Friss topikok

Tomakonyha blog

Kukkolda

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kifőzde

Közösségi blog napi posztokkal minden témában. Gasztronómia, könyvajánló, utazás, napi aktualitás

Címkék

ajánló (1) alapanyagok (2) alapítvány (2) alma (4) amadea (6) avokádó (1) bab (9) barangoló (24) bárány (7) barbecue (5) barkács (1) befőzés (6) benikuty (16) blogbuli (1) bográcsos kaják (3) bölcsesség (11) bor (1) borjú (5) chili (2) csajszi (1) csirke (44) csülök (1) cukkini (3) curry (1) cyan (12) dél afrika (3) desszert (23) édeskömény (1) égigérő fű (16) egytálétel (15) egzotikus étkek (10) előétel (7) ételfotók (1) étteremkritika (2) fiam (20) film (2) főétel (30) freddy (6) gaszto (2) gasztro (282) gerle (1) gomba (25) grafit macsek (1) grill (3) grillezés (2) guargumi (1) gyöngyfűzés (1) haiku (33) hal (9) holland (3) hsz (11) humor (5) húsvét (1) indiai (1) indiai izek (1) irodalom (24) janikovszky éva (16) játék (2) (71) kacsa (14) kakas (2) káposzta (1) karácsony (4) karácsonyi menü (2) karaj (1) kenyér (3) kenyérsütő gép (4) képek (3) kert (7) kerti sütés (5) kínai kaják (11) kivizsgálás (1) könyv (29) köretek (23) korma (1) krémleves (1) krumpli (21) kultúra (4) kutya (6) lazac (1) lecsó (2) lekvár (2) lepény (1) lépésről lépésre (3) leves (15) liba (6) ludaskása (1) m.küvé (10) máj (5) mánia (10) marhahús (29) márton nap (1) maybach (8) medvehagyma (1) mese (1) micimackó (5) mormogi (3) n.zoli (10) nadine (24) napló (1) néni (1) népszokások (5) nokedli (1) nyúlhús (3) nyuszómuszó (1) n zoli (1) olasz ízek (44) oldalas (1) ötperces (3) paella (1) pálcika (21) paradicsom (1) paradicsomszósz (2) pástétom (1) perec (1) petits pois (1) pizza (5) pörkölt (2) pulyka (3) ragu (11) recept (269) recpet (1) reggeli (5) rizottó (6) rizs (2) sajt (1) saláta (17) sertés (37) sorozat (3) sous vide (1) spagetti (6) spájdernecc (6) spárga (2) steak (2) stroganoff (1) szendvics (8) szendvicskrém (3) szolgálati (2) szösz (71) szósz (18) szűzpecsenye (1) tavasz (1) tegyük össze! (8) tészta (36) tikka masala (1) tiramisu (4) tokány (2) töltöttcsirke (1) toma (280) történelem (7) túró (2) tüzes (1) tyúk (1) ünnep (7) ünnepi menü (4) vega (51) vendégváró (7) vers (27) videó (1) vinitor (1) vörösbors kakas (1) zöldfűszerek (1) zöldség (23) zuzu (1) Címkefelhő

Shepherd's pie

2009.10.02. 05:00 Bombadil Toma

  

Kaptam egy kis darált bárányhúst és fel kellett használnom, mert nem akartam lefagyasztani. Ahhoz kevés volt, hogy egy jó adag kebabot vagy ilyesmit készítsek belőle. Törtem a fejem, mi legyen vele, aztán a tévében Gordon Ramsay éppen shepherd's pie-t (pásztorpitét) készített valamelyik műsorában. Így nem kellett tovább gondolkodnom a bárányhús sorsán...

 
Hozzávalók (2 személyre):

 
. 30 dkg darált bárányhús (lapocka v. comb)
. 1 közepes fej hagyma (kb. 10 dkg)
. 1 közepes sárgarépa (kb. 10 dkg)
. 2-3 gerezd fokhagyma
. 2 ek. sűrített paradicsom
. 2 tk. worchestershire-szósz
. 1 tk. felaprított friss kakukkfű
. 2 tk. felaprított friss rozmaring
. 1,5 dl száraz vörösbor
. 2 dl  alaplé
. 60-70 dkg burgonya
. 2 tojás sárgája
. 7 dkg parmezán (vagy Gruyére sajt)
. olívaolaj
. só, bors

 
Előkészületek:

 
A hagymát és a répát a reszelő nagyobbik lyukán lereszelem, a fokhagymát finomra reszelem.
A zöldfűszereket felaprítom, a parmezánt lereszelem.
A burgonyát megpucolom, felkockázom, és sós vízben felteszem főni.

 
Elkészítés:

 
1. Egy nagyobb serpenyőben (vagy wokban) olívaolajat hevítek és beledobom a darált bárányhúst. Fehéredésig pirítom.
2. Hozzáadom a lereszelt hagymát, répát és fokhagymát, majd sózom borsozom. Tovább pirítom.
Meglocsolom a worchestershire-szósszal a serpenyő közepén félrehúzom a húst, és megpirítom a sűrített paradicsomot, majd elkeverem.
3. Felöntöm a borral, hozzáadom a zöldfűszereket és addig forralom, míg az összes bor el nem fő.
4. Ezután aláöntöm az alaplevet, és azt is elfőzöm belőle, kb. 6-8 perc alatt.
5. Egy akkora „jénaiba” töltöm a bárányragut, hogy félig megtöltse az edényt.
A közben megfőtt burgonyát még forrón összetöröm, sózom, borsozom, beleütök két tojássárgáját, hozzáadom a parmezán felét, majd alaposan elkeverem.
6. A krumplipürét a ragu tetejére halmozom egyenletes vastagságban – én úgy szeretem, ha fele-fele a hús/krumpli aránya, de ízlés szerint lehet változtatni –, a tetejét megszórom a parmezán maradékával, majd egy villával kissé összeborzolom a krumpli- és sajtréteget.
7. Az edényt a 190-200 fokra (hőlégkeverés) melegített sütőbe teszem 18-22 percre. Addig sütöm, míg a krumpli kissé megemelkedik, mint egy szuflé és a sajt aranybarnára pirul a tetején.

 
A sütőből kivéve, egy kicsit hagyjuk pihenni, mielőtt tálaljuk.
Frissen elkészítve az igazi, de jól letakarva egy-két napig eláll a hűtőben. Sütőben, lefedve újramelegíthető.
Nemcsak bárányhúsból készíthetjük el, hanem darált sertés- vagy marhahúsból is (cottage pie).
Remek, ízletes-fűszeres bárányragu, a finom krémes krumplipürével a tetején, friss ropogósra pirult parmezánréteggel... mit is mondhatnék? Talán röviden fogalmazva, Gordon Ramsay szavaival, „this is fucking delicious!”.
Egy palack Sangiovese Di Romagnát bontottam fel hozzá, és a főzéshez is ezt használtam.

 
Elkészítési idő: 50 perc
Költségek: kb. 870 Ft./adag
Bor: 1190 Ft.

 
A szokásos fázisfotók helyett most inkább nézzük magától a mestertől az elkészítés lépéseit.

71 komment

Címkék: gasztro bárány krumpli recept egytálétel toma

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.02. 08:20:54

Jó reggelt. Szűzanyám! Ez már a tévében is nagyon tetszett. Mindjárt elolvasom.

2009.10.02. 08:22:23

Jó reggelt!
hm... hát ez éhgyomorra elég durva kaja.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.02. 08:43:17

Milyen érdekes, hogy nem a pirított hagymára dobja a húst, hanem fordítva. Mintha az egész recept "fordítva" lenne. Hasonlót csináltam már, de ott a krumplipüré volt alul az edényben, rajta a fűszeres-zöldséges hagymás darált hús, a tetejére tejföl-sajt. De mivel tudjuk, hogy a krumplipüré nem okozhat csalódást, így is finom lehet:)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.02. 08:56:37

És halleluja!! Megérkezet a várva várt fizetésem. Már itt sem vagyok.

2009.10.02. 09:13:45

hehe, fizetés jön, Nadine megy :)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.02. 09:20:38

@Jé: Na hallod!:) Egyrészt azonnal folytatnám a tegnapi vásárlást:), á, csak kutyakaját veszek, másrészt tegnap már mínuszba kerültem a járulékfizetéssel, és most kell külön adnom egy utalási megbízást. Többek közt ezért is szeretem, hogy ennyire kiszámíthatatlan a fizum. Mert aztán duplán lehet rohangálni...

maybach 2009.10.02. 10:29:59

Jó napot kívánok!
Ez nagyon jól néz ki.

2009.10.02. 13:55:45

huhhh, visszhangos a kifőzde... mindenki kutyakaját vásárol? :)

maybach 2009.10.02. 14:15:25

Vagy bárányért mentek.
Viszont legalább péntek délután van.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.10.02. 14:22:39

jó reggelt!:)

@Nadine: tudtam, hogy neked tetszeni fog, mert a szent krumplika szerepel benne:)) a kedvedért még a parmezán mellé a gruyéret is odaírtam alternatívaként:))
ha saját kútfőből készítettem volna, én is a hagyma pirításával kezdtem volna (magyaros beidegződés), de most követni akartam dordon receptjét... a videó alapján készítettem el. nem volt rossz döntés:)))

én interneten intézek minden átutalást így nem kell állandóan bejárnom a postára..

2009.10.02. 14:25:20

@maybach: valóban. áldott szép péntek. HURRÁÁÁÁ!!!! :)

azon gondolkodom, hogy én ezt lehet, hogy megcsinálom a hétvégén.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.02. 14:47:01

@Jé: Az hagyján, rengeteget vásároltam, de kutyakaját, azt nem!:))) Majd holnap.

@Bombadil Toma: Történetesen ezeket az utalásokat csoportos megbízással szoktam fizetni, de már nem futotta mindegyikre a számlán található pénzből. Ezért kellett mennem, másrészt meg azért, mert interneten nem tudom felvenni a fizumat!:)

Toma, nem fogsz örülni neki, de én ezt megcsinálom darált pulykából (tegnap véletlenül pont azt hoztam), bor nélkül (mert az nincs), és össze-vissza sajtokkal, mert azok vannak itthon. De ígérem, nem trappistát teszek rá, jó?

És ha ezt "dordon" ennyi idő alatt megcsinálja, akkor ő vagy Rodolfó reinkarnációja, vagy minimum négy keze van. Nyavalyás szemfényvesztő!

Hogy, hogy nem, éppen lomtalanítás van Érd egyes részein, és beugrott Lillába két kis megunt, amúgy teljesen ép virágláda. Aztán meg az ALDI-ban megtámadott két csomag hihetetlenül akciós virághagyma, úgyhogy kb. 30 db különleges nárcisz, és legalább 20 db telt virágú, korai tulipán tukmálta rám magát. Pedig már hányszor megfogadtam, hogy TÖBB VIRÁGOT NEM, NEM ÉS NEM VESZEK!

2009.10.02. 14:49:27

Nagyon jó!!! Ezt a vásárlási technikát ismerem, a nagynéném szokta elkövetni. Lemegy a bolta krumpliért, és hazajön egy olyan rucival, "amit egyszerűen nem lehetett otthagyni!" :))) Évek óta röhögés tárgya a családban.
Egyébként a virággal én is így vagyok.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.02. 14:54:54

@Jé: Szerintem én is röhögés tárgya vagyok különböző körökben:DDD

Hoztam továbbá akciós (lefordítom: otthagyhatatlan) csomagolópapírt, gyerekmintásat, mert az még nem volt itthon abban a kb. 5 km hosszúságban, amekkora készleteket tárolok. Hoztam fémdobozos jutalomfalatot Stefinek, hadd örüljön, hogy kaptunk fizetést, nem akciós, de látványosan hosszú csokit (sok kisebb csokiból áll, így gazdaságos is), csemege uborkát, mert az enyém nem sikerült, akciós celluxot, mert abból mindig kifogyok a csomagküldésnél, szóval, csupa-csupa nélkülözhetetlen dolgot. De ilyenkor legalább érzem egy kicsit, hogy élek:)

2009.10.02. 15:06:15

Csupa praktikus csacskaságot vásároltál, szerintem jól csináltad. Pláne, ha ettől jobban érzitek magatokat, akkor minden fityinget megért.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.02. 15:17:32

@Jé: Ó, én mindig!:) És igen, ezek az apróságok kellenek ahhoz, hogy jobban érezzük magunkat. Megkóstolta Stefi a jutalomfalatot, és nagyon ízlett neki:) Előtte megmutattam neki a dobozt, megszagolta, majd feltettem a konyhaszekrény tetejére, hogy tudja, onnan érkezik a Jó.

És ha tudnád, mi mindent tettem vissza, hogy még ráérek, nem kell azonnal adventi gyertyát is venni:)))

Zuzuka 2009.10.02. 16:34:17

sziasztok!
ez marha jól néz ki, beindult a nyálom:)
Toma, a tiéd szebb lett, mint Gordoné! tényleg.
nincs 4 keze, megfigyeltem, de olyan tempóban dolgozik, amit a tv-ben is látunk mostanában. minden éttermi konyhán ilyen őrületes hajtás van?

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.02. 17:10:15

@Zuzuka: Akkor ez egy elemes Gordon.

"nyálom" :DDD

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2009.10.02. 17:11:21

Ezt meg fogom csinálni, de marhából, mert nem hiszem, hogy lesz bárányom és babával nem érek rá henteshez járni, marad a tecskó..

Viszont kötekednék is egy kicsit..

Van neki magyar neve, engem kicsit zavar, hogy így lett kiírva (látom, hogy ott van magyarul is zárójelben).

Én elég multikulti vagyok, de szeretem az anyanyelvemen nevezni azt, aminek van értelmes neve.

Ez csak ilyen morfondírozás volt, természetesen, aki írj a posztot, az bizony címet is adhat; írnék én, adhatnék szép magyar címeket..:P

Zuzuka 2009.10.02. 18:39:56

duracell nyuszi.
a patak belső támfalán helyes táblák vannak, az egyiken egy nyuszi puskával a kezében. a szöveg: no de ki ijed meg egy fegyveres nyúltól?:)

Pálcika 2009.10.02. 19:26:44

Szép estét!
juj de szeretnék ilyet enni!!!!!!!!!!!!most:)))))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.02. 19:35:55

@Pálcika: Szia, Pálci! Elmúlt a nagy világvége-hangulat?

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2009.10.02. 19:55:05

Hozzáteszem, baromi jól néz ki..:)

Én 2:1hez fogom csinálni a husi javára..

Pálcika 2009.10.02. 19:56:49

@Nadine: szia,nem is tudom,ingadozok........

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.02. 20:06:48

@Pálcika: Sajnálom. Azt hittem, már rég túlvagy rajta.

2009.10.02. 20:45:09

Nadine, ugye tudod, mit kell csinálni, ha éhes vagy? :))) nincs már rántott sajt?

Pálcika 2009.10.02. 20:55:38

hát pont most akartam írni,hogy a péntek az örömet ad hiszen(Toma fogd be a füled:))SZÜLCSIFELCSIK JUHÉ:))))
de azért csak ért ma is szomorúság hiszen(Toma légyszíves nyisd ki a füled:))eltűnt a SZIVÁRVÁNYOS:((((((

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.10.02. 20:56:35

@Nadine: én nem szeretem a pulykát. szerintem értéktelen, íztelen ócska húsféleség. de ha az van otthon csináld abból:))

@nyuszómuszó: nincs neki magyar neve. le lehet fordítani, de minek. a hamburgert vagy a fish and chipset sem fordítjuk le fasírtos zsemlére vagy hal és krumplira. szerintem a Sheperd's pie név jobban beépült a "köztudatba" mint a pásztorpite. az eredeti nevén többen be tudják azonosítani, miről is van szó...:))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.02. 21:08:31

@Jé: Az elfogyott ebédre. Viszont szembejött velem két szép magos zsemle:)))

@Bombadil Toma: Az van itthon. Én időnként veszek, mert sovány, és nekem bevált egy csomó kajába. Jó, fűszerezem, mint állat.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.02. 21:16:21

@Pálcika: Nem akarsz befogadni egy gyönyörűséges, hányatott sorsú, de már makkegészséges vörös-csíkos kiscicát? Kandúr...
kepzeldel.blog.hu/2009/10/02/foundling

Toma, Rád is vonatkozik a kérdés...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.02. 21:53:59

Már megfigyeltem, hogy Pálcikából az utóbbi időben egy válasznál többet nem tudok kicsikarni. Toma meg fest vadul, a többiek már rég pénteket tartanak, úgyhogy akkor én is elköszönök. Jó éjt, szép álmokat!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.03. 08:17:52

Jó reggelt.

Egyetlen valódi problémám van ezzel a recepttel, hogy igen gazdagon elkészített krumplileves van itthon. A kettő együtt meg már nekem is sok:) Lehet, hogy elnapolom kicsikét.
És talán ma még kutyakaját is tudok venni.

Zuzuka 2009.10.03. 08:24:13

jó reggelt!
@Nadine: holnap is finom lesz ez, nem kell kapkodni.
megyek melózni... ma is... semmi szabad-szombat.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.03. 08:52:06

@Zuzuka: Holnap? Kb. négy napja eszem a levest, és még legalább három adag van. Inkább négy...:)

Zuzuka 2009.10.03. 12:46:19

kicsit eltúloztad az adagot:) van olyan leves amiből csak sokat lehet főzni, akkor én a felét lefagyasztózom ínségesebb napokra. most hó végén el is fogyott:))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.03. 13:31:16

@Zuzuka: Egyrészt ez a mennyiség van benne a kezemben (két év nem töröl ki tizet), másrészt a mélyhűtőmben nincs annyi hely, hogy oda mindig fagyasztgassak kész ételeket... Ahogy mikróm sincs, és nem vagyok az az előre gondolkodó ember, aki egy nappal előtte nem felejti el kivenni a kaját, hogy kiolvadjon. Így hát eszem, hosszan, hosszan, hosszan... Még jó, hogy szeretem a saját főztöm:)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.03. 15:04:22

@fiam: De bőbeszédű itt valaki! Nem ehhez vagyunk szoktatva, Fáraólány!...

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.10.03. 15:21:20

@Nadine: Futiban vagyok. Perpetuum mobile-t csináltak belőlem a gyerekek. Mobile és nem mobili, ahogy Bözsink mondja. Nagyon érik már bennem egy Csn történet. Az ériket és a mobilit ne kapcsoljátok össze! :)
Ja, és úgy tűnik nagyon szervezem a novemberi felolvasóestet. Én teát, kávét szolgálnék fel a vendégeknek. Fruzsi szódát... :DDD

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.10.03. 15:50:56

@Nadine: Vártam, hátha írsz, de látom hétvégi henye vagy fullmunka :)
Este lehet, hogy leszek.

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2009.10.03. 19:28:18

@Bombadil Toma:

nincs igazad, én kb ugyanezt az ételt (ok, valószínűleg pl W. szósz és parmezán nélkül) ettem Észak-Erdélyben, vagy 10 éve már, kétlem, hogy a Ramsey-től/angoloktól tanulták. És ott is az volt a neve, hogy pásztorpite..

Ami, ha belegondolsz, logikus, az angoloknál ez ír kajaként fut, mert mezőgazdasági ország és volt krumpli, meg bárány, és nálunk is ugyanez ahelyzet. És gondolom, készítik még pár mezőgazdasági prszágban, és nyilván a pásztorok csinálták, szóval akár minden helyen lehet ugyanez a neve..

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2009.10.03. 19:29:42

annyi, hogy ott az aljába is tettek krumplit

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.03. 21:00:43

Látom, ma sincs beszélgetős hangulatban a társaság... Jó éjt, szép álmokat!

Zuzuka 2009.10.04. 07:35:27

jó reggelt!

itt a legfrissebb korán ébredő és kávézó.
szikrázó napsütés:) 8'C a teraszon:(

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.04. 08:21:36

Jó reggelt. Itt is szikrázik, és párásak belülről az ablakok. Este még egy takarót magamra kellett teríteni, úgy vacogtam. Azt hiszem, a héten muszáj lesz beüzemelni a fűtést.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.10.04. 13:03:01

itt is süt a nap és 21 fok van. ezért kell délben kelni:)))

maybach 2009.10.04. 13:06:23

Jó napot kívánok!
Itt is süt végre a Nap.
És a szüretet is befejeztük.
Erre a hétvégére.
Az újbor meg úgy pezseg, mint a pezsgő.

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2009.10.04. 15:01:17

Azért ma, így egy relatíve nagyobb adag alvás után látom, hogy nem igazán sikeredett egy értelmes mondatot összehoznom tegnap..:P

Ez a konstans alváshiány eléggé gyilkos dolog..

Itt egész jó idő van, 23 fok..

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.10.04. 15:29:30

Szervusztok!

Itt fogalmam sincs, hány fok van.
Viszont.
Tegnap meglepetésszerű letámadás keretében, úgy hat óra táján megérkezett egy autónyi váratlan, távoli rokon. Ebből egy darab éjszakára is maradt. Ő pesti és nem szokott a ridegtartáshoz. n még patchwork-ös takaróval takarózom, igaz, kettővel már és hálóinget is húzok (pamut, hogy Barbamama alkatomra mindig jó legyen), ám még nyitott ablak mellett szundizok, helybefalu lakosságának legnagyobb örömére, ugyanis az ablakunk még nekem is vállmagasságban van az utcafront felé vagyis bárki deréktól behajolhatna, ha nem lenne ott az ablakok szűzhártyája, a szúnyogháló.
Nos, Zsuzsikám kapott hálóinget, rá pulcsit. A legmelegebb, flanell ágyneműhuzatot tettem a paplanra és Neoex begyújtott. Nekem takaró sem kellett.
Ez a helyzet. Nem tudom, érdekelt-e valakit, de megörökítettem az utókornak. Gondolom az utókort sem fogja érdekelni... :D

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.04. 17:34:58

@fiam: Hát igazán részletekbe menően sikerült megörökítened az alvási szokásaitokat:)))

Én meg úgy tűnik, vérszemet kaptam, mert ma meg túrós-barackos pitét sütöttem. Még nem tudom, milyen, odalent hűl. Szerintem télre elérem a száz kilót, és akkor mégsem kell olyan nagyon fűtenem.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.10.04. 20:55:16

Húha, ma is tele voltunk rokonnal. Hogy nekünk mennyi van és mind milyen éhes!!! :)))

@Nadine: Á, a száz kiló nem is olyan melegítő, mint gondolnád. Én csak tudom... :(
A pitédet megkóstolnám!
Ma sikerült egy csokimáz tetejű tortát rittyentenem, amiről lecsorgott a csokimáz. Még jó, hogy jó nagy tálcára tettem, kiskanállal frankón lehetett kanalazni.

Zuzuka 2009.10.05. 09:18:35

@fiam: volt egy filmben ez a jelenet, a férfi sóvárogva mondta a csajnak: szívesen megkóstolnám a pitédet!:DDD

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.10.05. 09:21:50

@Zuzuka: Azt azért leszögezném, hogy valóban a pitéjét kóstolnám meg Nadine-nak :D
Hogy szuperál a szütyő?

Zuzuka 2009.10.05. 09:36:50

hogy úgymondjam: le sem szakad rólam:) imádom!!! gyönyörű és annyi mindent bele lehet cuccolni amire az útjaimon szükség van. a tavaszi megrendelést továbbra is fenntartom.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.10.05. 12:55:30

@Zuzuka: Nem a megrendelés miatt kérdeztem... :)
Nagyon jól esett a lelkemnek, hogy használható, igazán örülök!!! Nagy szeretettel készítettem (pirulós szmájli).

alibabaesanegyvenhattyu · http://autostat.hu/markakereskedesek-szervizek 2009.10.06. 12:01:27

Elég idő igényes étel, ha csak az előkészítéséhez 50 perc kell... azonban az a ropogósra mosolygós képe nagyon megfogott, nem szeretek sokat pepecselni, de lehet, hogy kivételt teszek... :)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.06. 12:15:05

@alibabaesanegyvenhattyu: És hol olvastad, hogy "csak az előkészítéséhez 50 perc kell"? Betolt a szemed egy felesleges ő betűt oda, ahol nincs.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.10.06. 12:26:23

najóreggelt!

egy kis lélegzethez jutottam, elkészültem az első hat képpel, most várom, hogy döntsenek az új témákról. elküldtem megint pár képet nekik, hogy válogassanak.
ha valaki kiváncsi, ezeket csináltam:
picasaweb.google.com/artlobo/MegrendelesekAkv?authkey=Gv1sRgCJjNp6a-vNjkEw&feat=directlink

@alibabaesanegyvenhattyu: 50 perc alatt az egész megvan, előkészületekkel együtt. nekem legalább is ennyi kellett:)

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.10.06. 12:33:05

@fiam: konkrétan mire gondolsz? én mindig kreatívan festek:)))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.06. 12:58:49

@Bombadil Toma: Na, itt a másik olvasni nem tudó:))) Nem kreatív, karitatív...:DDD

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.06. 13:00:18

@Bombadil Toma: Ezek is nagyon szépek lettek!:) Nem messze laktam egykor az óbudai városházától.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.10.06. 13:18:53

@Bombadil Toma: Nadine olvasta helyesen!
Bővebben kifejtve: ha lenne pénzem, felvásárolnám a képeidet.
A másik lehetőség, hogy odaajándékozod nekem. Az összeset :)
Pláne azokat, amiket kreatívan festesz :DDD

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.10.06. 14:12:25

@Nadine: a kávé után már én is el tudtam rendesen olvasni:))) de azért töröltem ki a kommentemet...:))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.06. 14:37:08

@Bombadil Toma: Biztosan a Hold teszi ezt velünk, én ma nem tudok elég kávét inni, hogy fogjon az agyam... Pedig álmos nem vagyok, csak nagyon hülye.
süti beállítások módosítása