Friss topikok

Tomakonyha blog

Kukkolda

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kifőzde

Közösségi blog napi posztokkal minden témában. Gasztronómia, könyvajánló, utazás, napi aktualitás

Címkék

ajánló (1) alapanyagok (2) alapítvány (2) alma (4) amadea (6) avokádó (1) bab (9) barangoló (24) bárány (7) barbecue (5) barkács (1) befőzés (6) benikuty (16) blogbuli (1) bográcsos kaják (3) bölcsesség (11) bor (1) borjú (5) chili (2) csajszi (1) csirke (44) csülök (1) cukkini (3) curry (1) cyan (12) dél afrika (3) desszert (23) édeskömény (1) égigérő fű (16) egytálétel (15) egzotikus étkek (10) előétel (7) ételfotók (1) étteremkritika (2) fiam (20) film (2) főétel (30) freddy (6) gaszto (2) gasztro (282) gerle (1) gomba (25) grafit macsek (1) grill (3) grillezés (2) guargumi (1) gyöngyfűzés (1) haiku (33) hal (9) holland (3) hsz (11) humor (5) húsvét (1) indiai (1) indiai izek (1) irodalom (24) janikovszky éva (16) játék (2) (71) kacsa (14) kakas (2) káposzta (1) karácsony (4) karácsonyi menü (2) karaj (1) kenyér (3) kenyérsütő gép (4) képek (3) kert (7) kerti sütés (5) kínai kaják (11) kivizsgálás (1) könyv (29) köretek (23) korma (1) krémleves (1) krumpli (21) kultúra (4) kutya (6) lazac (1) lecsó (2) lekvár (2) lepény (1) lépésről lépésre (3) leves (15) liba (6) ludaskása (1) m.küvé (10) máj (5) mánia (10) marhahús (29) márton nap (1) maybach (8) medvehagyma (1) mese (1) micimackó (5) mormogi (3) n.zoli (10) nadine (24) napló (1) néni (1) népszokások (5) nokedli (1) nyúlhús (3) nyuszómuszó (1) n zoli (1) olasz ízek (44) oldalas (1) ötperces (3) paella (1) pálcika (21) paradicsom (1) paradicsomszósz (2) pástétom (1) perec (1) petits pois (1) pizza (5) pörkölt (2) pulyka (3) ragu (11) recept (269) recpet (1) reggeli (5) rizottó (6) rizs (2) sajt (1) saláta (17) sertés (37) sorozat (3) sous vide (1) spagetti (6) spájdernecc (6) spárga (2) steak (2) stroganoff (1) szendvics (8) szendvicskrém (3) szolgálati (2) szösz (71) szósz (18) szűzpecsenye (1) tavasz (1) tegyük össze! (8) tészta (36) tikka masala (1) tiramisu (4) tokány (2) töltöttcsirke (1) toma (280) történelem (7) túró (2) tüzes (1) tyúk (1) ünnep (7) ünnepi menü (4) vega (51) vendégváró (7) vers (27) videó (1) vinitor (1) vörösbors kakas (1) zöldfűszerek (1) zöldség (23) zuzu (1) Címkefelhő

Csajszi néni a neten

2009.01.23. 05:00 fiam

Amikor aszt monta a lányom, hogy mennyek föl a hálóra, maj meglátom, hogy egy egész világ fog föltárulkozni előttem, aszittem megbolondút. Mer ha én fölmennék a hálóra, ami a sporcsarnokunkba van és amihő a helyi önkénteleny tűzótóság hathatós segíccsége kéne föltolásilag, elém csak a szüreti bál kiizzadott népsége tárúna föl, nem az egész világ. Ámbár igaz, ami igaz, egy emberbe benne foglaltatik az egész emberiség, bár az is igaz, hogy bár benne ne foglaltatna, ha a Jóskára gondúlok. Mer a Jóska egyrészibű nagyon ocsmány kinézetű, másrészibű a lehető legrondább természetű, harmadrészbű penig a legparnehajderabb, akit csak ismerek, holott nemrég tőtötte be a hetvenet. Oszt mégis itthagyott a mocsok. Na, nem a hálón, mer ide föl nem bírna mászni, nem beszélve arró, hogy én se vagyok fönn, csak vírusosan, ahogy a lányom monta. Egyipként aszt nem értem, hogy mér nem vótam jó a Jóskának. Aszt monta, a paramétereimmel van a problema. Bezzeg a Katica! Az ő paraméterei sokkal jobbak. Nem is értettem, mirű beszél. Mindég útáta a Jóska a sületlen dolgokat, mos meg jön a parával. Én ugyan nem parázok semmitű és a métereim is renbe vannak: fölfelé egyszázötven, széltibe kebelnél százhúsz, derékba százharminc és csípejembe százharmincöt vagyok - így monta a Jóska. A Katica meg kilencvenhetvenkilencvenötmagasbaegyszázhatvan. Ami magyarán aszt jelenti: egy gebe, csupa csont. Mégis eszi a penész a Jóskát utána. Ha fönn lennék a hálón, mos látnám üket, ahogy ropják a sporcsarnokba. Mer a Katicát bezzeg ee tutta vinni, engemet meg nem. Aszt monta, nem szégyenkezik velem. Arra persze jó vótam, hogy ágyomat, asztalomat megosztottam vele a szükség órájába, mikó letelt a gyászéve. Úgy kikupátam mind termetileg mind lelkileg, hogy aszonta: Virágom, eszt sose tudom meghálálni néked. Mos meg úgy néz ki, hogy nem is akarja. Hát ezér nem megyek én semmiféle hálóra fölfelé. A rossebbet fogok azon lógackodni, hogy még aszt is meglássam, amit nem akarok. Jó nekem ez így. Megtudok mindent úgyis, amit akarok, mert a Bözsink mnindenhun ott van és mindent szépen elmesél, sorjába.

93 komment

Címkék: szösz fiam

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zuzuka 2009.01.23. 07:51:17

jóregg!
van-e kávé a hálón?
mert akkor felcsimpaszkodok:)

maybach 2009.01.23. 07:58:26

Jó reggelt kívánok!
Most látom, hála Fiamnak, hogy fatornyos falumban információs autósztráda van.
A sportcsarnokunkban, amit csak mi hívunk nagy büszkén így, mert egyébként inkább csak egy tornaterem, szóval itt nem kell a hálóra felmenni, mivel az öltözők az emeleten vannak és az előttük lévő "sztrádáről" jól látható a jótékonysági bálokon mulató nagyérdemű.

2009.01.23. 08:44:51

'reggelt!

fiam, hehe :D

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.01.23. 09:14:27

Jó reggelt. Ha nem lenne tengernyi dolgom, délig simán tudtam volna aludni.

Hobbiszakács · http://hobbiszakacs.blog.hu 2009.01.23. 09:18:59

Naddon jó :-))))))))))

"ágyomat, asztalomat megosztottam vele a szükség órájába, mikó letelt a gyászéve"

:-)))))

Kicsit elvoltam, köhögtem, meg ilyesmi. De most megint vagyok :-)

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.01.23. 09:35:48

Guten Morgen!

@Zuzuka: Még nincs, de lesz! :)

@maybach: A harmadik rész címe: Csajszi néni az információs szupersztrádán. Nem ijesztgetésből, de azt is felteszem :) Nagyon egyre gondolunk :DDD

@Hobbiszakács: Köszi Hobbiszakács! De jó lenne, ha egy kicsit én is hozzájárulhatnék a gyógyulásodhoz!

@Nadine: Köszi, hogy feltetted!

@nyuszómuszó: Ez egy iromány :)

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.01.23. 09:37:18

@Jé: Örülök, ha tetszik! Ráismertél valakire?

maybach 2009.01.23. 10:05:14

Fontos ujjunkat a falu vénáján tartanunk. Sose lehet tudni. Obama apukája is egy világvégi afrikai faluból származik.
Amúgy a beszédét olvasva egy grafitti jutott eszembe. Pontosabban kettő, csak egymásra válaszolnak.
" The God is black!!! "
" Yes, She is. "

2009.01.23. 11:45:33

ez a halmozottan hátrányos helyzet :)))

2009.01.23. 12:34:34

Nadine, láttam ám a füves kérésedet, de nem tudok ígérni semmit. A hétvégén dupla szülinapi fennforgás van, holnap egy csapat kölyök lepi majd el délután a lakásunkat. Ha utána még élek, akkor vasárnapra rittyentek valamit, ami az égig fog érni, jó? :)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.01.23. 12:45:18

@Jé: Türelmesen várok, elsők a szülinaposok!:) Azért a kommented alapján várható egy drogosztag nálam délután:)

Mit jelent a dupla?

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.01.23. 12:54:16

jó reggelt!

@Nadine: :DDD nekem is az ugrott be, hogy jé, dílerkedésre adta a fejét:))

@fiam: később elolvaslak, most csak beugrottam. mán mentem is...:))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.01.23. 13:02:26

@Bombadil Toma: Vegyél nekem oldalast, légy szíves, mert elfelejtettem!:)

2009.01.23. 13:10:18

direkt volt :)
anyunak és a kicsi lánykámnak van a szülinapja a hétvégén

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.01.23. 13:39:39

@Jé: Ha már bankot raboltam, bukjak le fogyasztóként is, mi?:)
Akkor nagy ünneplés várható... Málnaszörp és sütihegyek:)

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.01.23. 13:57:24

@Bombadil Toma: Ezt úgyis csak nyugiban, kivasalt agytekervényekkel lehet :)

@Jé: Isten éltessen minden szülinapost!!! A fűvel csak óvatosan :) Most egész más színben tűnik föl Poldi bácsi. Nehéz a fűról lejönni :DDD

@Nadine: Mindjárt nézem.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.01.23. 14:07:09

@Nadine: Jaj, de édes vagy, hogy tökéletes jelöltnek látsz minden posztra (nem a fentire gondolok)! :DDD Igen, igaza van Fiktív Maca anyukájának.
Egyébként az az érdekes, hogy reggel hívtak, hogy érdekel-e a tavaly elmaradt tanfolyam. Pénzt ugyan nem kapok, de fizetnem sem kell.
Álmomban meg vonultunk hegyen-völgyön, majdnem az egész falu, már nem először és oroszlánokat terelgettem. Kicsit féltem tőlük, de azért simogattam a buksijukat.
Ez mit jelenthet?

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.01.23. 14:24:22

@fiam: Az állandó kételyeid miatt ajánlottam a cikket, hogy lásd, mi a tendencia...

Hé, emberek, gyors segítségre lenne szükségem: tegnap vettem malachúst, gyönyörű friss, de ahogy felvágtam, jó szokás szerint megszagoltam, és valami olyan penetráns szaga van, hogy elesek tőle... Mi lehet ez? Tényleg friss, a színén is látszik, de olyan bukéja van, mint a legáporodottabb szájszag, jobb nem jut eszembe... S. O. S. - mit csináljak? Vagy ez elmúlik?

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.01.23. 14:35:37

@Nadine: a friss húsnak nincs semmilyen szaga. szerintem ha szaga van, akkor az nem is friss. de azért bróbáld lemosni enyhén ecetes vízzel, és töröld szárazra. ha utána is érzed a szagot, akkor kuka, vagy kutya...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.01.23. 14:46:51

@Bombadil Toma: Egyszer hallottam valami olyat, hogy annak is van egy kellemetlen szaga, ha kan volt a disznó... Csak sima vízzel mostam le, most pirítom a hagymával, de ha nem múlik ez a szag, megy a kutyáknak... Ez nem romlottság-szag, hanem valami más. Olyan szúrós.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.01.23. 14:59:22

Toma, a legjobb ötletet adtad: már indítom is a bundáskenyér-projektet. Embertelen mennyiségű hagymával, hogy eltüntesse az orromból ezt a büdit:)

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.01.23. 15:03:44

@Nadine: Talán nem kéne olyan tökéletesnek lennem :)
Vagy egy tökéletes kapcsolatra kéne szert tennem, aki bármely pozícióba beültet és most nem gondoltam erotikára, bár Pálci éppen hírt adhatna magáról!!! :)

Ja, a kanok mindig büdibbek. Ld.: laktanya :)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.01.23. 15:14:23

@fiam: Már ki is hajítottam félig főtt állapotban a teraszra. Még azt sem bírtam ki, amíg megpuhul. Azt hiszem, eltelik majd némi idő, mire újra megkívánom a malachúst...:(((

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.01.23. 15:16:53

@Nadine: Jól tetted! Küldj egy lófejet a hentesnek!!!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.01.23. 16:03:38

@fiam: Bundikenyérkében nem csalódtam:)))

Zuzuka 2009.01.23. 16:08:51

helló!
@fiam: minden OK, megjött a küldemény, gyönyörű, ebben sasszézok a konyhában:) köszönöm szépen!!!!!
és fény derült a titokra is, mivel az ajánlott küldemény simán, átvétel igazolása nélkül volt bedugva a postaládámba! pedig a gyerek ki sem mozdult itthonról...
hát ennyit mára a postáról!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.01.23. 16:13:17

@Zuzuka: Magyarul megvannak a decemberi csillagok???

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.01.23. 16:27:51

@Zuzuka: Örülök, hogy megkaptad. Annak is módfelett, hogy talán igazolást nyert, hogy nem én voltam a hunyó, hanem a postásotok értelmezi egyedien a feladatát.
Egyébként nagyon szívesen!!!

@Nadine: Nem csillagok :)

Zuzuka 2009.01.23. 16:30:19

@Nadine: sajnos nem, azt valaki előttem kiemelte:(
biztos kilógott a csücske...
belváros, csendes környék, hermetikusan zárt a lépcsőházunk, de a levélszekrény bedobója kivül van, igy történhetett.

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2009.01.23. 16:32:19

Hol a sajtosrúd???? Nem találom a címkefelhőben sehogyan sem.. O.o
Mondjuk nem si tudom, mi a címe, de semmilyen féleforma nicnsen:(

Zuzuka 2009.01.23. 16:34:54

@fiam: egy röpke pillanatig sem kételkedtem benne, hogy ki volt a hunyó!

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2009.01.23. 16:35:02

Na, megvan, de csak mert külön a neten rákerestem.. amúgy a címkefelhőben jusztsincs..

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.01.23. 18:12:32

Nyuszó, most sajtos stanglit sütsz? De azt tudod, hogy csak úgy ér, ha a tésztából először egérkét gyúrsz!:)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.01.23. 19:10:44

Pálcika, most már tedd le a seprűt, és meséld el szépen, hogy Te már a tavaszi nagytakarítás jegyében a padlást is kimeszelted. Domestosszal.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.01.23. 20:08:04

Csak bepislogtam és közlöm, hogy:
@fiam: van rá esélyed - tudniillik, hogy megnézz minket meg a pocakosodásom történetét :-)
Az a több mint tíz tánc, amivel az elmúlt 15 évben (volt 4 év kihagyás, de nem rajtunk múlt - ez hosszú történet) szórakoztattuk magunkat és másokat is, mert a táncok betanulása olyan jó hangulatot teremt, meg szoktunk most már utána záróbulit is tartani külön, csak a táncosoknak pár hét múlva szóval minden tánc megvan felvételen, tavaly készült a korábbi felvételekből egy házi DVD is…
A táncosok között már kevesen vannak az elsők közül, de nagyon jól esik minden évben. Voltak klasszikus táncok: palotás, keringő - meg népek táncai: görög (na, az volt fárasztó!), skót (a fiúk nagy sikert arattak) és ír meg cigánytánc. A kissebbséget képviselő szülők hívtak minket egy nyári táboba, hogy valódi, autentikusat is tanuljunk és nagyon tapsoltak :-)
Az idei még nem dőlt el, de már régen tervezünk valami klezmert, vagy hasonlót…

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.01.23. 20:09:42

Táborba. Éhes vagyok, lenyeltem egy bötűt. Megyek is haza.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.01.23. 21:03:06

@Mormogi Papa: Jajj, de jó!
Mikor láthatlak? Árulják boltban is a DVD-t? Oktatófilm lett belőle? :D
Te voltál valamelyik lázas táncos alteregóban?

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2009.01.23. 21:20:57

És egyébként, cyannál sem volt.. most már ott van, de akkor bezzeg szabotálta magát.. Ott volt, hogy 11 poszt, aztán kiadott 4et, trükkös..

Fújj büdös hús.. boááááááááf

És hát, akkor nem volt friss na.. Vagy friss volt, csak valaki rátette a radiátorra, meg még vannak jó ötleteim..

Annak idején, mikor az Auchanban dolgoztam diákszövetkezettel egyetem mellett, megtanultam, hogy lehet hatékonyan és találékonyan kezelni és újrahasznosítani a lejárt husokat:D

Nem baj, ha ettől most nem mertek ilyen helyen húst venni, mondhatni jól teszitek:P

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2009.01.23. 21:43:21

NE VEGYÉL ILYEN HELYEN HÚST! :D

Se semmit, ami nem gyárilag csomagolt..

Persze tudom, hogy hagynak rajta tűréshatárt, de azért..

Nagyon találékonyan lehet pl húst feldolgozni..

Vegyünk egy csirkét!

Van egy csirkéd a dobozban.. Lejár.. aKkor feldarabolják és összeteszik mondjuk combnak, tudod, ilyen egész comb, bőrével, meg minden.. Ráteszik a gyári matricát, nem ám auchanos, mert van nekik matricájuk.. Ha az is lejár, akkor tovább bontják alsó, felső combnak.. Ezt még lehet bőrmentesíteni, etc.. Új hús, új címke.. Aztán a végén a grillpulton végzi, onnan már kidobják..

Amúgy minden a büfében, a grillpulton, meg a saját pizzákon végzi, ami lejár, ott már címke sincs, nekik meg nem kerül semmibe..

ezt csináltam én.. Átcosportosítottam a grillnek meg a büfének a cuccot..

Persze, ha azt nézük, az egész így 3-4 állomással együtt is mondjuk egy hét csúszás.. De a rendes szavatossági idő mondjuk 2 nap lenne.. Ráadásul az a baj ezekkel a romlandó árukkal, hogy a hűtésre csak úgy nagy tömegben figyelnek.. Egy-két karton joghurt, vagy csirkemell kimarad és áll egy napot, hát istenem, persze, hogy utána visszatolják.. A tejtermékkel nem lehet mit kezdeni, csak reménykedni, hogy annyira nicsn benne tej, hogy nem romlik meg..

Ha muszáj ilyen helyen húst vennem, (és effektív, ha nem egy fél disznót veszel, akkor mind a csomagolt, mind a pultból megkapott átmehetett ilyen procedúrán, meg kell szagolni.. A csomagoltat is.. Jó rondán ki kell nyitni és megszagolni, mert ha jó, úgyis megveszem, ha meg nem, akkor még jobban szétszedem, és berakom valahova mélyre, hogy más se vegye meg és jól meg is zöldüljön, hogy látszódjon.. Sütöttünk ugyan zöld csirkét a grillben, ha olyan volt..

Bocs, ha valakinek elvettem az étvágyát az ilyen grillpultos kajától, de az igaziból nem az én hibám, inkább, mint hogy legközelebb is megedd azt a szemetet..

A pultból kapott azért megbízhatóbb, mert ha ellenőrzés van, azt nézik.. De ott is meg kell szagolni.. Kinyitni a zacskót és megszagolni!!!

Halat hozzánk hetente egyszer hoztak, érdemes rákérdezni, melyik napokon, mert nem mindegy, hogy 6 naposat veszünk-e, főlg, ha belekalkuláljuk, hogy egysmás milyen messziről érkezett..

És összességében logikus, be kell látni,nem is lehet másképp: hogy ők a húst nem fagyasztják..
A hűtőhelységek a raktár részei, de ott isemberek dolgoznak, teljes munkaidőben, nem lehet borzasztó hideg.. tizenkevés fok van(és nem lehet hidegebb, volt, hogy ott voltam pár órát, hát az horror, mert a fejedre jön a hideg levegő, borzasztó), szóval az ember a sima hűtőszekrényben sem tart nagyon sokáig romlandó dolgot

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.01.23. 22:04:14

@nyuszómuszó: Nahát, Nyuszó! Borzasztó! De jó, hogy van ismerős, akitől vehetek házityúkot meg pipit, meg nyulat, tojást, törött paprikát stb. !
Csak még azt nem tudom elképzelni, hogyan lehetnek ilyen lelketlenek. Nem a rabszolgaként dolgozó beosztottakra, a "végrehajtókra", hanem a gátlástalan kieszelőkre gondolok.

Nadine, jó lesz, ha átgondolod a grillcsirke iránti vonzalmadat.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.01.24. 08:50:12

Jó reggelt.

@nyuszómuszó: Úgy mondod ezt az "ilyen helyen" ne vegyél húst, mintha a Battyhány téri aluljáróban, szatyorból árusítva vettem volna... Bakker, ez a környék egyetlen hentesüzlete (8 buszmegállónyi távolságban nincs más), ők hozzák a félsertéseket és ők is bontják... Évek óta itt vásárolok, most fordult elő először ilyen, de azóta konzultáltam Tomával is, és valószínűleg nem volt kiherélve a malac, azért volt ilyen jellegzetes szaga. A romlott, nem friss hús egészen másképp büdös.

@fiam: Mivel én nem tudok előállítani olyan állapotút, mint az, ami száz társával egyszerre sül, meg fogom venni továbbra is bátran azt az évi kb. három darabot, amit eddig:)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.01.24. 10:30:22

A kutyák nem lázadtak a malachús miatt...:) Nekem viszont nincs kajám hétvégére:(

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.01.24. 10:32:31

@Nadine: :DDD
A herélés sok gondot megold :)
Lenne egy-két kérdésem, ám inkább nem teszem fel, pedig tudományos jellegű eszmecserét indíthanék :)

Jó reggelt!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.01.24. 10:56:47

@fiam: Szerintem ezt egy hímnemű hentessel beszéld meg!:)

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.01.24. 10:57:27

@Nadine: Megkérdeztem Neoexet, Ő is a Toma által felvázoltakra tippelt. Mondott még egy-két érdekes dolgot, de nem akarnám erotikus mederbe terelni a gondolataimat, komoly ügyön dolgozom :)

Viszont nézzetek képeket Obama beiktazásáról:

www.boston.com/bigpicture/2009/01/the_inauguration_of_president.html

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2009.01.24. 11:58:31

A ne vegyél ilyen helyen húst, nem neked mondtam, Nadine, szóval nyilván nem gondolom, hogy az aluljáróban veszed a husit, hanem fiamnak arra a kérdésére, hogy ohó, akkor mondjak valami tippet hipermarketes hússal kapcsolatban.. A tippem: ne vegyünk ilyen helyen húst..

Te már előtte is írtad, hogy a húsnak máshogy volt romlott szaga, te érezted, elhiszem..:D

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2009.01.24. 11:59:25

Mármint akkor nem romlott, hanem büdös szaga..:P

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.01.24. 12:32:03

@nyuszómuszó: Akkor félreértettelek, bocsi... Egyébként most komolyan: szerinted hol érdemes húst venni? Ezt arra kérdezem, hogy vannak ugye a hentesüzletek (ha jól tudom, ebből Érden van össz-vissz három, de egy közülük csak szombaton van nyitva, a piacon), vannak a szuper- és hipermarketek, és vannak a... mik is?

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.01.24. 12:44:23

@fiam: Nem fogom levágni Stefit és a többieket...:(

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.01.24. 12:59:18

@Nadine: Akkor más választás nincs, meg kell bízni a boltosokban.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.01.24. 13:54:50

@fiam: Kénytelen vagyok ezt tenni. Ha mindenki állatot tartana, mondván, hogy csak az a biztonságos, akkor fel lehetne számolni az összes várost, nem? Nehogy már ez legyen a megoldás... Szigorítani kell az élelmiszter-biztonsági előírásokat, és betartani. Hipermarkettel, kisbolttal, piaci árussal, mindenkivel.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.01.24. 14:30:02

@Nadine: Hát ez az!
Szerintem szinte mindenre van törvény, jó részük jó és korszerű, inkább a betartásukkal valamint a betartatásukkal van a gond. Elképesztő, hogy némely területen mennyire gyengék a végrehajtó hatalom szerve(zete)i kis hazánkban.
Nem beszélve az egyes emberek gondolkodásmódjáról, erkölcsi felfogásáról-magatartásáról.
Szombaton erről ennyi elég, gondolom.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.01.24. 14:36:24

@fiam: Szerintem, ha nem vicc-kategóriába tartoznának azok a büntetések, amiket ezek az ellenőrző szervek kioszthatnak, akkor piszkosul gyorsan megváltozna a hozzáállás. Fizettessenek ki egyszer egy Tescóval mondjuk kétszázmilliót, ha romlott húst forgalmaz, és a lebukástól számítva, állandóan "lepjék meg" az ellenőrök. Biztosan átgondolnák a mostani elveiket. De amíg mellényzsebből kifizetik a bírságot, addig nyilván csinálni is fogják tovább az "élelmiszer-bűnözést".

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2009.01.24. 14:45:14

Hát szerintem a bejáratott hentes a válasz.. Nem mondtam rosszat róluk.. O.o

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.01.24. 14:53:33

@nyuszómuszó: Ezért kérdeztem, mit teszel, ha egy darab hentesből lehet választani...

maybach 2009.01.24. 15:28:11

Jó napot kívánok!
Nadine!
Akkor egyből választok. és kész.
Élelmiszerekkel való simlisségeket és az egyéb disznóságokat simán el lehetne intézni.
Csak akarni kellene. De ha más az érdek, akkor nem fog menni. Furcsa módon.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.01.24. 15:56:46

jó reggelt!

sajnos az emberi kapzsiság mindig erősebb a büntetéstől való félelemnél. lásd, kína, ahol kivégzés is járhat érte (kettőt most ki is végeztek), simán hamisították a tápszereket, meg a tejtermékeket.
nálunk a tucsó/cora/madaras kifizeti az egy két milla büntetést, a maszek hentes aki lebukott az udvaron, kádban tartott, rohadt húsokkal, fél év múlva újra nyitott a felesége nevén...
az élelmiszer szabályokkal nincs gond, sőt tulásgosan is szigorú, sokszor a minőség rovására is megy a túlszabályozás. a betartatással vannak a gondok.

én tíz éve nem veszek grillezett ételeket a multikban, mióta a nyusszó által is mesélt dolgokról tudomást szereztem:))

húst csak ismerős, megbízható hentesnél szabad megvenni. esetleg még a metrókban, mert ott olyan gyorsan kiprög a készlet, hogy esély sincs az ilyen simlizésekre.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.01.24. 16:02:10

@Nadine: a kedvedért, majd felteszek egy olyan tuti sült csirke receptet, amivel kiválthatod a bolti grillcsirkét:)))

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.01.24. 16:09:09

:DDD egy kicsit szenilis lettem. már fent van a recept régóta:)))
kifozde.blog.hu/2008/06/30/sult_csirke_sult_fokhagymaval#more545448
evvel ki lehet simán váltani a grillcsirkét, és nem kell hozzá grillező, forgónyársas sütő, az ízhatán mégis olyan, sőt olyanabb...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.01.24. 16:16:06

@Bombadil Toma: Na, majd kipróbálom.

@maybach: Ezért vásárolok én ott, ahol.
Régebben, amikor még kocsival jártunk (nemsokára újra), akkor a Sparban voltak nagyon szép húsok. De az tőlünk messze van, többször át kéne szállni.

Viszont a húslevesem és a kínból főzött paprikás krumpli finom lett:)

maybach 2009.01.24. 17:01:07

Nem akarok reklámot, de nálunk a spar egész korrekt.
Én vadast csináltam és jó lett.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.01.24. 17:02:15

Hát én most országomat adnám egy nagy kupac palacsintáért...

maybach 2009.01.24. 17:15:01

Mákos, diós, lekváros, túrós és a rakott most jöhetne. Elsőre.

Zuzuka 2009.01.24. 17:30:13

helló!
eddig szerencsém volt a friss, finom, válogatott husikkal, ezért kitartok az állandó húsboltnál. nekem hentesnőm van, az nem ciki?:)

@Nadine: Toma csirkéje fejedelmi, már többször megsütöttem. ropogós egyben omlós, és az a sok fűszeres sült fokhagyma.... nyami!

Hobbiszakács · http://hobbiszakacs.blog.hu 2009.01.24. 17:50:35

Sziasztok, nahát, hogy mik vannak... cccc... cccc...

Nálunk - és Norvégiában is - tavaly kiderült, hogy az egyik kereskedelmi láncolat üzleteiben a lejárt húst bedarálták, és úgy árusították. Akit elkaptak, azt kirúgták, a láncolat üzleteibe azóta pedig csak a végszükséglet esetén megyünk be.

Nyuszó: az írásod megérne egy posztot. Valami hangzatos címmel. Pl. Van élet a csirkehalál után!

:-)

azaz :-(

:-))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.01.24. 18:11:34

@Hobbiszakács: Mintha kissé határozatlan lennél az érzelmeidet tekintve:)))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.01.24. 18:49:16

Megpróbáltam még egy tányér paprikás krumplival tompítani a palacsinta utáni vágyamat. Nem sikerült.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.01.24. 18:59:56

Apropó: Boldog szülinapot, Jé-anyuka és Kisjé!

Zuzuka 2009.01.24. 19:10:46

@Nadine: miért nem sütöttél inkább palacsintát? már rég kész lenne:)

boldogságos szülinapot Jé családjának!!!

Zuzuka 2009.01.24. 19:27:03

@nyuszómuszó: szörnyűséges amit írtál, és hogy előfordulhat ilyen az élelmiszer boltokban! hogy merik eladni? nahát, miket eszünk ha nem figyelünk eléggé?!
egyszer beleszaladtam egy multiban, büdi volt a hús. az alapos csomagolás ellenére, az orromnak köszönhetően, még a pénztár előtt észrevettem és visszavittem. a legfelháborítóbb az volt, hogy az eladó meg sem lepődött amikor megszagolta. félretette és kész. kérek másikat helyette? - kérdezte
innen soha többé!

2009.01.24. 20:08:25

sziasztok!
az ünnepeltek nevében köszönöm szépen a jókívánságokat :)
(ez a Kisjé nagyon jópofa, azóta kuncogok)

lement a buli, egész tűrhető volt. öt vadóc kiscsaj nyüzsizett itt nekünk, és alig akartak hazamenni. de aranyosak voltak, nem szedték szét a lakást teljesen.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.01.24. 20:13:31

Szép estét!

Átléptem az ötezres küszöböt!
Ha ráér a nyakmodellem, még több fotót teszek fel! :)

Éttermet, hentest, orvost és fodrászt csak bizalomból "működtet" az ember, nem úgy mint társat: elvakult szerelemből... :)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.01.24. 20:14:39

@Zuzuka: Mondtam már, hogy én csak frízbít tudok sütni...:(

@Jé: Evidens név, nem?:)

2009.01.24. 20:34:56

@Nadine: a frizbi is jobb mint a semmi. :)
De mondok neked valamit, ha már majd használod is a lila négykerekűt, gyere el hozzánk, és sütök neked palacsintát. Kisjé biztos tapsolna az ötlethez, mert ő is nagyon szereti.

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2009.01.24. 20:36:01

Végül elmentünk fánkozni:D

És ettem:)
Sokat:)

phűűűűűűűűűűű

2009.01.24. 20:41:16

egészségedre, nyuszó. és a cigarettázás nem volt gond?

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.01.24. 20:44:48

@Jé: Vigyázz, mert szavadon foglak!:) Előbb még uralnom kell a járművet. Meg megcsinálni a kertkaput, de aztán behajtom én rajtad ezt a palacsintát:)

Nyuszó, csak nem bagóztál a fánk mellé?

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.01.24. 20:46:08

@Nadine: Sok meghívásnak kell eleget tenned, jobban teszed, ha leszereled a kertkaput :)

2009.01.24. 20:50:45

@Nadine: jól van, ne ijesztegess! egyébként én nem csak ígérgetek, de be is tartok :)))

2009.01.24. 20:56:27

most viszont felborultam, jó éjt mindenkinek!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.01.24. 21:20:59

@Jé: Ez nagyon veszélyesen hangzik:)) Jó éjt, szép álmokat!:)
süti beállítások módosítása