, de most inkább puzzle-ozgatok tovább:) A macskák meg hármasban szinkronalszanak.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.27. 09:32:12

Jó reggelt! Ezek szerint nemcsak én bagolykodtam végig a Szenvedélyek viharábant? Anyám, de jó az a film... És az egyetlen film, ahol Brad Pitt mint pasi bejön. Ez külön értékessé teszi.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.27. 14:30:52

Látom, hiba volt mára nem beígérni a baráti orrba verést:)

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.12.27. 14:57:21

@maybach: Nálunk is volt a halászok leve. Szerintem fiatal halászoké :-)
24-én és 25-én egyaránt. Ma vendégeskedünk.

@fiam: Gratulálok. Talán ez a legjobb időszak :-) Felelősségmentesen lehet örülni :-)

@Nadine: Auuuuuu! Ez fájt... egyebekben minden jót alvó macskákkal! Addig legalább béke van. A Puzzle régen bejött, ma már nem élvezem.

maybach 2009.12.27. 16:27:42

Jó estét kívánok!
Még mindig tudok enni.
Igaz most is sétáltunk egy kicsit Buksival.
Ő is tud enni.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.27. 16:45:11

Na azé!:)))

Én most sütöm a szentesti halucit:) Majonézes-hagymás krumplikával. Nehogy egyszer ne ápoljam rendesen a hagyományt:)

Zuzuka 2009.12.27. 17:33:47

bon apetite!

megjöttünk a vendégségeskedésből, és egy adag gyenge töltött káposztát be is nyomtam uzsonnára. fíííínom!
csapatónak egy zserbó - hosszú szelet, végigéri a tepsit:)
lesz holnap sírás, ha nem jön föl a nadrágom:(

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.27. 18:36:37

@Zuzuka: Egészségedre! A csíkot különösen:) Én ezt a mértékegységet az almáspite-sütés óta ismerem.

Én meg lehaluciztam magam a sárga földig. Hű, de finom lett!
süti beállítások módosítása