Friss topikok

Tomakonyha blog

Kukkolda

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kifőzde

Közösségi blog napi posztokkal minden témában. Gasztronómia, könyvajánló, utazás, napi aktualitás

Címkék

ajánló (1) alapanyagok (2) alapítvány (2) alma (4) amadea (6) avokádó (1) bab (9) barangoló (24) bárány (7) barbecue (5) barkács (1) befőzés (6) benikuty (16) blogbuli (1) bográcsos kaják (3) bölcsesség (11) bor (1) borjú (5) chili (2) csajszi (1) csirke (44) csülök (1) cukkini (3) curry (1) cyan (12) dél afrika (3) desszert (23) édeskömény (1) égigérő fű (16) egytálétel (15) egzotikus étkek (10) előétel (7) ételfotók (1) étteremkritika (2) fiam (20) film (2) főétel (30) freddy (6) gaszto (2) gasztro (282) gerle (1) gomba (25) grafit macsek (1) grill (3) grillezés (2) guargumi (1) gyöngyfűzés (1) haiku (33) hal (9) holland (3) hsz (11) humor (5) húsvét (1) indiai (1) indiai izek (1) irodalom (24) janikovszky éva (16) játék (2) (71) kacsa (14) kakas (2) káposzta (1) karácsony (4) karácsonyi menü (2) karaj (1) kenyér (3) kenyérsütő gép (4) képek (3) kert (7) kerti sütés (5) kínai kaják (11) kivizsgálás (1) könyv (29) köretek (23) korma (1) krémleves (1) krumpli (21) kultúra (4) kutya (6) lazac (1) lecsó (2) lekvár (2) lepény (1) lépésről lépésre (3) leves (15) liba (6) ludaskása (1) m.küvé (10) máj (5) mánia (10) marhahús (29) márton nap (1) maybach (8) medvehagyma (1) mese (1) micimackó (5) mormogi (3) n.zoli (10) nadine (24) napló (1) néni (1) népszokások (5) nokedli (1) nyúlhús (3) nyuszómuszó (1) n zoli (1) olasz ízek (44) oldalas (1) ötperces (3) paella (1) pálcika (21) paradicsom (1) paradicsomszósz (2) pástétom (1) perec (1) petits pois (1) pizza (5) pörkölt (2) pulyka (3) ragu (11) recept (269) recpet (1) reggeli (5) rizottó (6) rizs (2) sajt (1) saláta (17) sertés (37) sorozat (3) sous vide (1) spagetti (6) spájdernecc (6) spárga (2) steak (2) stroganoff (1) szendvics (8) szendvicskrém (3) szolgálati (2) szösz (71) szósz (18) szűzpecsenye (1) tavasz (1) tegyük össze! (8) tészta (36) tikka masala (1) tiramisu (4) tokány (2) töltöttcsirke (1) toma (280) történelem (7) túró (2) tüzes (1) tyúk (1) ünnep (7) ünnepi menü (4) vega (51) vendégváró (7) vers (27) videó (1) vinitor (1) vörösbors kakas (1) zöldfűszerek (1) zöldség (23) zuzu (1) Címkefelhő

Fiam: Kései esküvő

2008.08.19. 05:00 fiam

– Nem túl csípős? – kérdezte Erzsébet.

Károly nemet intett. Jó lett volna, ha semmi más nem számít, csupán az, hogy végre együtt vannak. Elnézte az asszonyt, ahogy az a marhapörköltet ette. Alig csipegetett belőle. Fájt a gyomra. Nem tudta, hogy rákos, csak neki mondta meg a doktor.

 

– Hozzátartozó? – firtatta akkor a fehér köpenyes.

– Hozzám tartozik – felelte.

És igazat szólt. Negyven éve tartoztak egymáshoz. Hiába lett szülői parancsra szerelme más felesége és lett ő más asszony férje.

Két hete költözött Erzsébethez. Mérhetetlen volt az örömük és elkerülhetetlen a fájdalom. Az egykori fiatal lányt szerette volna maga előtt látni. Karcsú derekát, büszke tartását, szőke haját, csillogó, kék szemét. Fellobbanó vágya megereszkedett melleken, ráncos bőrön, petyhüdt testen keresett kielégülést.

– Megöregedtünk – mondta derűsen az asszony. Keze nyugtatóan simogatta arcát.

Néhány nappal később már mentővel vitte a kórházba.

 

– Mennyi időnk van még? – tudakolta.

– Talán három hét – csapta arcul az orvos válasza. Nem hitte volna, hogy vissza tud menni a kórterembe.

– Ha kijövök a kórházból, a kedvedért befestetem a hajam – nevetett rá Erzsébet. – Laci és Kati majd azt mondja, hogy megbolondultam vénségemre.

Az ő gyerekei se helyeselték a kapcsolatukat. Amikor megtudták, hogy egész életében Erzsébetre várt, nemcsak megdöbbentek, hanem haragot is éreztek, hogy akkor ők és korán elhalt anyjuk csak mellékszereplők voltak?! Mit mondhatott volna nekik? Haragjuk keserűségre váltott és abból nem születhetett megértés.

 

– Gratulálok! – emelte poharát a házaspárra az anyakönyvvezető. Az orvosok és az ápolószemélyzet virággal köszöntötte őket. Sokan tolongtak az ajtóban, hiszen nem mindennapos esemény egy kórházi menyegző. Halálos ágyon.

A dísztávirat Szebellédi Károlyné névre érkezett. Margitka küldte, felesége barátnője, aki minden titkuk tudója volt és maradt.

– Olvastad a címzést? – ragyogott Erzsébet.

Biccentett. Össze kellett szorítania a száját, különben kirobbant volna belőle, hogy ő sem volt soha boldogabb, mint e rövidke idő alatt, amit együtt tölthettek. Nem vallhatott arról sem, hogy megszakad a szíve, mert a nevén kívül mást már nem adhat. Csak ült, szerelme kezét fogva. Még három napig.

A sírkőre ezt vésték:

 

SZEBELLÉDI KÁROLYNÉ

szül.: Tóth Erzsébet

1935–1997

 

– Erre vágyott – bólintott Margitka.

 

*

 

Károly pontosan tíz éve evett utoljára marhapörköltet. Hosszan nézte az ételt, aztán lassan a szájához emelte a kanalat.

– Nem túl csípős? – kérdezte János, a pinceszomszéd. – Látom, megkönnyeztet.

 

207 komment

Címkék: szösz fiam

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.08.19. 22:01:17

Fiam, ne kamuzz! Még mindig húzod az időt.

tistedur 2008.08.19. 22:02:19

fiam!
:DD te teljesen lütyő vagy :) ne gondolkozz ennyit, inkább írj :P

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2008.08.19. 22:03:43

pálcika
sajnos igen:)) tényleg mintaha soha nem hagytam volna abba. pedig sokkal jobban érzem magam nemdohányosként, azt az apróságot leszámítva, hogy mára erősen hasonlítok Israel Kamakawiwo'olera. és ezt nem az énekhangomra értettem :)))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.08.19. 22:05:49

Toma, félmeztelenül járkálsz egy icipici gitárral?:)

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2008.08.19. 22:07:08

nadine!
az felérne egy vizuális csernobillel:DDD

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2008.08.19. 22:07:18

Nadine, azt hiszem igazad van, de Tőletek kezd az önbizalmam nőni. Ha már beállt a kívánatos szintre, akkor veszek egy mély levegőt, kicsinosítom a klaviatúrát és csak írok-írok-írok majd.
Azt hiszem akkor nagyon boldog leszek.


Tist, ez a lehető legkedvesebb volt, amit mostanában olvastam! :)
Bocsi a többiektől!

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2008.08.19. 22:10:31

Toma, ez olyan magas labda volt, hogy én sem hagytam volna ki a leütését! :)
Viszont hasonló cipőben járunk, plusz rajtam még ruha is van :)
Öt méter anyagból már körbe lehet tekerni engem :) Na jó, még egy sál is kijön belőle. :)

Pálcika 2008.08.19. 22:11:56

hát Toma,akkor döntened kell. sajnos azt a szomorú hírt kell közölnöm veled nincs közép út.ha jól esik és cigizni akarsz akkor fogad el azt a tényt dohányos vagy újból(keveset vagy csak napi egy-két szálat nem lehet szívni).ha mégis leakarsz szokni akkor viszont most dobd el,mert holnap már nehezebb lesz lemondani róla,sőt.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.08.19. 22:12:14

Toma, :DDD

Fiam, mert már hónapok óta csak buzdítással telik az idő ilyen-olyan-amolyan téren. Még hány évre van szükséged, hogy el is kezdj csinálni valamit azokból, amikről beszéltünk? Azt hiszem, bőrcsizmát húzok, ostort veszek a kezembe, és Ibolya néninek szólíttatom magam, akkor talán neki is állsz a dolgaidnak...

tistedur 2008.08.19. 22:14:40

Nadine!
:DD annyira de annyira megnéznélek domina-szerelésben kezedben egy kukkerral és egy nagy hatótávolságú,tolnáig elérő ostorral :P

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.08.19. 22:15:41

Ostorkilövő gépem is van. A helyszínen csattan.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2008.08.19. 22:15:56

nadine
nemrég vettem anyagot, és odaadtam anyámnak, hogy varjon belőle egy inget nekem. erre kiröhögött, és megkérdezte, hogy eleje, vagy hátulja legyen az ingnek, mert mindkettőre nem jut belőle:))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.08.19. 22:19:46

:DDD... Milyen inget akartál varratni?

Pálcika 2008.08.19. 22:21:12

szerintem fellépőt:)

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2008.08.19. 22:24:55

valami nyári cuccot. véletelenül betévedtem egy "anyagboltba", és megtetszett egy vászonanyag. kérdeztem az eladót, hogy ez elég-e egy ingre, és azt mondta, persze. igaz, azt nem mondtam, hogy nekem lesz az ing :)))
de lehet hogy azt kellet volna kérdeznem, hogy elég-e egy négyszemélyes sátornak...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.08.19. 22:27:39

Úgy látom, itt nemcsak nekem vannak problémáim az alakommal:)) Bár én mostanában úgy festek, mint aki valaki másnak a ruháit hordja:)

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2008.08.19. 22:28:45

Hogy Ti hogy meg tudtok nevettetni! :DDD

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2008.08.19. 22:30:36

Holnap megyünk fürdőszobaavatóra az öcsémékhez. Hogy kell ezt csinálni. Le kell fürödnünk vagy mi, vajon.
Toma, Te talán ismered a spórolós fürdést: tíz centi víz, abba én belecsobbanok és máris az államig ér! :D

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2008.08.19. 22:31:22

Nahát, lemaradtak a kérdőjelek! Nagyon határozott lettem, hogy már kérdőjelet sem használok. :)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.08.19. 22:31:49

Fiam, mindenki fogmosást celebrál a vadiúj fürdőszobában. Néhányan le is zuhanyoznak, de nagyon szép ruhában.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2008.08.19. 22:32:56

Nadine, azért az furi, hogy amiért nekem korbács jár, azért Toma cukrot és nevetést kap! Ez diszkrimináció! Még nem tudom, milyen alapú, de az!

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2008.08.19. 22:34:33

Fogmosásra nem gondoltam. Én rögtön nagyban gondolkodom :D
Szerinted vigyem a saját kefémet, vagy használhatom az övékét? (fúj)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.08.19. 22:35:28

Mert ő nem bántja magát naponta ötvenszer. Olvasd csak vissza a kommentjeidet. Akár a tegnap esti zárásodat is... Most helytelenítőleg csóválom a fejemet. A szemöldökömet is összevonom.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2008.08.19. 22:39:40

fiam
archimedes nekem is jóbarátom:)))

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2008.08.19. 22:43:21

Toma, jó Téged mosolyogni látni!!! :D

Nadine, nem olvasom. Én ilyen flagelláns vagyok és kész.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2008.08.19. 22:45:27

Most komolyan, mi jó van bennem? Nem vagyok szép, nem vagyok karcsú, nem vagyok házitündér, nincs állásom, ezekre nem mondhatom, hogy éljen!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.08.19. 22:48:56

Fiam, nem ismerem ezt a szót. De egyre inkább az a benyomásom, hogy állandóan azt várod, hogy az ember ellenkezzen, amikor magadra teszel megjegyzéseket. Egyrészt nem is ismerlek személyesen, másrészt toronymagasról leszarom, hogy ki karcsú, vagy van-e per pillanat munkahelye. Szép is lenne, ha ezek alapján ítélnék meg bárkit... Ha meg neked ezek jelentik az értékeket, akkor most baromi nagyot csalódtam. Főleg az emberismeretemben.

tistedur 2008.08.19. 22:54:27

fiam!
a humorérzéked jó-tudsz írni és még az internetes tanfolyamot is sikerrel vetted :)
van családod,neoexed stb...:)

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2008.08.19. 23:12:07

Hol az a sarok a Földgömbön???????????????????


Nadine, én nem várom, hogy ellenkezz, hisz, ahogy írtad, nem ismersz személyesen. Gyerekkorom óta ezt szoktam meg, hogy sosem szabad dicsérni magam, meg különben is csak sete-suta balkezes vagyok és valami értelmeset is csinálhatnék olvasás és írás helyett. Aztán meg: egy anyuka ne kívánkozzék hírnévre az írásaival, nevelgesse csak a csimotáját és szeresse a férjét.
Nekem ez a megszokott állapotom. És egészen idáig nem is gondoltam, hogy ez olyan baj lenne, inkább azt, hogy az lenne a nem helyes, ha azt csinálhatnám, amihez kedvet és talán-talán pici tehetséget mutatok. Mert az hiábavaló plusz értéktelen. Épp egy rokontól kaptam meg tegnapelőtt, hogy kár az írásra időt fecsérelni, menjek inkább takarítani, ha már pedagógusok és népművelők nem kellenek, mert abban is meg lehet találni a szépséget. És ez az utolsó esélyem, ha most nem kezdek hatkor munkába menni, akkor már sosem fogok.
Na, ennyit a környezetem támogatásáról. Neoexem és leány azért támogat, némi fenntartással, persze.

Nadine, Te tudod a legjobban, hogy milyen örömet szereztél a biztatásoddal. Azt viszont nem tudod, hogy milyen kavarodást emellett a lelkemben és a családomban! Most már ezt is tudod.

Hát, most nyitott könyv vagyok.

Tudom, hogy ennyire, így nem szokás és nem illik, elnézést.
De épp harcolok pár évtizeddel, a remélhetőleg még előttem álló pár évtizedért.
És Ti ebben nagy segítségemre voltatok, vagytok.
Ezt köszönöm.

Na, most befejeztem és nincs szándékomban újra felhozni.

Ha ember lesz belőlem, Nadine-t okolom főként! :)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.08.19. 23:22:31

Fiam, azért vagyok pipa, mert ezt a "beszélgetést" már lefolytattuk pár hónapja. Azóta sem írsz. Akkor is elmondtad, hogy bántak veled eddig. Viszont az évek során jó néhány kompetens személy biztatott úgy, ahogy én. Akkor mégis mi a jóistenre vársz még? Ők nem fognak megváltozni! Csak Te változhatsz meg. Ha tetszik nekik, ha nem. Neked kell tudni, mi a Te utad, akárhol laksz, akárkikkel. Akarod csinálni vagy nem. De lépjünk már túl ezen az "élethelyzeten". Én nem azt várom, hogy dicsérd magad, majd megteszik mások, ha megérdemled. Csak ne rágjuk már le ötvenszer ugyanazt a csontot. Nagyon kevesen születnek olyan családba, ahol minden támogatást megkapnak. Na és?... Ez a feladat. Ezt kell leküzdeni. Na.
Én is befejeztem mára, fáradt vagyok. A magam részéről mailben úgyis megírtam, mi a véleményem, legközelebb akkor használok Veled kapcsolatban bármilyen jelzőt, ha olvasok valami újat. Punktum. Az asztalra is csapnék nyomatékosan, de most krémeztem be a kezem.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2008.08.19. 23:34:40

Na, így kell velem beszélni!
Most már értem, mit akarsz mondani.

Vasárnapra írok, ha úgy jó. És hétfőn megjelenhet.

(Basszus, fenemód szégyellem magam.)

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2008.08.19. 23:44:04

Nyugi, Nadine tudja, hogy kell velem bánni.
Azért Ti ne :)

Jó éjt, holnap új nap, új hülyeségekkel! :)

tistedur 2008.08.19. 23:49:22

:D
szép álmokat :)

Benikuty 2008.08.20. 05:56:18

Na, miből maradtam ki! Hála a véndögöknek.
Édes Fiam, nem rúgok beléd, pedig ahogy én látom nagyon kellene. Elég a mazochizmusból, és ezt mindenkinek mondom, elég a külső körüli picsogásból!
Elég, ha a Beni szép, az a dolga, a miénk a megértés, szeretet. Ki nem sz@rja le szépséget!
11 éve tiszta vagyok nikotin ügyben, Toma, csak elhatározás kérdése. Aki nem tudja megállni, kár, de megértem. Ez a függés erősebb, mint alkohol, vagy kábszer függés. Remélem, sosem esem vissza.
Jó reggelt, szép napot!
Kimegyek Orosziba, leteszem a kocsit, és kisétálok a sziget-spiccre. Mert festői, a csend pedig hallható. Majd meglátjátok:)

Benikuty 2008.08.20. 06:10:20

Marisell, várom a beígért mélt!:)

Pálcika 2008.08.20. 07:24:51

Szép reggelt!
Beni,nem kisoroszit (vagy oroszit)emlegetted találkozó ügyben????mert ha igen (csendben mondom,és újra)én benne lennék egy kifőzde partiba:))))

tistedur 2008.08.20. 07:34:58

jó reggelt,jó kávézást, jó pihenést :)

Pálcika 2008.08.20. 07:45:31

nó,egy kávé mellett végig olvastam Fiam évődését.hogy micsoda vircsaft volt itt még este(is).
Fiam,nem volt szándékomban beleszólni(főképp mert igencsak mulattat Nadine szadó- mazó és kézkrémes fenyegetése)de mivel remek írásokat produkálsz(anno!)talán van megoldás.ha írni akarsz írj!!!!!!!!ez a megoldás:))))))))))mi meg majd jól elolvassuk!!!!és különben is egyszer már megígértél nekünk egy kisregényt ha vége a sulinak.ígéret szép szó:)))))))))))

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2008.08.20. 08:00:42

Jó reggelt!

Köszönöm a szép szavakat Nektek!
Nem szabadna nekem, mégis sokat gondolkodtam az éjszaka.
Nagyon nehéz négy évtized megrögzöttségeit levetni, de éppen itt az ideje.
Nadine-nak nagyon hálás vagyok, amiért idehozott közétek.
Ígérem, összeszedem magam és októberre a kisregény is meglesz! :)

Félre a nyavalygással! Ünnepeljünk! :)

tistedur 2008.08.20. 08:29:01

és pihenjünk :)használjuk ki a mai szünnapot :)

Pálcika 2008.08.20. 08:49:39

én gondoltam egy merészet!!!!lasagnet csinálok ma!fogalmam nincs hogyan kell és hogy milyen és miből van az eredeti vagy igazi? recept.de már vendéglőben ettem ilyet:)és lassan két hónapja van egy doboz lasagne tésztám,már össze barátkoztunk, ezért ma megpróbálom elkészíteni:)))))

Pálcika 2008.08.20. 08:56:16

ja és mivel ma a KENYÉR ünnepe van, sütök kenyeret is :)

szerintetek a tésztát ki kell főzni vagy szárazon kell megsütni???? Tomában bíztam,de csak zöldséges receptet írt:((((((((

tistedur 2008.08.20. 09:03:01

Pálci!
mi van a dobozra írva?

maybach 2008.08.20. 09:21:58

Jó reggelt, jó szurkolást!

Fiam!
Csak bátran!

Pálci!
Itt (mármint a kifőzdében) közölt Toma egy szuper recipét lasagne tésztával, egy spenótos finomságot.

Toma!
Ne szokj vissza, mert ha újból abbahagyod az újabb kilókat jelent.

Pálcika 2008.08.20. 09:27:28

viccet félre téve:4 tojásos lasagne száraztésztalap,ez megismételve kb 20nyelven+ a szokásos kigyártja, hol gyártja, kik forgalmazzák meddig jó,elkészítési javaslat nuku.de egy receptet leírtak viszont abból nem derül ki a tésztalapokat szárazan vagy főve kell rétegeznem:(

tistedur 2008.08.20. 09:35:55

ha főzni kellene,akkor rajta lenne a főzési idő..legalábbis úgy emlékszem.
szerintem,ha szárazon teszed le és jó szaftos szószt pakolsz rá,akkor átpárolódik.esetleg megfőzheted félig :)

Pálcika 2008.08.20. 09:36:04

maybach!de jó hogy jösz!te biztosan megértesz,tegnap megérintett a kézilabda szele.Kossuth rádiót hallgattam a boltban,és élő körkapcsolássos módon olimpiai közvetítés volt ,nagyjából unalmas de a orosz-francia kézi meccs!!!!!!!!néha megkértem a vevőket várjanak kissé, ne kapkodjanak mert nem hallom a közvetítést.szenzációs volt 28-28-nál egy páran kioktattak nekünk fontos ez a meccs mert a nyertes lesz a mi ellenfelünk.én a franciáknak drukkoltam egy ideig aztán mikor rájöttem milyen jó a kapus akkor az oroszoknak.és nyertek. az utolsó percekben már levegőt sem mertek venni a vevők olyan izgis volt!!!!te láttad vagy hallottad?????

Pálcika 2008.08.20. 09:37:39

kösz Tist,a félig az lasagnenál hány perc?????elég vékony lapok

tistedur 2008.08.20. 09:44:35

Pálci!
ahogy megpuhulnak a lapok..cca 2-3 perc lehet :)

Pálcika 2008.08.20. 09:54:20

köszi,Tist,akkor félig megfőzöm!!!!

maybach 2008.08.20. 09:57:30

Pálci!
Persze, de én sportfüggő vagyok.

tistedur 2008.08.20. 10:01:06

Pálci!
ha nem sikerül jól,akkor jövök majd neked egy ebéddel valamikor :)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.08.20. 10:29:31

Jó reggelt. Végre kialudtam magam. Pedig mára ünnepi takarítást terveztem, mert már lassan kitör rajtam az arachnofóbia...:)

Elnézést az esti diskurzusért, de Fiam egy virtuális makarenkói pofon után kiáltozott egész nap...:)

Pálci, én is úgy tudom, ahogy Tist, ha muszáj lenne megfőzni a tésztát előre, akkor rá lenne írva a tasakra. Viszont ha nem elég szaftos a cucc, amit ráöntesz, akkor jobb félkeményre főzni előtte. Szerintem. Mondom ezt én, a dobozból evő Nadine. Ja, és bármilyen rakott tészta receptjét kinézed a netről, az jó lasagnéba is (Toma most felsikít álmában).

tistedur 2008.08.20. 10:31:24

Nadine!
én ünnepi nem-takarítást tervezek.:)

tistedur 2008.08.20. 10:39:44

Nadine!
bevallom..néha-néha :)mert kell a rend a lelkemnek :) ha kint rend van,akkor bent is (általában)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.08.20. 10:43:00

A néha-néha nálam is stimmel, csak túl zegzugos és túl kertközeli a ház hozzá...

tistedur 2008.08.20. 10:46:52

Nadine!
:D a kert a házban nem rossz :) (leszámítva a pókokat,hangyákat és a repülő rovarokat és bogarakat)a zegek és zugok pedig valóban nem praktikusak a takarításnál..
én most kicsit el..estefelé majd benézek még,addig mindenki legyen jó és szép :)

Benikuty 2008.08.20. 11:02:55

PÁLCIKA, ÍRTAM NEKED MÉLT KISOROSZI BLOGBULI ÜGYBEN, DE VISSZAJÖTT.
LÉGY SZIVES ÍRD MEG PRIVÁTBAN AZ ÉRVÉNYES CÍMED, HOGY AZ ELŐZETES INFÓT KÜLDHESSEM.
AZ IS JÓ, HA IDE ÍRSZ:
NOKAKUKACT-ONLINEPONTHU

Pálcika 2008.08.20. 11:05:55

jaj,behúzom fülem-farkam!!!!hetek óta nem néztem emailt!gyorsan gyorsan megyek nézem!!!!!!!!!ígérem mától jó leszek!

Pálcika 2008.08.20. 11:10:38

Beni,igaz ami igaz 18-án jött egy üzenet tőled.most válaszoltam!!!

Benikuty 2008.08.20. 11:12:25

Tist, kegyednek is írtam.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.08.20. 11:14:35

Pálcika, az e-maileket is be lehet ám úgy állítani, hogy automatikusan (akárhány percenként) letöltse őket. Kérd meg a számítógépes asszisztenciád, hogy állítsa be neked!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.08.20. 11:46:34

Imádom, amikor a tigriskék a busznál játszanak!:)

marisell · http://kifozde.blog.hu 2008.08.20. 12:59:14

Sziasztok Fiatalok!:)))
végigolvastam a tegnap esti történetet.Fiam baja az, hogy ő passzív agresszív. illetve ez neki nem baj, ha baj lenne, nem csinálná.néha mindannyian "próbálkozunk":úgy nézek ki, mint egy(mindenki beírhatja a megfelelő jelzőt), és ha két perc múlva nem kapjuk kórusban, hogy á dehogy, akkor folytatjuk addig, amíg a vágyott reakciót megkapjuk.én nem javasolhatok semmit, de egy kis köldök nézegetés, annak átgondolása, hogy rajtunk kívül hányan vannak, akiknek nem az a legfőbb gondja, hogy hogy néznek ki, okosak-e, stb.
nekem ez hat.mindig felvidít, ha arra gondolok, hogy van négy gyönyörű gyerekem, egészségesek, és szeretnek.van három "legjobb" barátnőm, akik nem várnak arra, hogy hívjam őket, bizonyos idő után rám csörögnek, és van apukám, aki szintén imád, és én is őt+a lehetetlen családom.És tudtam, hogy két és fél hónap után is itt emlékeznek rám.bezony.
Lehet, hogy kioktatásnak tűnik, de csak segíteni akarok.
Toma, én is ilyen dohányos vagyok, évekig semmi, és aztán ott folytatom, ahol abbahagytam. nálam egyébként az idők folyamán a maximum lecsökkent 12 szálra.és dohányozni nem bűn, és jó, és kész.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.08.20. 13:13:27

Szia, Marisell, látom, Te is tanulsz sokat a pszichológustól:))) Egyébként jól mondod.

A bezony is igaz, nagyon is.

marisell · http://kifozde.blog.hu 2008.08.20. 13:20:45

Mivel én picológusnak készültem, amit tudok, azt onnan, meg ha 30 évet töltesz emberek között, sokféle különböző korúak, stb. akkor kialakul benned egyfajta hatodik érték, és igen I can see dead people:D

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.08.20. 13:22:03

:DDD, nem hülyeség a pszichológia, tudom. Tapasztalom.

marisell · http://kifozde.blog.hu 2008.08.20. 13:22:25

érték=érzék
de Freud mester ezen csak mosolyog a bajsza alatt, az égi(vagy pokolbeli)rendelőjében:))

Benikuty 2008.08.20. 13:34:50

Megsétáltattuk a vendégeket, meg a benit:)
Szép ez a Szentendre, ha Eger lenne, még szeretném is.
Marisell, valahol elveszett édes, a nekem írt levél.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.08.20. 13:35:45

Én is nevettem, Marisell, pedig nem vagyok Freud:)

Beni, miért nem élsz Egerben, ha ennyire hiányzik?

marisell · http://kifozde.blog.hu 2008.08.20. 13:45:20

Drága Beni, a látszat ellenére nagyon "hüle' korszakomat élem, ezért még nem válaszoltam, de fogok.Most arra várok, hogy a gyerek elhúzzon az ágyamból és fogyókúrás célzattal(hehe)ledőlök egy kicsit.
Még sosem nem voltam Egerben.Mondhatnám ott sem.Szegeden sem, sőt Érden sem.Nadine van ott mozi????

Benikuty 2008.08.20. 13:50:04

Nadine, nem lőhetem el idő előtt a szilánkokat, első elment Jének:)
Amúgy köszönöm az ötletet:))

Benikuty 2008.08.20. 13:53:23

OK, Marisell, tudom, Kisorosziban sem. Ha egyszer igen, nem bánod meg.

marisell · http://kifozde.blog.hu 2008.08.20. 13:59:15

Ha a Kifőzdések nem jönnek, attól én még tudok hozni min. 6 embert.Ezért jó, ha az embernek van gyereke. ja, és az állandó aggódást, pénzhiányt,kamaszkort még nem is számoltam:))))

marisell · http://kifozde.blog.hu 2008.08.20. 14:00:52

De a kifőzdések miért ne jönnének?nem igaz, Beni?:)))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.08.20. 14:19:05

Marisell, van a művelődési házban, de egyetlen alkalom elég volt, hogy többé ne akarjon az ember oda menni. Egyszer beültünk a gyerekekkel, akkor még kicsik voltak. Gyakorlatilag mindannyian megsüketültünk:) Igazi fapados moziterem, feltehetőleg rosszul halló mozigépésszel.

Eddig tartott a nyugi, Kenny már megint a szomszéd telken áll a kutyákkal, nyakig a gazban, és tépi a kerítésemről a borostyánt. Előtte gondosan odaszaratta a kutyáját a szembe szomszédomék járdájára, bosszúból, mert a múltkor a kamasz fiuk rászólt a kártékonykodásért. Még a kismacskájukra is ráuszította a százhúsz kilós dögjeit. Igazi jellem, na.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.08.20. 14:50:50

Tulajdonképpen hálás is lehetek ennek a pofátlan perszónának, mert ahányszor elbizonytalanodom, hogy valóban itt kell-e hagynom a szép kertemet, az emlékeimet, rögtön jelét adja annak, hogy a zaklatásoknak sosincs vége. Tehát igen, valóban.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2008.08.20. 15:41:44

Megyek, elbúcsúztatom exanyóst. Elköltözik városba, szegény.
Aztán megyek fürdőszobaavatóra.
Este jövök majd, szomorítani, ja, nem is, vidámítani Benneteket! :D

Nadine, mostanság sokan kezd(t)ünk új életet.
Valamit biztos el lehet osztani héttel :)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.08.20. 16:04:29

Így van, Fiam. Jó búcsúztatást-avatást! Aztán nehogy felcseréld a kettőt!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.08.20. 18:21:01

Toma, rakd le egy pillanatra a fakanalat, és ülj a géphez, légy szíves!

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2008.08.20. 19:54:46

Megjöttünk.
Exanyóssal és új fürdőszobával sok a gond. Zuhanykabin cserélhető, exanyós nem. :)
Búcsúztatás megvolt, avatás még nem.
Nem cseréltük föl a kettőt. A sivalkodásból rögtön ráismertem exanyósra, szegényre.

marisell · http://kifozde.blog.hu 2008.08.20. 20:19:04

Nadine, pedig Kenny-nek meg kell halnia, mert az igazi Kenny azt csinálja, esetleg tehetnél az ügyben valamit. igaz aztán mindig feltámad:((((

Hát a hiperszuper moziban is meg lehet süketülni, csak légkondi van meg dolbisztereó.
egyébként többet nem írok a filmről, mert a végén még látatlanban megutálod, de Ámerikában azt tervezik, hogy feliratként a számok szövegét mutatják, hogy mindenki tombolhasson, a fiatalok már nem tudják a szöveget. boldogok, jó nekik.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.08.20. 20:22:40

Fiam, egy kényszerfogmosás sokakból előhozza a sivalkodást.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.08.20. 20:33:36

Marisell, én még a szövegeket is tudom, pont azzal a kamu angollal, amivel akkoriban bírtam:)
Egyébként engem is zavar a Dolbyval járó hangerő, de az Abbáért elviselném...

marisell · http://kifozde.blog.hu 2008.08.20. 20:35:20

Emberek egy csomó csatorna adja, vagy adni fogja az Éretlenek című klasszikust. hála istennek(bocs)Istennek(jobb félni, mint megijedni)egy kicsit azon a szinten sikerült megrekednem:))
egyébként story tévén Katona Klári.még mindig szuper.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.08.20. 20:49:18

Marisell, már kb. hússzor adták az elmúlt hetekben...:) De attól még vidám, én is bele-belefeledkezem... Katona Klárit meg mindig is szerettem.
Most elmegyek fürdeni, és kisírom magam a zuhany alatt, mert nem tudok felvenni az HBO2-ről, pedig most kezdik ismételni a kedvenc sorozatomat. Viszont akkor jól megnézem, és könnyesre röhögöm magam rajta. Juszt is!

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2008.08.20. 20:52:36

jó reggelt emberek!

most éppen orfűn vagyok, telezabáltam magam halászlével, és sült amúrral.

marisell
engem egy kicsit zavart a filmben, hogy a rímek kedvéért kicsit átköltötték néhol a dalszöveg-feliratot. bár gondolom, te nem is olvastad:))

NADINE, TÖKÉLETES!!!:)))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.08.20. 21:02:56

Toma, tényleg???:))) Jaj, de örülök!!! Már éppen akartam mondani, hogy mindig akkor bandázol, amikor nagyon szeretnék kommunikálni Veled...:D
Imáááádom az amúúúúrt!!!

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2008.08.20. 21:22:46

végül is azért döntöttem anno a szőlőminta mellet, mert a házam, egy régi présházból lett átalakítva, és szerettem volna ezt az érzést(feeling) az órán látni. sikerült nagyon jól eltalálnod, amit szerettem volna...:))))

az umúr finom volt. egy napig ázott fokhagymás tejben, aztán kisütötték paprikás liszben:)))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.08.20. 21:28:25

Bár én az amúrt szeretem, de a fokhagymás tejben áztatott umúr is finom lehetett!:))

Örülök neki, hogy eltaláltam, és majd meglátod, élőben sokkal szebbek a színek. Egyszerűen nem tudok bármikor fotózni egy ideje. Szó szerint és átvitt értelemben is. Amikor jók a fények, elmebaj hömpölyög át a kerítésen. Amikor nem jók, akkor nem élethűek a színek. Na mindegy, majd ezen is túlleszek egyszer.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.08.20. 22:16:29

Na jól van, úgy látom, mindenki máshol van, mint én. Jó éjszakát, szép álmokat! Kevés elkóborolt kutyát!

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2008.08.20. 22:20:16

Apukámmal olyan jót beszélgettem, illetve ő jártatta a kenyérlesőjét. Ahhoz képest, hogy fulladozik, egész jól bírta megállás nélkül másfél órán keresztül :)
Annyit nevettem! :D
De nem írom meg, hanem majd kiírom magamból posztnak. :D Ez nem fenyegetés, ez ígéret! :)

Véletlenek nincsenek, ezért nem tudom mi volt a mai, de pár órája kaptam megint egy olyan önbizalomnövelő beszélgetést, hogy még!
Még egy ilyen és a plafon súrolja az orromat!

Toma, de jó lehet Orfűn! Az egy szép hely, egyszer elautóztunk a falut elkerülő úton, de már az is sokat sejtetett. :)
A l'amour viszont fokhagyma nélkül jobb :)

Pálcika 2008.08.20. 23:51:03

vadászrepülőgéppilóta akarok lenni!!!!!punk-tum!
a lasagnem isteni jól sikerült!pedig azért csináltam egy lecsót is, biztos ami biztos:)ezt megünnepelendő elmentünk megnézni a redbull repülő versenyt a.hú olyat láttam!repülőket meg köteléket meg helikoffert meg csavarokat meg mindent amit el sem tudtok képzelni.és láttam a bajnokot is aki nagyon ügyes és bátor volt és gyors és helyes is és mától én is pilóta akarok lenni egy olyan kis cuki géppel mint Ő!!aztán a nagy ujjongásomat csillapítandó elmentünk moziba és megnéztük a Batmant.szerintem lehet jobb mint a mamma mia:)))
nagyon jó film!!!és most elmegyek aludni mert adrenalin sokkot kaptam:))))

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2008.08.21. 00:06:37

a batman fim, nagyon durva! de ez, csak -Heath Ledger- alakításának köszönhető. én még soha nem láttam ennyire jó színészi alakítást. ezt ki merem jelenteni. pedig nem egy filmet láttam már életemben. ha erre nem kapja meg az oszkárt (posztumusz) akkor valami komoly gond van az akadémiával...

marisell · http://kifozde.blog.hu 2008.08.21. 11:05:11

Toma, az amúri partizánoknak is van köze a halhoz?
szerintem az akadémiával mindig is nagy gond volt, ezért, ha valaki oszkárt kap,az az én szememben még nem OK.Heath Ledger félelmetes jó színész volt.
na megyek az aktuális csevegőhelyre:)
Ja, az abba magyar fordítását a zenéhez igazították, és igazad van, nem igazán foglalkoztatott.
süti beállítások módosítása