Friss topikok

Tomakonyha blog

Kukkolda

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kifőzde

Közösségi blog napi posztokkal minden témában. Gasztronómia, könyvajánló, utazás, napi aktualitás

Címkék

ajánló (1) alapanyagok (2) alapítvány (2) alma (4) amadea (6) avokádó (1) bab (9) barangoló (24) bárány (7) barbecue (5) barkács (1) befőzés (6) benikuty (16) blogbuli (1) bográcsos kaják (3) bölcsesség (11) bor (1) borjú (5) chili (2) csajszi (1) csirke (44) csülök (1) cukkini (3) curry (1) cyan (12) dél afrika (3) desszert (23) édeskömény (1) égigérő fű (16) egytálétel (15) egzotikus étkek (10) előétel (7) ételfotók (1) étteremkritika (2) fiam (20) film (2) főétel (30) freddy (6) gaszto (2) gasztro (282) gerle (1) gomba (25) grafit macsek (1) grill (3) grillezés (2) guargumi (1) gyöngyfűzés (1) haiku (33) hal (9) holland (3) hsz (11) humor (5) húsvét (1) indiai (1) indiai izek (1) irodalom (24) janikovszky éva (16) játék (2) (71) kacsa (14) kakas (2) káposzta (1) karácsony (4) karácsonyi menü (2) karaj (1) kenyér (3) kenyérsütő gép (4) képek (3) kert (7) kerti sütés (5) kínai kaják (11) kivizsgálás (1) könyv (29) köretek (23) korma (1) krémleves (1) krumpli (21) kultúra (4) kutya (6) lazac (1) lecsó (2) lekvár (2) lepény (1) lépésről lépésre (3) leves (15) liba (6) ludaskása (1) m.küvé (10) máj (5) mánia (10) marhahús (29) márton nap (1) maybach (8) medvehagyma (1) mese (1) micimackó (5) mormogi (3) n.zoli (10) nadine (24) napló (1) néni (1) népszokások (5) nokedli (1) nyúlhús (3) nyuszómuszó (1) n zoli (1) olasz ízek (44) oldalas (1) ötperces (3) paella (1) pálcika (21) paradicsom (1) paradicsomszósz (2) pástétom (1) perec (1) petits pois (1) pizza (5) pörkölt (2) pulyka (3) ragu (11) recept (269) recpet (1) reggeli (5) rizottó (6) rizs (2) sajt (1) saláta (17) sertés (37) sorozat (3) sous vide (1) spagetti (6) spájdernecc (6) spárga (2) steak (2) stroganoff (1) szendvics (8) szendvicskrém (3) szolgálati (2) szösz (71) szósz (18) szűzpecsenye (1) tavasz (1) tegyük össze! (8) tészta (36) tikka masala (1) tiramisu (4) tokány (2) töltöttcsirke (1) toma (280) történelem (7) túró (2) tüzes (1) tyúk (1) ünnep (7) ünnepi menü (4) vega (51) vendégváró (7) vers (27) videó (1) vinitor (1) vörösbors kakas (1) zöldfűszerek (1) zöldség (23) zuzu (1) Címkefelhő

Fiam: Sztár születik

2008.07.09. 05:00 fiam

Úgy tűnik, tudathasadásom végleges, nappal én vagyok én, álmomban Jeanne-Claudette van Durmiként élem éjjeleimet. Most épp sztár lett belőlem.
Az úgy volt, hogy igen elégedetlen voltam életemmel. Semmi fényűzés, semmi pompa, semmi hírnév. Ez mondjuk, ébrenlétben is így van, csak a gyógyírt nem találom rá. Az Álommanó viszont segített. Nem kis bosszúságomra álmaimban is negyven feletti, enyhén molett, alacsony nő vagyok, hangom, hallásom nincs, különleges mutatványokra sem vagyok képes, többet felejtek, mint amennyit megtanulok, tehetségem sincs semmihez. Nem túl biztató kezdet.

És akkor homlokon csókolt a Múzsa.
 

Levelekkel kezdtem bombázni néhány hírességet, utalva arra, hogy húsz évvel ezelőtt volt köztünk valami. Persze, sorra kaptam az elutasító válaszokat, már aki megtisztelt azzal, hogy letagadta kapcsolatunkat.

Erre én elterjesztettem, hogy lám-lám, most már derogál a művész uraknak az ismeretség. Olyan hangosan és erőteljesen méltatlankodtam, hogy községünk rövid múltra visszatekintő havilapja, a Helyi Lafatyoló mínuszos hírben hozta le sirámaimat. Ezután a Helyi Kábeltévé készített velem beszélgetést kalandoktól sem mentes fiatalkoromról. Összeköttetésüknek hála, a megyei televízió meghívott a Főzzünk olcsón, finomat! című műsorába . Zsíroskenyeret készítettem lilahagymával, így a sírást sem kellett imitálnom, miközben ecseteltem, milyen durva válaszokat kaptam nagyjainktól. Az adást átvette egy országos kereskedelmi televízió. Innen már egyenes volt az utam.

Most már gázsiért léptem fel. Szerepeltem a Hogyan neveljünk rendes felnőtteket rendetlen gyerekünkből? című reggeli beszélgetős műsorban. Aztán a délután játszott szappanoperában kaptam egy kis szerepet, mint reménytelen hősszerelmes. Nem telt bele egy hónap és felkértek a Kisiklott az életem elnevezésű problémamegoldó show tanácsadójának.

Minden valamirevaló bulvárlap címoldalán szerepeltem. Egyre-másra jelentkeztek a szponzorok is. Lett új frizurám. Schobri Robi és Ékes Adelaida egyesítették erőiket, így sikerült lefogynom. A ruházkodásom is megoldódott. S miután a Móricka-show Ne bánkódj a múlton! adásában az egekig dicsértem a svéd autócsodát, már autóm is lett.

Pont kapóra jött a lakásszépítési magazin felkérése – olyan remekül ecseteltem az egyik építkezési vállalkozás tevékenységét, hogy immár hatszobás villalakásomban tengetem napjaimat.

Több híresség is megkért, hogy adjam a nevem vállalkozásaikhoz. Így született meg a Planet van Durmi étterem, a Fitness á la van Durmi és a Beauty van Durmi szépségszalon. A nevemet természetesen meg kell fizetni.

Ha minden igaz, két héten belül megjelenik önéletrajzi könyvem is. Addig csak a fényképeimet dedikálom. Tényleg sztár lettem!

Jelen pillanatban tehetségkutató versenyt szervezek. Annyi a kallódó tehetség mostanában! Nincs is nehéz dolgom, hisz páran, akik olyan rútul kikérték maguknak az ismeretséget, mégis emlékezni kezdtek, hogy talán tényleg volt köztünk valami húsz évvel ezelőtt. A meleg barátságra való tekintettel szívesen vállalnak szerepet, mint zsűritagok.

Mosolyognom kellett a művész urakon. Persze, hogy volt köztünk valami! A zenekari árok, mely elválasztotta a színpadot a nézőtértől.

Mit ne mondjak, nagyon sajnáltam, hogy felébredtem. Igaz, így nem kellett eljutnom addig, hogy negyvenes, megkeseredett férfiak és nők zaklassanak a leveleikkel, hogy húsz évvel ezelőtt volt köztünk valami...

181 komment

Címkék: szösz fiam

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.07.10. 09:33:56

Jó reggelt. Úgy aludtam, mint akit fejbe vertek. Egy pizzával.

Maybach, Te igazán komolyan veszed a sportot, úgy látom. Egyébként engem is a fejfájás ütött ki igaziból. Amadea meg simán letatázott minket Mormogival este:) Öreglány már voltam, de tata?!:))

Hobbiszakács · http://hobbiszakacs.blog.hu 2008.07.10. 09:56:38

Sziasztok, és hajrá vizipókok! :-) Tényleg, vajon szabad a vízen járni pólózás közben, vagy kiállítás és négyméteres jár érte? :-)))
Gyönyörű időnk van, a télikabátot otthon hagytam!
:-))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.07.10. 10:09:14

Szia, Hsz., itt kevésbé, de nem bánom, ha egy nap hőguta nélkül telik el.

maybach 2008.07.10. 10:26:04

Nadine!
Annyira nem, csak jobb, mint az átlagos műsor.
Bár a vizilabda szorosan a kézilabda mellett halad. Nem találod ki, a foci és a K1 után.

maybach 2008.07.10. 10:34:02

H.Sz.!
Vízen járást elég szigorúan büntetik.
Már ha igaz a történet.

Hobbiszakács · http://hobbiszakacs.blog.hu 2008.07.10. 11:01:21

may: Én is hallottam róla :-) Nad: mi az a hőguta? (feledékeny vagyok, na.)

Hanem amit tegnap csináltam... azt kevesen tudják utánam csinálni: Szamócát szedtem a tengerparton üldögélve. Lábam a vízben, csak hátra kellett dőlnöm. Igaz, hogy a málnáért fel kellett állnom.

Ja, és virágzik a hárs! Fura világ, mi?

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.07.10. 11:31:31

Hobbiszakács, Te a mennyországban lakozol?:)
Hőguta kb. annyit tesz, mint szélütést kapni a hőségtől.

Maybach, feltételezem, a K1 ezúttal nem a hegycsúcsot jelenti...

maybach 2008.07.10. 11:54:52

Nadine!
Csúcsnak csúcs, de nem hegy.

H.Sz.!
Élni tudni kell.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2008.07.10. 12:21:21

Nadine, vettem. Az Emilt is, meg a letatázást is - bár azt már csak ma. Nekem se mondták még, de hát 19 év szemszögéből… :-))
Különben csatlakozom a kormeghatározáshoz: mindenkinek több kora van. Bennem például hol egy kisgyerkőc, hol egy kamasz ordibál, hogy engedjék már ki ebből az öreg testből, adják vissza a sajátját… de hiába.
Hektikusan jelentkezem, mivel kis családom olyan, mint a Galérie Lafayette: Minden pillanatban történik valami. (Ez lekoppantották a Skálánál is, ha jól emléxem.) Szóval tegnap jó későn léptem a netpástra, de legalább hamar le is másztam :-(

Hobbiszakács · http://hobbiszakacs.blog.hu 2008.07.10. 12:39:23

És mi az a hőség? :-)))


Na jó, nem marháskodom többet, főleg azért, mert az előbb kint voltam a mellettünk levő Botanikus Kertben, és majd elolvadtam a nedves melegtől.

Sziasztok, a holnapi viszontbloggolásra :-)

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2008.07.10. 12:53:24

Nadine, legyünk precízek! (Az se kerül többe, de jólesik.)
Milyen menyországra gondoltál ??? Merthogy szerintem mindenkinak a magáé: sokféle lehet.
Engem speciel a Walhalla nemigen vonz…
A húrik meg, ha olyanok, mint az eredeti hastáncosnők - legalábbis alapos megfontolást igényelnek :-)
Leginkább maradnék valami békés, gyümölcsfákkal teli (vandálmentes) erdei tisztásnál, a közelben forrás, patakocska…

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.07.10. 13:00:30

Mormogi, nekem ez a lábat-vízbe-lógatós-epret-szedegetős határozottan mennyországnak tűnik. De igazad van, mindenkinek van saját elképzelése róla. Az enyémben biztosan ott bohóckodnának a kutyáim is, a macskák meg lenézően figyelnék őket.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.07.10. 13:04:41

Maybach, láttad az Indexen a beszórakozott fehérorosz bírót? Az a testtartás...:DDD

maybach 2008.07.10. 13:27:17

Nadine!

Sok folyadékot veszített, ezért kellett "vizecskét" innia.
A környezetét, meg szemészhez kell vinni, ha nem látták a kiszámíthatatlanul elegáns mozgás okát.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2008.07.10. 14:10:27

Tudom, most ismét darázsfészekbe nyúlok: Hobbiszakács - igen helyesen - ezt írta: "Szamócát szedtem a tengerparton üldögélve. Lábam a vízben, csak hátra kellett dőlnöm. Igaz, hogy a málnáért fel kellett állnom. "
Az eperszedéshez - mert az fán terem - szintén fel kellett volna állnia…
Egyébiránt az a szamóca lehetett erdei, avagy kerti szamóca - ez még eldöntendő :-))
Nem mellesleg az egyszer termő fajtái között van egy Nadina nevű is, ami május végétől 3 héten át terem, termése nagy, felálló és közepes konzisztenciájú - bármit takarnak is ezen meghatározások :-))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.07.10. 14:18:39

Mormogi, ez nem darázsfészek, egyszerű elírás. Amúgy nekem tökmindegy, akár ananászt is szedhetett volna fekve, a lényeg a láblógatás/gyümölcsevés volt...

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2008.07.10. 14:25:55

Köszi a bíztatást - eddig eléggé egyedül álltam ezzel a nézetemmel - mindenki epernek akarja hívni. Ennek egyetlen okát és célját pedig abban látom, hogy a multiknak csak négy betűt kelljen a konzervesdobozra írni. A nyelv meg csak szegényedik.

Ananász is jó dolog - egyesek szerint a Paradicsomban (ha már a Menyországról szóltunk, miért is ne?) sem alma volt az az alma…
Számos nyelvben használják az "alma" szót "gyümölcs" értelemben, sőt: a francúzoknak a krumpli földi alma, a fenyőtoboz meg régiesen fenyőalma. Mint François Villon kedvenc párizsi kocsmájának a neve. (Pomme de Pin)

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2008.07.10. 14:30:22

Na, egyen kimaradt. (1N) A Mennyek Országa nem a menyeké - legalább nem kizárólag :-)))

spájdernecc 2008.07.10. 15:38:27

Szamóca:
kicsi, jóillatú erdei gyümölcs, és a belőle nemesített hasonlók
a köznyelben a termesztett eper névre is hallgat
Eper:
Fehér, avagy fekete, fán termő, kellemes pálinkaalapanyag, és kimeríthetetlen poloska / büdösmargit/ lelőhely.
A köznyelven itt-ott szeder névre is hallgat.
Szeder:
tüskés erdei növény, érett, feketéslila bogyója kiváló csemege.

spájdernecc 2008.07.10. 15:39:30

szervusztok, egyébiránt :)

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2008.07.10. 15:46:44

Tiszteletem, Nyolclábú Vadászok Védelmezője !
Nagy örömet szereztél nekem - bár a "termesztett" jelzővel először a wikipedia lapján találkoztam. A több szempontból is kérdőre vont vonalszótár viszont az "eper" szó megadásakor a "szamóca" lapra visz. (A szamócára is, of course.) Sajnálatos módon csak az "eperfa" címszóra nyílik a faepret taglaló lap :-)))

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2008.07.10. 15:48:47

Ja, és megszólalt Freud Zsigmond bácsi tudatalattija (aminek a felépítéséhez nem kellett egy negyedszázad) ugyanis az ízletes gyümölcs hallatára is a "köz nyel" egy jókorát :-)))

spájdernecc 2008.07.10. 15:55:16

és valóban:) ez a Zsiga tényleg sejtett valamit...

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2008.07.10. 16:07:48

Hoppsz, te…
Bár nekem azért sikerült némi álomport összeharácsolnom :-)

spájdernecc 2008.07.10. 16:20:43

felénk egyébként szederfának hívják, a hordó mégis eperfából készül...
az ostorfa, miszerint celtisz pedig móriul pepedlifa

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2008.07.10. 16:34:39

Ez a Pepedli nem egy hecsedli !

Miszerint arra int, hogy csak az Artiodactyla Ruminantia Bovidæ Bovinæ Bovini Bos genus ivartalanított egyede következetes, mi legfeljebb a következetlenségben…

spájdernecc 2008.07.10. 16:55:31

Na, ez a másik:)
a bokor, vadrózsa / Rosa Canina, azaz kutyarózsa/
a bogyó csipke, vagy bicske
a lekvár meg hecsedli
a szörp megint csipkebogyó, a tea is
bonyolult dolgok ezek:)

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2008.07.10. 17:08:02

És akkor még nem is említettük a pöszméte - köszméte - egres vonulatot, pedig meleg időben (ami most éppen nincsen pár óráig) hűtőszekrényből (magyarul fridzsiderből) tálalva jelentősen könnyíti sorsunkat :-))) legalábbis annak elviselését.

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2008.07.10. 17:14:05

üdvözletem!
Látom nagy a merülés a bogyós és egyéb gyümölcsökben. Én az áfonyára hajtok. Aztán van egy jellegzetes skandináv mocsári gyümölcs, szép sárga színnel, csak nem ugrik be a neve. Majd esetleg Hobbiszakács, ha erre jár...

Zuzuka 2008.07.10. 17:18:39

Pöszméte - köszméte - egres - büszke a vonulat folytatása.
Sziasztok:)
Az eper szó hallatán nekem a szép piros földieper jut eszembe, no meg az illata és íze.
A másik is finom, felénk faepernek hívják, és az utcákban ahol jelenleg is hullik, enyhe cefreszag terjeng tőle.

Zuzuka 2008.07.10. 17:23:07

Mondanám, hogy a szamóca vadon terem, de a kertemben is előfordul - lehet hogy az is vadon?

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2008.07.10. 17:24:01

Csak óvatosan akkor, Zuzuka, hazafelé menet én is azon járok, csak hegyvidéken még jobban csúszik…
Pedig nem is bor :-)))
(Bár Pál inkának igen megfelel:-)

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2008.07.10. 17:57:49

No, meg is indulok a zeperfa eránt - ha el nem csúszom, haza is érek…
Vigyázni meg muszály, mert a kutyanévjegy kijön a mosásban, de ez :-((

Zuzuka 2008.07.10. 18:01:09

Vigyázok Mormogi!:)
Eljött az ideje, hogy megsüssem azt a csodálatos sült csirkét sült fokhagymával, amit Bombadil Toma mutatott nem is olyan régen!
Itt a frissen vágott pipike és az öszes hozzávaló, csak még a ráccsal vagyok gondban. De megoldom még ha heggesztenem kell is:)))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.07.10. 19:31:02

Ünnepélyesen megállapítom, hogy jól sikerült az idei kovászos uborkám.

Zuzuka 2008.07.10. 19:31:50

Na, jól elijesztettem mindenkit:)
A csirke sül, gyönyörű és illatozik, a fokhagyma szintén! A rácsot is megoldottam, mert nincs lehetetlen, csak tehetetlen:)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.07.10. 19:34:55

Zuzuka, nagyon irigyellek, hogy este mersz csirkét sütni. Na nem azért, mert megtámad a sötétben, hanem hogy későn is ehetsz...:)

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2008.07.10. 19:35:07

Nadine,
nekem még nagyjából egy nap kell. Mármint az uborkáknak. :)

Zuzuka 2008.07.10. 19:45:01

Gratulálok az uborkához!
Megmondom őszintén, hogy nagyon szeretem a hasam, és bármikor képes vagyok főzni és enni. De ne irigyelj, mert nincs miért:) A fogyókúra rámtör néha, akkor vasakarattal megszabadulok néhány kilótól, de visszajön pár hét alatt:(
Ez tényleg Isteni! Rögtön jönnek a szomszédok!!!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.07.10. 19:54:07

Köszi, idén végre nem fokhagymáztam túl...:)

Megértelek, én is így gondolkodtam a közelmúltig.

Gasper, szinkronuborkáztunk?:)))

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2008.07.10. 20:03:30

Meglehet. :)

Egyébként szoktam csinálni teljesen hasonló módon savanyított káposztát. Hát az mesésen finom és könnyed nyári étel. Próbáljátok ki, például finom nyárias székelykáposzta lesz belőle. Amúgy ugyan úgy kell csinálni, nagyjából ugyan annyi ideig, mint a koviubit.

Zuzuka 2008.07.10. 20:11:29

Nagyon jó ötlet Gasper, ki fogom próbálni!
Kész a csirke! Nem is mertem remélni, de épp olyan lett, mint a képen. És az íze.... nyami....:)
Csak megkóstoltam, mert megvárom a kisfiamat a vacsorával. Kovi ubi a hűtőben:)

2008.07.10. 20:12:52

úristen, a nyálam csorog! azonnal hagyjátok abba! :))))
mennem kell vacsizni, mert éhen halok...
egyébként sziasztok!

Zuzuka 2008.07.10. 20:18:52

Szia Jé! Nem vagyok szakács, csak egy háziasszony/anyuka aki szeret finomakat főzni.
De ezt merem ajánlani! Fennséges!

Amadea · http://ropcsillag.freeblog.hu 2008.07.10. 20:26:31

Jóóóóó estét!:)
Hogy ti emnnyit bírtok pofázni, alig bírom végigolvasni, ráadásul pöszmétéről meg mindenféle kajáról, amikor én meg éhes vagyok...
Nadine, bocs, de nem tudom a 'tata' női megfelelőjét... 'tatina'?:D

Zuzuka 2008.07.10. 20:29:54

Amadea, ide jöhetsz, jut a finomságból:)
Azért van egy feltétel, nem tatinázol le:)))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.07.10. 20:33:01

Am, nyugodtan mondd, hogy nyanya:) Legfeljebb jól nyakon vág. A nyanya:)))

Szia, Jé! Nem én kezdtem!

2008.07.10. 20:43:27

már nem gond, ettem :)))

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2008.07.10. 20:57:25

No, én meg most fogok - ha a dolgok jól alakulnak, még visszanézek, mint vakasszony...

Zuzuka 2008.07.10. 20:58:57

Megnézem a vizilabdát! Én szurkoló vagyok a javából, főleg, hogy egyik barátném ott játszik a csapatban.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.07.10. 21:12:14

Zuzuka, a barátnőd férfi, vagy én vagyok tévedésben, és női vízilabdameccs van?:)))

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2008.07.10. 21:12:15

Az csak a csoda, hogy ennyi szurkoló mellett az utak ilyen állapotúak... és ilyen lassan készülnek :-(((

Amadea · http://ropcsillag.freeblog.hu 2008.07.10. 21:13:39

Nadine. NEM. VAGY. NYANYA.
és a többiek sem. Elmúltatok 83 évesek? Naugye! Akkor meg ne nyavalyogjatok! Én bezzeg nemsokára betöltöm a 20-at, tök vén vagyok már.
Ohh Zuzka aranyos vagy:)

Kivételesen én csinálok magamnak vacsorát, megyek is, mielőtt megeszek egy másik macskát.
(Magyarázat: ropcsillag.freeblog.hu/archives/2008/02/29/2976822/ )

Amadea · http://ropcsillag.freeblog.hu 2008.07.10. 21:14:42

Bocsánat Zuzuka, éhségemben kimaradt egy billentyű.

Zuzuka 2008.07.10. 21:18:38

Nadine, női meccs van - de a fiúknál is játszik egy barátom. Ilyen a baráti köröm:)Az a kűzdelem holnap lesz, és nagy csata várható!

Amadea, néha úgy érzem elmúltam 83:)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.07.10. 21:18:56

Amadea, csak vicceltem. Azért ne edd meg a billentyűket!:)

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2008.07.10. 21:32:33

Jó estét!

Na, megjöttünk egy szülinapi partiról. Kedves unokahúgom lesz tizenhárom éves és ezt megünnepeltük. Lassan két méter magas lesz, úgyhogy kisszékre állva vártam, hogy lehajoljon hozzám és lábujjhegyre ügyeskedve felköszönthessem.
Házi gyros és rőzseizé volt a menü.
Ami annyit tesz, hogy a rendes gyroshoz persze semmi köze nem volt, a rőzsehús meg lecsós pipimellet takart. Meg kell szokni, ők ilyen fennhéjázók, viszont így is ízletes volt minden.

Koviubi fronton én is sikerekről számolhatok be. Széles körben köztudott, hogy sütit nem sütök, nem főzök be semmit és a kovászos uborka fronton sem harcolok. Viszont nagyon értek az olyan helyzetek teremtéséhez, aminek a vége az, hogy minden környékünkön élő háziasszony hozzánk hozza tesztelésre az alkotásait. Dicséretekkel én sosem fukarkodtam, úgyhogy egy csomó énmégilyenfinomatéletembennemettem költeményeket eszünk az év 52 hetének minden másnapján, mert azért túlzásokba ők sem esnek.

A fán termő epret vagy mit imádom, anyu szüleit juttatja eszembe - valaha, amikor még nem vesztettem el fára mászási képességemet, Komlón, a házuk előtt tettünk tanúbizonyságot darwini eredetünkről és két orcára habzsoltuk a kék avagy lila és fehér fajtáját e nagyszerű gyümölcsnek és álló nap nyújtogattuk egymásra a nyelvünket.

Aki ki tudja hámozni, mit is akartam ilyen hosszan írni, azzal nyeretek egy hangszórót!
Azzal, aki kifejti, hogy a büdösmargit miért pont Margit, megnyeretem a párját is! :DDD

maybach 2008.07.10. 21:33:55

Jó estét kívánok!
Ha valaki eddig azon tűnődött, hogy lumbágóra jó-e a rotálás ne tegye. Se a tűnődést, se a rotálást.
Viszont palacsintát kellett sütnöm a friss sárgabarack lekvárhoz.
Ez jó a lumbágóra. Is.
És nemrég ettem olyan kovászos uborkát amit nem kenyérrel, hanem krumplival savanytottak be. jó volt.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.07.10. 21:43:42

Fiam, jól szórakoztam, ahogy elképzeltelek, meg egyébként is, látom, jó formában vagy!:)

Maybach, akkor most mondd meg, mi az a rotálás, és hogy lehet krumplival kovászos uborkát készíteni. A krumpli - mint tudjuk - jó barátom. Mi több, testvérem.

Fittike

Amadea · http://ropcsillag.freeblog.hu 2008.07.10. 21:44:14

Jajistenem dehogy akkor mivel kommunikálnék?!
Juj fiam a fás eper nagyon jó, én is szeretem, a buszmegállóban kilóg egy ág az utcára (nem a buszból), ott szoktam ugrálni érte.
Zuzuka, én meg 150-nek, beee!:D

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2008.07.10. 21:50:10

Nomármost hogy jön össze a rotáció - amiről csak a kapa jut az eszembe, esetleg, ha nagyon muszály, a vetésforgó - azt sem lehet kifésülni - meg a rôtir (azazhogy megsütni, lehetőleg szabadtűzön, de legalábbis lángon) illetve rôter khm, izé, szellenteni ige a lumbahoval ???
Derék fájásaim nekem is voltak, azokra viszontag a palacsintasütő mozdulatok aligha lettek volna jó hatással...

Zuzuka 2008.07.10. 21:58:29

Gasper, ez nagyon lényegretörő kérdés volt:)
Jelentem a csirke maradványai elférnek egy kistányéron - és csak ketten ettük...
Köszönjük Toma!
És volt 1 pohár sör is:)

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2008.07.10. 21:58:50

Felülvizsgálva és a helyzet komolyságára tekintettel elképzelhető, hogy Maybach forrásunk szerint a sárgabarackos palacsinta jó a lumbágóra... Ez lehetséges, nekem nem jöttek össze.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.07.10. 22:00:02

Zuzuka, gratulálok a teljesítményhez, de akkor sem szép dolog egy kisgyereket besöröztetni:)

Csak én érzem szürreálisnak, hogy Kenny vidáman nyírja a füvet a szomszédban? Nálam egy perc múlva tíz óra...

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2008.07.10. 22:01:17

Zuzuka,
csak az olajozott közlésre utaltam, melyben igencsak magamra ismertem. :)

Amadea · http://ropcsillag.freeblog.hu 2008.07.10. 22:03:47

Nadine, és aki hajnalban nyírja?:)

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2008.07.10. 22:07:15

A megoldás az ír sör:
Killkenny ...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.07.10. 22:10:26

Hát, már tényleg eltévedhetne egyszer az erdőben kutyasétáltatás közben...:(

Gasper, Fiam mindig ilyen kis közlékeny:))) De ezentúl csak sámlin állva vagyok hajlandó elképzelni. Mármint ő áll sámlin, nem én:)

Zuzuka 2008.07.10. 22:12:55

A kisgyerek már 22 éves, 1.90 magas, és már el is húzott itthonról a finom vacsi után.
Sötétben füvet nyírni egészségtelen és veszélyes is.
Mormogi Papa, a sárgabarackos palacsinta mindenre jó!:)

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2008.07.10. 22:15:55

Főleg, ha darabos - mármint egészben van benne a gyümölcs egy része. Persze félbevágva! Na, ezt jólmegaszontam:-)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.07.10. 22:16:02

Zuzuka, Te engem nagymértékben megtévesztettél. Igaz, Maybach is kisdednek hívja a hasonló korú gyerekeit:)))

Amadea · http://ropcsillag.freeblog.hu 2008.07.10. 22:25:24

Főleg arra, hogy csorogjon a nyálam...

Zuzuka 2008.07.10. 22:27:52

Nem szándékosan Nadine, Ő az én kisfiam, akkor is ha 1 fejjel magasabb nálam:)
Eszek még egy kis csokifagyit, mert palacsintám sajnos nincs. Fél 11, áááá nem vészes:)

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2008.07.10. 22:28:46

A Blogmanó javuljon meg !!!
Különben blogkottáljuk.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2008.07.10. 22:30:38

Jaj, aranyoskáim!

Nadine! Kösz a feltételezést, hogy jó formában vagyok. Esetleg Rubens mondhatta volna, de rajtam kívül nem igazán szereti senki ezt a művészeti irányzatot...:D
A willendorfit sem, mielőtt még M. P. felajánlaná ezt az alternívát! :DDD

Gasper!
Alkohol is volt, de gyermeket ünnepeltünk és ilyenkor nem szoktuk kihasználni a helyzetet önmagunk itatására, mint egyes hím egyedek nőnapkor. Egy pohárka pezsgőt ittam. Sajnos én józanul is ilyen vagyok, ebben igaza van Nadine-nak. :(

M. P.!
Szerintem próbáld meg borogatni a lumbágódat barackos palacsintával! Lehet, hogy csodálkozni fogsz! :D

Nadine!
Elképzelni az elképzelhetetlent!?

Ráadásul vittem másik blúzt a vacsira, mert az öcsémet körüllengő illatból halászlére következtettem, mint fentebb kiviláglott, tévesen. Ám annyi rokon vonult föl, hogy nem cseréltem ruházatot, ami nagy baj volt, mert persze hogy leettem. Viszont megvilágosodtam, hogy a nyakam és a pocakom között nekem miért olyan neuralgikus a terület! Senkinek nem türemkedik ki úgy a mellkas női egyedekre jellemző része, mint nekem. Konkrétan ki tudom pakolni az asztalra, hát persze, hogy leeszem. De ez már olyan mérvű kitárulkozás volt, ami a pezsgő számlájára írható és kérlek is Benneteket, hogy ne képzeljétek el. Mindketten jobban járunk!

maybach 2008.07.10. 22:32:17

Nadine!
A rotálást egy rotakapa nevű szerkezettel kell csinálni, ami hangos és nagyon rángat. Ja meg a gaz helyett a szőlőt akarja kivágni. Vagy elássa magát a puha talajba vagy a keményebb részeken pattog. Csuda mókás.
A baracklekváros palacsinta meg mindenre jó.
A krumplis uborka receptjét el fogom kérni.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2008.07.10. 22:32:22

alterdívát óhajtottam írni, de nem azt írtam :(

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2008.07.10. 22:33:39

fiam,
az egyáltalán nem baj, ha tudatmódosítás nélkül is ilyen parádésan nyomod!

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2008.07.10. 22:38:11

Fiam, miket feltét rólam? Hát szóltam én egy Rousseau-t?
Maybach Úr, ezek szerint mégiscsak a rotációs kapa jött be :-))) A leírás szerint a rend őrei nyugodt lélekkel elkobozhatták volna, mint... öööh... izének látszó, gyanús mozgású trágyat.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.07.10. 22:39:58

Fiam, sikerült még egy lapáttal rátenned a vizuális részre... Volt egy ismerősöm (bizonyos Tibor, aki azóta végképp teljesen meghülyült), ő például remekül hónaljon tudta enni magát bablevessel, pedig nem türemkedett neki ki. Az asztalra sem, de megoldotta ezt a problémát.

Maybach, köszi, erre gyanakodtam, vagyis tudtam, csak nem sejtettem!

Most pedig elköszönök, mert randevúm van Jack Bauerral.

Am, néhány órája ismerkedtem meg személyesen Homár Mollával.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2008.07.10. 22:42:38

M.P.!

Voltaireólad Rousseau? Egy sem! Úgyhogy rossoul emlékezöl! :D
A folyamatos meséket nagyon köszönöm!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.07.10. 22:44:34

Mormogi, nem, ő Amadea egyik bejáratott törzsolvasója. Most már tényleg kikapcsolok, jó éjt!

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2008.07.10. 22:47:02

Há' csak a vén hús mián' gondútam. Meghogyishíják? a Willói meg a Millendorfi miatt, csak sose tudom, mellik mellik...
Egyébként meg ha baracklekváros palacsinttal borogatnám magamat deréktájon, azt a foltot kimagyarázni... inkább se.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2008.07.10. 22:49:14

Gasper!

Az előbb még nem láttam a kommented, csak M. P.-ét! Megtréfál engem a blogmanó vagy mi. :)

Én dicséretnek vettem hozzászólásod, ha már választani lehet...:) Köszönöm.
Ezúttal egyben tudatom, hogyha a tudatom módosulna, akkor lennék normális. De, sajnos, tavaly szeptemberben még a bagóról is leszoktam. Már csak a sok kiégetett nadrág, blúz, hálóruha és testem frontján elhelyezkedő égési sérülések emlékeztetnek a dicső múltra, amikor még pénztárcám és tüdőm is épségben nézett ártatlanul az azóta eltorzult világra.
Na, ez olyan szép volt, hogy M. P. filmet forgathatna erről. Olcsón adom a forgatókönyvet és mint nyersanyagot felajánlom enmagam.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2008.07.10. 22:52:41

M. P.!

Millen dorfi?
Hát a mi falunk határán is találtak egy willendorfi vén Jusztit, aki a szoborral ellentétben nem egyedül iparkodott a termékenység példaképe lenni, igencsak össze volt kapaszkodva egy vén úrral...:D

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2008.07.10. 22:52:44

Egy cipőben evezünk, édes Fiam :-)
Csak én már pár évvel elöbb letettem.
Még sovány ember koromban. Szerintem hatvanról nyolcvanra váltani rosszabb, mint kilencvenről százra... főként, hogy én egykori versenysúlyommal voltam összhangban a cirka 180 centimhez.

Amadea · http://ropcsillag.freeblog.hu 2008.07.10. 22:54:52

Nadine...
Papa, molla blog.hu-s körökben forgó kommenter, a blogolásra sehogy nem tudtam rávenni, pedig tud írni a gyerek. Meg hát igen, olvas engem. Jó fej. Többet nem mondhatok róla, titoktartás:)))

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2008.07.10. 22:57:50

Hmm, fiatalkorúak alszanak már?
A városligetben egy rendőr odalép egy zörgő bokorhoz.
- Van itt valaki?
- Igen - feleli egy férfihang.
- No akkor bújjon elő. Mit csinált a bokorban?
- Háát, némileg közösültem...
a rendőr fellapozza a kézikönyvét:
- Kihágás... kocsmázás... no, megvan. Közösülés közterületen, az kétszáz forint büntetés.
A férfi előjön, kiveszi a pénztárcáját. Ekkor a bokor újra megzörren. A Biztos úr felkapja a fejét:
- Szóval ketten voltak ! Négyszáz forint.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2008.07.10. 22:59:19

M. P.!

Igazad vagyon, bár az 58 cm-es derekam még megvan, csak egy-két réteggel a felszín alatt. Nagggyon rossz és szinte lehetetlen legyűrni a hiúságot, no meg a kilókat. Én szép voltam és karcsú. Az nem vigasztal, hogy most meg okos és harmonikus. :DDD Ha egyáltalán!? :DDD

maybach 2008.07.10. 23:01:41

Mormogi Papa!
Valóban izének látszó, hangos tárgy.
Viszont a palacsintát próbáld belsőleg.
Garantáltan nem árt. És már az is valami, ha a gyári készítmények lehetséges mellékhatásait vesszük figyelembe.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2008.07.10. 23:04:32

Maybach!
Nem ér működő ötletekkel előjönni! :D

Hóhahó!
Hát nekem holnap oskola! És ECDL! És negyed hatkor kelek! Most egy willentás alatt el kell mennem aludni!

További szép estét mindenkinek!
A holnapi tschüssre!

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2008.07.10. 23:10:07

Az a baj, hogy nálunk a lekvár gyári... így semmi sem garantált, legnagyobb sajnos.
Jó éjszakát, mentem én is - van egy kis olvasnivalóm.

Zuzuka 2008.07.10. 23:16:16

Jó éjt, szép álmokat mindenkinek!
süti beállítások módosítása