Friss topikok

Tomakonyha blog

Kukkolda

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kifőzde

Közösségi blog napi posztokkal minden témában. Gasztronómia, könyvajánló, utazás, napi aktualitás

Címkék

ajánló (1) alapanyagok (2) alapítvány (2) alma (4) amadea (6) avokádó (1) bab (9) barangoló (24) bárány (7) barbecue (5) barkács (1) befőzés (6) benikuty (16) blogbuli (1) bográcsos kaják (3) bölcsesség (11) bor (1) borjú (5) chili (2) csajszi (1) csirke (44) csülök (1) cukkini (3) curry (1) cyan (12) dél afrika (3) desszert (23) édeskömény (1) égigérő fű (16) egytálétel (15) egzotikus étkek (10) előétel (7) ételfotók (1) étteremkritika (2) fiam (20) film (2) főétel (30) freddy (6) gaszto (2) gasztro (282) gerle (1) gomba (25) grafit macsek (1) grill (3) grillezés (2) guargumi (1) gyöngyfűzés (1) haiku (33) hal (9) holland (3) hsz (11) humor (5) húsvét (1) indiai (1) indiai izek (1) irodalom (24) janikovszky éva (16) játék (2) (71) kacsa (14) kakas (2) káposzta (1) karácsony (4) karácsonyi menü (2) karaj (1) kenyér (3) kenyérsütő gép (4) képek (3) kert (7) kerti sütés (5) kínai kaják (11) kivizsgálás (1) könyv (29) köretek (23) korma (1) krémleves (1) krumpli (21) kultúra (4) kutya (6) lazac (1) lecsó (2) lekvár (2) lepény (1) lépésről lépésre (3) leves (15) liba (6) ludaskása (1) m.küvé (10) máj (5) mánia (10) marhahús (29) márton nap (1) maybach (8) medvehagyma (1) mese (1) micimackó (5) mormogi (3) n.zoli (10) nadine (24) napló (1) néni (1) népszokások (5) nokedli (1) nyúlhús (3) nyuszómuszó (1) n zoli (1) olasz ízek (44) oldalas (1) ötperces (3) paella (1) pálcika (21) paradicsom (1) paradicsomszósz (2) pástétom (1) perec (1) petits pois (1) pizza (5) pörkölt (2) pulyka (3) ragu (11) recept (269) recpet (1) reggeli (5) rizottó (6) rizs (2) sajt (1) saláta (17) sertés (37) sorozat (3) sous vide (1) spagetti (6) spájdernecc (6) spárga (2) steak (2) stroganoff (1) szendvics (8) szendvicskrém (3) szolgálati (2) szösz (71) szósz (18) szűzpecsenye (1) tavasz (1) tegyük össze! (8) tészta (36) tikka masala (1) tiramisu (4) tokány (2) töltöttcsirke (1) toma (280) történelem (7) túró (2) tüzes (1) tyúk (1) ünnep (7) ünnepi menü (4) vega (51) vendégváró (7) vers (27) videó (1) vinitor (1) vörösbors kakas (1) zöldfűszerek (1) zöldség (23) zuzu (1) Címkefelhő

Erdőfalvi rémrímségek, rímrémségek: Aggotthon

2009.07.30. 22:48 fiam

Érdekes felhívást szedett sorokba
Erdőfalva pletykás sajtója:

"Ha foltos már az örvényférgek szemfoltja,
ha a kukacnak kisimult a bélfodra,
ha kilyukadt a mérgespókok hálója,
ha aszott lett a házilegyek potroha,
ha kihullott a pörölycápa szemfoga,
ha megőszült a tőkésréce farktolla,
ha elkopott a lipicai patkója -
VÁRJA AZ ELAGGOTT ÁLLATOK OTTHONA!"

Egy hét sem telt el az ünnepélyes megnyitó óta,
s így nyilatkozott az Otthon gondterhelt gondnoka:
"Tele vagyunk, nincs több helyünk, s e gond oka
az agg, kivert állatok végtelen sora.
Kedden jöjjenek tényfeltáró riportra!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Irén, a Lafatyoló újságírója
/ír szetter volt/ elkutyagolt az Otthonba.
A látottakat hosszú cikkben sorolta:

"GOND-OLATOK AZ AGGOTTHONBAN

Belépve az embert szörnyű kép fogadja -
egykor fiatal állatok korcs torzója.
/A látvány a kedélyt és a szőrt borzolja!/

Körém rögtön vészmadarak gyűltek.
- Kérem, ami itt van, kész bűntett!
Úgy élünk itt, akár a heringek.
Egész nap a plafonon keringek!
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az Aggotthon igazgatója sem hallgat:
- Az agglomeráció sok aggot aggaszt.
A nagy népsűrűség feszültséget generál.
Jó, hogy renegát gerontológusunk regenerál.
Van ebben jó adag ráció:
csökken a degeneráció!
Új módszerekkel dolgozik a doktor,
sajna így is félrekezel olykor.
A megoldás egy nagyobb épület lenne,
amit, remélem, az önkormányzat venne. -

Az igazgató nem bújt ki a bőréből,
alig értettem valamit a bő léből,
amit kacifántos hivatali nyelven
öreg diktafonomba gagyogott ott helyben.

A nagy közösségi hallban,
mely gazdag vadban és halban,
szintén hatalmas baj van.

A légyölő galóca oly sötéten nézett,
hogy a szegény házi légy majdnem lepetézett.
Távolabb egy guppi és egy halfarkas ott,
a hall-sarokban gruppban gubbasztgatott.
A padlón gyűrűsférgek nyüzsögtek.
Egy ló rájuk lépett, most nyüszögnek:
- Itt araszoltunk, óránként két arasszal.
Békések vagyunk, nem éltünk még panasszal.
De tűrhetetlen dolognak tartjuk,
hogy bárki durván taposson rajtunk!
- Ne törjetek pálcát felettem!
Csak a bőrnyergemet kerestem.
Írja meg nyugodtan, kedves Irénke,
nem maradna itt meg még a szirén se! -

Egy rémült, riadt, fogadatlan prókátor
futva menekült az oroszlánfókától.
Utóbbi fogatlanul bömbölt: - Az áldóját!
Én egyszer megfojtom az ájtatos manóját!
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tatu tata az ajtóhoz botorkálna,
ám útját állja egy kissé botor bálna:
- Lassan a testtel, Tatu tatám!
Ne higgye, hogy untat ám!
Hogy is volt, amikor zavarba hozták,
mert a szék helyett kendet tatarozták?!
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Na, most mindjárt elpusztulok! -
motyorászta az őstulok.
Ő az Otthon legidősebb lakója,
fő varázsa számtalan bankója.
Sőt, e hely legkapósabb vőlegénye,
hisz gyűlik a pénze vagy hatezer éve.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Csak a morgóhal boldog itt.
Harminc csukacsajt boldogít.
Sikerrel csapja a szelet,
alig morog, sokat nevet.

Délben a rossz koszton kétszáz állat osztozott.
Jóízűen csak az éhes disznó csámcsogott.
Bár, mint mondta, makkal álmodott az éjjel,
de most ezzel a moslékkal is beérte.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Íme, ez tehát a puszta való!
Hogy mi zűr van, most már tudható:
az Aggotthon az aggokat nem kímélve
kínkeserves aggodalomra ítélte!

Az aggasztó cikket megírta: Irénke"

E riportot olvasta az egész város.
Emlékbe /is/ eltette a levéltáros.

Rá egy hétre örökre bezárták az Aggotthont.
Az aggastyánokért senki sem aggódott.

Ám egy szép tavaszi napon úgy adódott,
hogy néhány fiatal állat összefogott
és felhúzott egy hatalmas Öregotthont.
/A sok ifjú tán a jövőjére gondolt.../

A fényes megnyitó több mint megható volt.
Rá meghívták Irént, az újságírót, ki legott
huhogó vészmadarakba botlott ...

 

/Illusztráció: Sziráki Zsolt/

 

152 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zuzuka 2009.08.01. 09:36:23

@Nadine: jahaha:) ezt nem tudtam, akkor elég lesz szerdán elindulni.
addig gyűjts erőt, mert mostanában láttam ilyen nyitáskori balhékat óccsó sajtért meg egyebekért - persze csak a tv-ben.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.08.01. 09:41:39

Jó reggelt!

@Nadine: Nincs ismerősöd, aki félretenné a cuccost Neked?

@Zuzuka: Én már egy káddal is megelégednék, de csak zuhanyzónk van :(

Zuzuka 2009.08.01. 09:59:46

@fiam: ha kertes házam lenne, biztos ásnék egy medencét....vagy legalább egy kádat:)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.01. 12:24:24

@fiam: Hol? A még meg nem nyílt áruházban?:))) Látom, nálatok is meleg van...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.01. 13:12:46

Hát, most ha szép dolog, ha nem, lefekszem egyet szundikálni:)

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.08.01. 13:51:52

@Nadine: Ha csütörtökön nyílik, gondolom a munkatársak már megvannak. Hacsak nem szerdán toborozzák őket...
Állapodjunk meg abban, hogy országos meleg van :)))
Erre alszom egyet :)

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.01. 13:57:09

Altasson el álmotok - és legyen szép :-)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.01. 13:57:55

@fiam: És úgy érzed, hogy a hetvenezres Érdről biztosan dolgozik ott ismerős?:))) Nem, nem tudok róla. Az áruház puszta létéről is csak tegnap értesültem.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.08.01. 15:19:53

@Nadine: szerintem is jó ajánlat ez a monitor. mindenképpen próbáld megvenni. sajnos ilyenkor az szokott lenni, hogy csak pár darabot adnak ennyiért, nyitási akcióként/mézesmadzagként. hacsak a szórólapon nem szerepel dátum, ameddig az akció tart, mert akkor kötelesek biztosítani a megfelelő mennyiséget.
próbálj a nyitásra ott lenni, és sorbaállni, mert egyébbként nem lesz esélyed. a noname-mel nem kell foglalkozni, mert valószínű ugyanabban a kínai gyárban készült abból az alkatrészekből, mint a márkásak:)

asziszem nem vagyok nooormális. holnap lesz az év egyik legmelegebb napja, én meg ott fogok a kerti grillsütő mellet posztolni és forgatom a húsokat. lehet hogy átszervezem éjfélre...:))

@Mormogi Papa: nem rosz ötlet!:)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.01. 15:35:33

@Bombadil Toma: Köszi a segítséget, igyekszem elcsípni egy példányt. Abban bízom, hogy csütörtök reggel azért mégsem lesznek sokan, ráadásul elég karcsú volt ez a reklámújság, nem volt benne élelmiszert, hús, trappista stb. 500 Ft/kg-ért, hátha fel sem kapják rá a fejüket az érdiek.

Annyira elfáradtam a piaci nézelődésben (a melegben, hogy most ébredtem fel a szundiból, de szerintem visszafekszem még egy kicsit:)

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.08.01. 16:45:56

@Nadine: Nem kell úgy felvágni, én is városban élek, és bezzeg tudom, hogy ki hol dolgozott, hol dolgozik és hol fog dolgozni! :DDD


@Bombadil Toma: Van egy üvek Afinatank. Úgy néz ki, meginni nem fogjuk. Ételbe lehet vegyíteni?

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.01. 16:58:42

@fiam: Nagyon nevettem a felvetéseden...:))) Konkrétan el sem tudtam képzelni, hogy gondolod, hogy felhajtok egy ismerőst: végighívom azt a tíz embert, akivel köszönőviszonyban vagyok Érden, és hátha szerencsém lesz, mert valamelyikük ott dolgozik?:) Vagy behatolok az ALDI számítógépes hálózatába, és kinyomozom, milyen érdi lakosokat vettek fel az új üzletbe, majd megkörnyékezem őket?:)))

Tank nevű furcsa leveket ne igyál és ne egyél:)

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.08.01. 18:49:31

@fiam: fogalmam sincs mijaza afinatank:)

mostanra a ház is annyira felmelegedett, hogy elő kellet vennem a ventilátort. pedig eddig olyna jó hűs volt...

nagy most a mozgolódás a gasztrobloggerek között mert a modoros blogon megjelent egy szösszenet a tipikus gasztrobloggerről. sokan, kellő humorérzék hiányában magukra vették és besértődtek. én jókat röhögtem rajta. sok pontban magamra ismertem...
az egyik ponton különösen elkezdtem röhögni: "helyesírása igen sok kivetnivalót hagy maga után, olyan hibákat vét mint rízs, mindíg, valamint túl sok vesszőt használ."
itt van érdemes elolvasin: modoros.blog.hu/2009/07/30/olvasoi_rovat_a_gasztroblogger
a kommenteket nem, mert csak a szokásos trollkodás.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.08.01. 19:15:01

@Nadine: Hehe: behatolsz a rendszerbe... Éjjel, lopózva... Na jó, tudom, hogy olyan rendszerbe nem úgy köll.

@Bombadil Toma: Csodálom, hogy nem tudod, hogy az nem tank, hanem erdélyi áfonyalikőr. Finom.
És Afinatánk, helyesen, többesszámban... Ez szól Nadinenak is!

Nem kell olvasni, csak nézzetek el Csn-hez, irtó érdekes képet találtam a holdraszállás 40. évfordulójára :DDD

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.01. 19:42:22

@fiam: Afinata... nem véletlen, hogy a mmagyar szónak köze van az "afine" -hez, ami magában hordozza a "finom" jelentést is :-)
Ami áfonyából van, az csakis jó lehet! (Ha meg nem romlott :-(
Szóval likőrt szerintem főzni nem, de például süteménybe, fagylaltra, stb. kiváló. Esetleg babapiskótából készített finomságra, vagy tortára...
Az íz e lényeges! Nyamm nyammmmm!
@Bombadil Toma: Ha nem találtál rá, ajánlom Hobbiszakács értelmes hozzászólását (már csak a hosszával is kitűnik).
Egyebekben Szent Isván napjáig inkább ne gyere fel Pestre - magam is láttam a Balga Lujza téren a négyes-hatos helyett közlekedő buszokat...
Túristaszezonba szétk...hm a közlekedést, 350 milláért megcsináltatni valamit, amit pár éve csináltak - akkor is kétszer, mert a járdasziget magasságát nem találták el...

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.08.01. 19:50:41

@Mormogi Papa: Oh, köszi! Megfontolom, készítsek-e sütit :)

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.01. 20:37:55

@fiam: Nagyon szívesen! Eltávolodtam: újra átolvastam az azóta érkezett hozzászólásokat a modoroson. (Nem magamtól találtam oda, küldték a linket.) Szóval pár nap alatt százvalahányról háromszáz feletti hozzászólás... Valóban leverték a darázsfészket, pár egyén meg bebizonyította, hogy rengeteg ideje van - képes órákon át mindenkire megsértődni olyan stílusban mint egyszer itt (emlékeztek, ugye?) egy bicsérdista...
Na, vandógom nekem is :-)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.01. 20:55:10

@Bombadil Toma: Majd megnézem, most lemosom magamról a hamut. Váratlanul tüzet raktam, és elégettem kb. másfél köbméter száraz gallyat. Akkora kötegenként (nehogy meggyulladjon az egész kert, mint egy-egy csomag hurkapálca. Reális?

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.01. 21:48:47

@fiam: Nem sajnos - éppen gépelek, csak most "cigiszünetet" tartok - rágyújtás nélkül :-)
(Már nem.) Szóval a tegnap összekínlódott anyagot teszem kéziratból értelmes sorrendbe.
Az bosszant, hogy az anyag már 21-én megjött az egyik boss levelesládájába - akkor én miért 30-án késő délután kapom meg azzal, hogy sűrgős? Mert ő nem jött be csütörtökig egyszer sem? attól még elküldhette volna Emilben - így is azt csinálta. Mindezt azután, hogy megkérdezte, kipihentem-e magamat - én meg mondtam, hogy volt egy hét, de hétfőtől megyek még... Kecskebakker.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.08.01. 21:50:27

@Mormogi Papa: Első a munka, aztán az élvezet :DDD
Ezért akceptálom vagy mi.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.01. 22:02:33

@fiam: A vicc az, hogy egy hétig azért mentem volna szabira, hogy egy másik melót megcsinálhassak...
Egy olyat, amit nem utasíthattam vissza :-) Nem a lófő székelyek és kiegymások miatt, hanem családból kifolyólag. Így viszont az került veszélybe :-(((

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.08.01. 22:15:41

@Mormogi Papa: Tele van a bugyrom, állandóan ledob a net. Nagyon kínos nettelenül itt üldögélni...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.01. 22:38:11

@Bombadil Toma: Végigolvastam az egészet, kommentestül. Igen jól szórakoztam. Csak hiányoltam néhány bloggert a kommentezők közül. Meg néhány kommentezőt a tipikus modoros blogok látogatói közül, akikre legalább így illenek ezek a kritikus megjegyzések. De tanulságos az egész nagyon:)

Most viszont jól kikapcsolok. Jó éjt, szép álmokat!

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.08.01. 22:42:30

@Nadine: Csatlakozom Nadinehoz minden felvetésében, kiegészítve azzal, hogy ugye nem bántottalak meg, Toma????????

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.02. 00:18:05

Jó éjt. Az elsőt befejeztem, elküldtem Emillel.
Uááááhhhh, most le is fexem.
Holnap nemigen leszek, de hétfőre ígérkezem.

Jó éjt, legyetek - olyanok, amilyenek :-)

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.08.02. 00:19:42

@Nadine: először nem is akartam oda kommentelni, mert engem nem zavart az egész, sőt viccesnek és találónak éreztem, de végül persze nem a poszt hanem pár kommentelő miatt nem álltam meg...:))
pl. ezzel a rékuc lánnyal is már többször, több helyen összerugtam a port:))

@fiam: engem ilyesmivel nem lehet megbántani:)))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.02. 07:52:36

@Bombadil Toma: Én is láttam már sokszor a nevét sok helyen. Elég karakteres, azonnal odamondogató, markáns típus, ami még nem lenne baj, ha nem párosulna ekkora agresszivitással. Nem feltétlenül a tegnapira gondolok, hanem általában. Vagdalkozik sokszor.

Jó reggelt. Már a második éjszakát alszom végig csendben egymás után. El sem hiszem:)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.02. 09:09:18

@Nadine: Lassan a hátamról hasamra való megfordulást is megtanulom:)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.02. 10:41:14

Na, itt akkora élet van mostanság, hogy kikapcsolok.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.08.02. 12:43:25

@Nadine: ritkán látom, úgy hogy éppen ne vitában lenne valakivel, vagy éppen csak kekec módon beszól a posztolónak:)

tökjó, hogy tudsz aludni. azért ne szokd meg!:))))

már én sem leszek nagyon ma. lassan elkezdek készülődni a vendéglátásra. szerencsére eltóltuk ötre, így talán nem lesz akkora meleg mikor sütögetek...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.02. 13:09:10

@Bombadil Toma: Sok ilyen figura van a neten. Az ember rákattint az aktivitására, és ömlik a kötözködés minden kommentjéből. Arra lennék kíváncsi, hogy ezek az emberek vajon megnézik-e néha, hogy mit öntenek rá a világra nap mint nap...

Ne is mondd, ha tudnád, milyen régóta nem aludtam ki magam normálisan! Mondjuk, mindez elsősorban Kenny távollétének köszönhető. Ma szemtanúja voltam, hogy a férje hozza át a kutyát az üres telekre. Egyetlen kutya nem fesztiválozott. Amikor Kenny teszi ugyanezt, akkor üvölt az egész utca. A kutyák kint, gazdáik bent, némán, a függöny mögött:)

Hát, még ötkor sem fogsz fázni, de biztosan kellemesebb lesz, mintha most kezdenéd izzítani:)

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.02. 14:09:15

@Bombadil Toma: Jó napot! Én meg ládd, éppen az ilyenek (meg a sértődős hölgyemény, aki nem állja meg, hogy ne írjon mindenkinek választ, miközben azon pörög, hogy őt aztán nem zavarja:-) miatt be se szállok ilyesmibe...
Felvettem azt a rossz szokást, hogy ha véletlenül (azaz más invitálására - ez lehet hivatkozás is) benézek valahová, ahol nem fordulok meg egyébként, hát csak az ismert és kedvelt társak kommentjeit olvasom el.
Mert a nyugalom többet ér.
És sajna sosem lehet tudni, mitől fajulnak el a dolgok. A "kiktől" már tudhatóbb...
Még ebbe az "Insulæ Pacis" -ba is belerondítottak párszor a címlap okán...

(Csatlakozom: én magam is nagyon "modoros" vagyok:-) Mi több: "Nevetséges kényeskedő". Az már más kérdés, hogy milyen lenne a mai francia nyelv kiejtése nélkülük :-)))
Aki kíváncsi, kaphat némi ízelítőt Merle 13 kötetes történelmi regényfolyamának kb. III. - V. köteteiből. (Azoknak még a fordítása és a lektorálása is jobban sikerült - a későbbieknél rengeteg a tévedés...)

2009.08.02. 16:55:47

sziasztok!
nyolcvan fokban takarítani...? hm....? noooormális? :)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.02. 17:34:15

@Jé: Ha extrém sportnak vesszük, akkor teljesen:)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.02. 17:38:51

Juj, mindjárt véget ér a licit a Vaterán, szurkoljatok, hogy ne kínáljanak rám...! Hű, de izgulok, nem való ez nekem:)

2009.08.02. 17:54:54

én drukkolok, mint mindig, de mire is? veszel vagy eladsz?

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.02. 17:57:30

@Jé: Egy sövényvágót szeretnék megkaparintani, de most, öt perccel a vége előtt rám licitáltak. Most várok még 59-ig (ha jól jár egyáltalán az órám), és még egy licitet teszek. De ez valami nagyon rutinos öreg róka lehet, bakker:(

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.02. 18:02:28

Eh, ezt elvitték... Na, nem baj, most már legalább tudom, hogy érdemes a Vaterán meg a TeszVeszen keresgélni.

2009.08.02. 18:07:45

oh, hát sajnálom :(

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.02. 18:11:46

@Jé: Nem vagyok még elég rutinos. Túl korán kezdtem licitálni, azt hiszem. De pár napig az én licitem volt a legmagasabb. Aztán a zárás előtt megérkeznek a hiénák. Nem rosszindulatból írom, az adásvételeik számából kiderül, hogy ezek profik (viszonteladók).

2009.08.02. 18:28:21

akkor viszont tessék gyakorolni vagy mi :)
azt hiszem, sose felejtem el, mennyire örültél régen, mikor valamikor jó régen szert tettél egy szobaszökőkútra :)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.02. 18:34:05

@Jé: Igen, én is emlékszem!:) Mondjuk, egy szobaszökőkútért viszonylag kevesen hajlandóak véres harcokra. De egy jó állapotú sövényvágó komoly gerjedelmet indukált, hogy szépen fejezzem ki magam. Ölni nem lettem volna képes érte, de izgultam nagyon:)

2009.08.02. 18:44:59

és tényleg megérte volna? olcsóbb, mint a bótban?

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.02. 18:47:19

@Jé: A bóti 13 ezernél kezdődik. Ez a licit háromezerről indult, és 6750 lett a vége. Én hétig is elmentem volna, de úgy tűnik, a gépemen ötven másodperccel korábban járt le az idő, azt hittem, nyertem. 6500-nél tartottam, és 6750-ért vitte el a hiéna.

2009.08.02. 18:59:01

Pff, nem semmi különbség!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.02. 19:06:00

@Jé: Ugye? Nekem csak évente párszor kéne egy ilyen készülék (pl. most), de akkor nagyon. Éppen ezért is hülyeségnek érzem, hogy a duplájáért vegyem meg.

2009.08.02. 19:24:50

én sajnálnék bármire 13ezer forintot kiadni... főleg, mióta egy fizetésből kell megélni

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.02. 19:29:07

@Jé: Nekem mondod?:) Holnap megint mennem kell az állatorvoshoz Stefinek gyógyszerért (6000), de lehet, hogy vinnem is kell, mert ebben a kánikulában megint eléggé köhög (injekció 3500), és nagyon le kéne nyíratni a bundáját, mert az is melegíti (4000). Szerinted? Utóbbit próbáltam itthon megoldani, de nem bírta a nyírókám.

2009.08.02. 19:36:48

értem én.... jön mindjárt a szeptember, iskolakezdés: tankönyvek kapásból 15ezer pénz, sztem a füzetek, stb. sem lesz kevesebb. aztán valószínűleg új tornacsuka, tornagönc, fehér blúz is kell. és akkor még az ebédet be sem fizettem neki :(

2009.08.02. 20:01:34

dehogynem, csak kérni kell. de kérni ciki, mert folyton húzza a száját, ha pénzről van szó.

2009.08.02. 21:26:21

ugye? hát még én...

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.08.03. 07:41:58

Jó reggelt!

Csak én forgolódtam álmatlanul?

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.03. 07:52:33

Jó reggelt.

@fiam: Kenny harmadik napja nincs itthon, az óbudai telkeseket is megszállta a Szentlélek, és csendben vannak, úgyhogy én úgy alszom, mint a mormota. Kihasználom az időt:)

maybach 2009.08.03. 07:53:06

Jó reggelt kívánok!
Le a rabszolgasággal!
tegnap hatalmas fókatelepet fedeztem fel.
Siófoktól Sóstóig bizonyosan, de lehet még nagyobb kiterjedésű.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.08.03. 08:00:35

@maybach: Fókatelepet?????????
@Nadine: Azt hiszem, kezdek becsavarodni. Már egy hete fejben írok. Tegnap éjjel meg sötétben. Reggel láttam, hogy egymásra írtam a sorokat. Igyekszem kibogarászni, hogy mi van. Kóvbojokról elmélkedtem, azt látom, meg kivettem már a Sziklás-hegységet is...

maybach 2009.08.03. 08:11:21

Fiam!
Hevernek egymás hegyén hátán. Mászkálnak ki-be a vízbe, hangosak és szemetelnek.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.03. 08:37:33

@fiam: Hm.

@maybach: Akkor ezek nem fókák. Azok nem szemetelnek.

maybach 2009.08.03. 09:09:34

Lehet elnéztem. Csak a zaj, meg a kecses mozgás alapján. Bár ezek a vízben is viccesek voltak.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.03. 09:22:42

@maybach: Ha a bajuszuk is akkora volt, mint a fókáknak, akkor Te a ZZ Top együttest láttad.

maybach 2009.08.03. 09:30:56

Lehet. Viszont a többségük roppant szelíd és barátságos. Szinte mind mosolygott mikor fejbedobtam a frizbivel. Jól szórakoztunk.

2009.08.03. 09:43:28

jó reggelt!
támogatom a rabszolgaság eltörlését!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.03. 09:49:00

@maybach: :DDD Gondolom, nevelő célzattal:)))

@Jé: Mindjárt írok Neked postaköltséget, csak előbb megreggelizek.

Zuzuka 2009.08.03. 10:29:43

jó reggelt!

a helyi fürdő örömeit élveztük a hétvégén, ahol rengeteg külföldi fóka és rozmár tanyázott.
a sóstói szabadstrand gyerekkorom kedvenc helye volt, akkoriban parkoló, homok, víz és 1 lángossütő volt ott, szerintem ma már rá sem ismernék...:)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.03. 10:48:37

@Zuzuka: Sóstón voltam úttörőtáborban:) Nem tartozott a kedvenc nyaralástípusaim közé, hogy felvernek hajnali hatkor, iszonyú idióta programokat szerveznek, és reggeli tornával is gyötörnek, amikor még bandzsítok. A kaja is sz.r volt mindig, megettek a szúnyogok, nem vágyom vissza oda:)

Hobbiszakács · http://hobbiszakacs.blog.hu 2009.08.03. 11:18:17

"ha kilyukadt a mérgespókok hálója,
ha aszott lett a házilegyek potroha,
ha kihullott a pörölycápa szemfoga,
ha megőszült a tőkésréce farktolla,
ha elkopott a lipicai patkója -
VÁRJA AZ ELAGGOTT ÁLLATOK OTTHONA!"

Nagyon jó :-)))

Ami a modoros - nem motoros - gasztroblogparódiáját illeti, a téma hálás, a poszt jó. Egy hibája azért van: (kissé) elsietett, velősebben is meg lehetett volna írni.

:-)

maybach 2009.08.03. 11:22:02

Nekem úttörőtáborokról kellemes emlékeim vannak. ott gyakoroltuk alvó pajtás melletti víz csorgatást, ilyenek.
Sóstón KISZ táborban voltam. De az szigorúan csak nagykorúaknak.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.03. 11:51:18

@Hobbiszakács: Olvastam ott... Tetszett.
Bár az alapok megítélése nálam más. Szúnyogirtást vállalsz? :-)

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.08.03. 12:12:31

@Hobbiszakács: Köszi!

@maybach: Ah, a régi KISZ-táborok! Pontosabban építő-táborok. Bélatelepen barackot szedtünk, Gyöngyös-Domoszlón szőlőt metszettünk és - bocsi - dugtunk. Szőlőhajtásokat a kifeszített kötelek közé. Ezt így, nyílt levelezőlapon megírtam, márminthogy már belejöttem a dugásba (még egyszer bocsi), úgyhogy anyukám egy hatalmas frásszal várt itthon.
Bélatelepen meg az ebédlőben pihegtük végig a Keselyű (mindig keverem a madarat) három napját Lobelt Ledfolddal - imádtam!
Sóstón meg barátnőmék nyaralója van még most is. A fene a jókislányságomat, minden jót kihagytam ott is ... Kivéve, amikor Neoexszel mentünk :)

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.08.03. 12:16:06

Ja és mindig volt verseny. Takarításból mindig utolsók voltunk, a kulturvetélkedőt meg mindig megnyertük. Domoszlóról elvittek Miskolcra jutalmul. Megnézhettük a konzervgyárat (de lehet, hogy ez Hatvanban volt) :DDD Meg divatbemutatót. És elalélhattunk a Kati és a kerek perecen :) Nem értettük mi van, akkoriban mi eddások, meg dinamitosok meg pmolbilosok voltunk. Csőgatya, kockás ing, alföldi papucs és bagó...

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.08.03. 12:19:54

Ezt azért átéreztem, mert első legnagyobb szerelmem családostul disszidált:

www.youtube.com/watch?v=L-VYkMzB4HM

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.08.03. 12:24:03

jó reggelt!

túléltem a tegnapot, csak kicsit kozmáltam oda a grillsütőhöz. a terasra beállítottam egy ventilátort, így egész elvíselhető volt a klíma... a kaj szokás szerint jó volt:)

most megyek, mert nem vagyok nooormális. azt meséltem, hogy április óta zöldkártya nélkül autózok ugye? na, péntenken elmentem megcsináltatni, ahol is közölték, hogy nem csak zöldkártya nélkül autóztam, de áprilisban a műszaki is lejárt! bakker! de elszaladt ez a négy év. nekem még mindig olyan mintha tegnap vettem volna az autót:(( na azt megyek most intézni...

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.08.03. 12:25:10

@Bombadil Toma: Kiegyenlítetted a parkolási díjakat... :)

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.08.03. 12:27:21

Emlékeztek még a 2-től 5-ig kívánságműsorra?

maybach 2009.08.03. 13:58:50

Fiam!
Amit említettem nem építőtábor volt, bár épültünk alaposan.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.03. 15:00:30

Látom, megint 1 szál magam vagyok :-)
Nem voltam se úttörő, se építőtáborban - max almát szedni az egyetem alatt, de nem rémlik, hogy több napos lett volna...
Illetve nyolcadik elött volt egy kerületi nyári tábor, az pocsék volt több szempontból.
A rossz programoknál már csak az a rosszabb, ha nincs is program, és mindenki a területen feltalálható három hintát veszi célba. Pedig már ki is nőtt belőle - legalább akkor úgy hittük.
Az volt a fő program, hogy végeérhetetlen idióta százversszakos nótákkal szórakoztattuk egymást.
Egyszer elgyalagoltattak minket egy, úgymond, tóhoz fürdési célzattal - no, az se volt nagy szám. Meg két filmet is lehoztak, az igaz: a "Horgász a pácban"-t Louis de Funes-szel, ami akkor ötödszörre is tetszett nekem, meg a "Fáraó"-t, a korhatár dacára - minthogy elsőt végzettől nyolcadikosig volt ott minden életkor.
Engem a szüleim vittek el rá, fittyet hányva a tilalomra (még nem voltam annyi), de ma már biztosan nem esne oda a csata után kosárban hurcolt levágott kezek meg néhány nettóban látható kebel miatt...
Lényeg a lényeg: később hát csináltunk kedvünkre való tábort magunknak. Igaz, abban már nem mi voltunk a gyerekek :-)

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2009.08.03. 15:16:56

sziasztoooooooook:)

a lakásban 39 fok az normálisd, basszus????

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2009.08.03. 15:17:44

kéthónapos a nagyfiam :)

aki tegnapelőtt született volna:P

Hobbiszakács · http://hobbiszakacs.blog.hu 2009.08.03. 15:47:11

@Mormogi Papa: "a "Horgász a pácban"-t Louis de Funes-szel".

Azt én sem unom meg :-))))

@nyuszómuszó: Próbáld hűvös szaunának tekinteni :-)

Ja és gratula az évfordulón!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.03. 16:31:40

@nyuszómuszó: Egek! Ezt mindkét kommentedre mondom:) Utóbbinak nagyon örülök, mármint hogy két hónapos:)

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.08.03. 16:36:39

@nyuszómuszó: Istenkém! Egészséget, boldogságot, örömöket! 46-os cipőtalpat! :)

@Mormogi Papa: Engem sosem engedett el Anyu semmilyen táborba (jószerivel a másik utcába sem), úgyhogy a középiskolás "kötelező" építőtáborok nagy örömet szereztek nekem. Nem voltam otthon és nem kellett állandóan az Anyukám (védőnő volt) higiéniai előírásainak megfelelnem :)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.03. 18:56:26

A hajam hullik ki tőle, hogy a TV2 híradójában Bárdos András és b. neje úgy olvassa be a különböző politikai, közéleti és katasztrófa-híreket, mintha mesét mondana egy hároméves gyereknek - szarul. Ki lehetett az a barom, aki elhitette velük, hogy így kell tagoltan beszélni? Megőrülök.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.03. 18:56:30

@nyuszómuszó: Nagyra nőjetek! Izé... leginkább Benedek!
Olvasok folyamatosan, csak ott nem tudok kommentelni - de nem is baj - jó az magában,

@Hobbiszakács: Örülök !

@fiam: "Ahol nincsen higiénia, ott életbe lép az immunitás." Idézet a táborozók kézikönyvéből.

Amúgy a fordítottja is igaz: mikor az előző rendszer erőszakkal megfürdette a rajkókat, a védelmező koszréteg hiányában sokan megbetegedtek. Ha akkor lett volna obuccmann, biztosan feljelentették volna Rákosi Et-at.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.03. 18:57:57

@Nadine: De nem kötelező nézni! egyelőre...
"Pas de télé obligatoire..." ahogyan Servat írta.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.03. 20:06:21

@Mormogi Papa: Nézi a fene, csak néha véget ér valami, amit előtte néztem, vagy kezdődik valami utána. Most éppen Monk. És mivel a TV2 nagy előszeretettel tojik a műsorbeosztásra, kénytelen vagyok legalább tíz perccel hamarabb odakapcsolni.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.03. 20:36:48

@Nadine: Bocs, igazad van. Nálam is csak háttérzajként van bekapcsolva - néha még az is sok.
Reggel óta egyfolytában dolgozom (na jó: voltam vásárolni meg ettem) és este hatra fejeztem be azt, amit a múlt héten befejezhettem volna, ha időben odaadják a munkát. Helyette ráment a szombatom, a vasárnap egy része, meg a mai nap jó része. Most végre azt dolgozhatom, amiért szabadságra jöttem - viszont holnap, előre nem tervezett módon be kell menjek, mert üzentek értem. Miféle szabadság ez?

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.03. 20:59:01

@Mormogi Papa: Semmilyen. Ezt hívják úgy, hogy alkalmazott:)

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.08.03. 21:09:02

@Nadine: Akkor nem értem, mi az az alkalmazott matematika? :)

Hormonzavaros macskánk van. Nemrég kölykezett kettőt, most meg hatot.

Fruzsiék voltak lagziban szombaton. Azt mondta, sok volt a talajradar. Lehet találgatni, az mi az.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.03. 21:59:02

@fiam: Fogalmam sincs róla. Ez már ezredforduló utáni kifejezés:)

Jó éjt, kikapcsolok.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.08.03. 22:49:34

Nehogy valaki ne tudjon aludni miatta:
talajradar = apró kisgyerek

Jó éjt!

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.03. 22:51:51

Na, most értem egy egység végére. Gyorsítanom kellene - mire benézek egyedül maradtam :-(((

Hobbiszakács · http://hobbiszakacs.blog.hu 2009.08.04. 09:46:02

@fiam: "talajradar = apró kisgyerek"


:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
süti beállítások módosítása