Friss topikok

Tomakonyha blog

Kukkolda

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kifőzde

Közösségi blog napi posztokkal minden témában. Gasztronómia, könyvajánló, utazás, napi aktualitás

Címkék

ajánló (1) alapanyagok (2) alapítvány (2) alma (4) amadea (6) avokádó (1) bab (9) barangoló (24) bárány (7) barbecue (5) barkács (1) befőzés (6) benikuty (16) blogbuli (1) bográcsos kaják (3) bölcsesség (11) bor (1) borjú (5) chili (2) csajszi (1) csirke (44) csülök (1) cukkini (3) curry (1) cyan (12) dél afrika (3) desszert (23) édeskömény (1) égigérő fű (16) egytálétel (15) egzotikus étkek (10) előétel (7) ételfotók (1) étteremkritika (2) fiam (20) film (2) főétel (30) freddy (6) gaszto (2) gasztro (282) gerle (1) gomba (25) grafit macsek (1) grill (3) grillezés (2) guargumi (1) gyöngyfűzés (1) haiku (33) hal (9) holland (3) hsz (11) humor (5) húsvét (1) indiai (1) indiai izek (1) irodalom (24) janikovszky éva (16) játék (2) (71) kacsa (14) kakas (2) káposzta (1) karácsony (4) karácsonyi menü (2) karaj (1) kenyér (3) kenyérsütő gép (4) képek (3) kert (7) kerti sütés (5) kínai kaják (11) kivizsgálás (1) könyv (29) köretek (23) korma (1) krémleves (1) krumpli (21) kultúra (4) kutya (6) lazac (1) lecsó (2) lekvár (2) lepény (1) lépésről lépésre (3) leves (15) liba (6) ludaskása (1) m.küvé (10) máj (5) mánia (10) marhahús (29) márton nap (1) maybach (8) medvehagyma (1) mese (1) micimackó (5) mormogi (3) n.zoli (10) nadine (24) napló (1) néni (1) népszokások (5) nokedli (1) nyúlhús (3) nyuszómuszó (1) n zoli (1) olasz ízek (44) oldalas (1) ötperces (3) paella (1) pálcika (21) paradicsom (1) paradicsomszósz (2) pástétom (1) perec (1) petits pois (1) pizza (5) pörkölt (2) pulyka (3) ragu (11) recept (269) recpet (1) reggeli (5) rizottó (6) rizs (2) sajt (1) saláta (17) sertés (37) sorozat (3) sous vide (1) spagetti (6) spájdernecc (6) spárga (2) steak (2) stroganoff (1) szendvics (8) szendvicskrém (3) szolgálati (2) szösz (71) szósz (18) szűzpecsenye (1) tavasz (1) tegyük össze! (8) tészta (36) tikka masala (1) tiramisu (4) tokány (2) töltöttcsirke (1) toma (280) történelem (7) túró (2) tüzes (1) tyúk (1) ünnep (7) ünnepi menü (4) vega (51) vendégváró (7) vers (27) videó (1) vinitor (1) vörösbors kakas (1) zöldfűszerek (1) zöldség (23) zuzu (1) Címkefelhő

Paradicsomos babsaláta

2009.09.02. 05:00 Bombadil Toma

 

Ez egy jó kis saláta amit akár nyáron, a nagy melegben is be lehet vállalni, de azért van annyira kiadós, és ad annyi energiát, hogy öt lépésnél többet meg lehet vele tenni mielőtt újra megéheznénk.
Ehhez a salátához bármilyen bab megfelel. Mindegy, hogy friss, fagyasztott vagy szárított, lehet tarka és fehér bab is. Én most szárított tarkababból készítettem, amit előző nap beáztattam...

 
Hozzávalók (2 személyre):

 
. 25 dkg. szárazbab (v. fél kiló friss)
. 40 dkg. paradicsom
. 2-3 salotta v, sonkahagyma (kb. 10 dkg.)
. egy csokor petrezselyem
. egy kis fej fokhagyma
. 1 chili
. fűszercsokor (rozmaring, babérlevél, kakukkfű, zsálya)
. sherry- v. vörösborecet
. só, bors

 
Előkészületek:

 
A babot előző nap átválogatom és beáztatom.
Egy szál rozmaringból, 3-4 szál kakukkfűből, két babérlevélből és két zsályalevélből egy fűszercsokrot kötök.

 
Elkészítés:

 
1. A babról leöntöm az áztatóvizet és egy lábasba borítom. Felöntöm annyi vízzel, hogy kétujjnyira ellepje, beledobom a fűszercsokrot, a fokhagymafejet egészben és egy kisebb paradicsomot.
2. Felforralom, majd lefedve, közepes fokozaton puhára főzöm (kb. egy-másfél óra).
3. Mikor a bab megfőtt, leöntöm a vizet róla (egy kanálnyit hagyjunk az edény alján), kidobom belőle a fűszercsokrot és a paradicsomot. Kiveszem a fokhagymát is és a puhára főtt krémes belsejét kinyomkodom a héjából, amit hozzáadok a babhoz.
4. A még forró babra öntök egy evőkanál vörösborecetet és három evőkanál olívaolajat. Sózom, borsozom, meghintem az apróra vágott petrezselyemmel és chilivel, elkeverem és félreteszem kihűlni.
5. A hagymát hajszálvékonyan felcsíkozom, a paradicsomot kockákra vágom és a langyos babhoz keverem.
6. Ha kell még sózom, borsozom, és beállítom a megfelelő ecet-olaj arányt...

 
Magában vagy pirítóssal tálalom. Langyosan, melegen vagy hidegen is egyformán jó, de én leginkább szobahőmérsékleten szeretem.
Tálaláskor a saláta tetejét locsoljuk meg bőségesen olívaolajjal és tépkedhetünk rá pár bazsalikom levelet is.
Könnyű élénk vörösbor illik hozzá, kadarka, vagy kékfrankos...

 
Elkészítési idő: 2 óra
Költségek: kb. 350 Ft./adag
Bor: -

 

80 komment

Címkék: saláta gasztro vega recept paradicsom bab toma

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pálcika 2009.09.02. 07:01:42

Szép reggelt!
meleg kávét mert nagyon zimankós hideg van nálunk reggelente:(
remekül passzol az (általam nem ismert ezért újnak vélt)étel a tányérhoz,tökéletes színharmónia:)))

maybach 2009.09.02. 08:09:25

Jó reggelt kívánok!
Nemrég követtem el egy igen hasonlót.
Szó mi szó, nagyon finom.

Zuzuka 2009.09.02. 08:20:55

jó reggelt!
kávéznék, de otthon felejtettem... cavinton!!!
nagyszerű saláta, megvan a vacsorám! jó ötlet a fokhagyma belefőzése, eddig belereszeltem nyersen, de így biztos finomabb.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.09.02. 08:33:45

Jó reggelt! Na, ez biztosan nagyon finom, de kb. egy nap alatt felszednék vele két kilót.

Fiamnak, előző napra: "csak 2 db kockamargarin"... Na, ez a környékünkön szolidan számolva is legalább 300-350 Ft. A tojásnak darabja 30 Ft, a 40 dkg sajtot már nem is mondom. Szóval, az én számításaim szerint minimum 1500 Ft. Értem én, hogy darabra nem ennyi, de egyrészt - ugye, ez nem poszt -, csak Te tudod, mekkora egy darab, nem látjuk, megdagad-e, és a felespohár nem tűnik túl nagynak, amivel kiszaggatod. Szóval, nekem drága.

2009.09.02. 08:36:14

jó reggelt!
hát ez nem az én kajám, nem vagyunk haverok a babbal. azért jól néz ki.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.09.02. 08:48:34

Jó reggelt!

Toma, ha Te készítenéd, megenném :)

@Nadine: Muszáj megvédenem a pogácsáimat :)
A 40 dkg sajt lehet kevesebb is picit (de azért jó, ha ennyi), ebbe és erre megfelel a trappista.
Mégha 1500 Ft is, öt ember egész nap eheti!!!
Neked meg negyed ennyi elég és Te is jól laksz vele :)
Szép darabok lesznek ám, nem mütyürök, de tényleg ehhez fotó kell, lesz majd.
Most kikakaskodtam magam :)

Ha tudok, este még jövök.
Erőt, egészséget a dolgozó népnek! :)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.09.02. 09:04:02

@fiam: Ezért bátorkodtam már annyiszor javasolni, hogy posztban légy szíves bemutatni a pogácsáidat. Mert, ha akarom elhiszem, hogy öt ember jóllakik velük (talán akkor én is), ha akarom, nem!:)))

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.09.02. 10:08:41

@fiam: Az a gond, hogy az erő-egészség (ha megvan) éhséggel is jár. Hogy is volt csak?
- Jó étvágyat kívánok!
- Hallja, miért kíván maga nekem rosszat? A mostani gazdasági helyzetben a jó étvágy kész tönkremenés!
Mielőtt valaki meggyanúsítana: ez eredeti Vadnai-féle Hacsek és Sajó kb. 1938-ból.
Bizonyos dolgok sosem változnak :-(
(A csoda vigye el, mennyire kicsik az ékezetek a billentyűmön: mindig elnézem és írhatom újra, ha aláhúz, amit itthon meg is tesz...)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.09.02. 13:03:17

SEGÍTSÉG, SZÁMÍTÁSTECHNIKUSOK: Mit lehet tenni, hogy a Word helyesírás-ellenőrzője újra magyar nyelvű szótárból dolgozzon? Most vettem észre, hogy bámulatos módon átállította magát angolra, és hiába állítottam át az egész gép területi beállításait, billentyűzetét stb. magyarra, ez juszt is angol marad. Van ott állítási lehetőség, de nem fogadja el, hiába jelölöm ki a magyart, nem engedi megváltoztatni. Így viszont gyakorlatilag egyetlen ékezetes szót sem ismer fel, használhatatlan...

Egyébként szerintem valamilyen Firefox-frissítés okozhatta az átállást...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.09.02. 13:15:50

Előző üzenet stornó, már megoldódott!:)

maybach 2009.09.02. 13:47:41

Jó napot kívánok!

A számítástechnikai problémákra különösen érvényes Murphy azon törvénye, hogy ha egy probléma nem oldódik meg magától, nem is érdemes megoldani.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.09.02. 14:06:58

@maybach: Csak ideiglenesen oldódott meg ez a dög. Hiába állítom át a Wordben alul az angolt magyarra, a következő dokumentum megnyitásakor már megint angol van. Bakker:(

Zuzuka 2009.09.02. 14:35:54

@Nadine: akkor írj angolul:) különben is, minek neked helyesírás-ellenőrző?

maybach 2009.09.02. 14:44:51

Alapértelmezésnek is megadtad?
Persze akkor is okoskodhat.
Ráadásul az egyre újabb változatok egyre trükkösebbek. Én nagyon szeretem. Azt mondanom se kell, hogy szinte mindenhol másmilyen változattal találkozom.
Fenyegesd meg!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.09.02. 14:57:25

@Zuzuka: Mert ha az ember kilóra olvas a portálon (a szerkesztési felületen elég kicsiben látom a szöveget), akkor Wordben végigküldve rajta az ellenőrzőt, kijönnek az olyanok, hogy valamit kettő helyett mondjuk, három t-vel írt a szerző. Ezt nem látom meg mindig elsőre.

Másrészt, most nem írok, hanem egy verseskötet kéziratát olvasom össze azzal a szöveggel, amit gépre vittek. Nehéz egy kicsit angol szótár alapján ellenőrizni.

@maybach: Igen, Alapértelmezés, aztán OK. Ennek ellenére csinálja a kis genyó, de csak tegnap este óta. A világon semmihez nem nyúltam hozzá, ami ezt indokolná...:(

Zuzuka 2009.09.02. 15:34:54

@Nadine: nah, szerencse, hogy maradsz a magyarnál, mert nem is érteném...
volt nekem is ilyen, mindent aláhúzott pirossal amit írtam, akármit módosítottam, aztán az újratelepítésnél eltűnt - nem akartam rádijeszteni, biztos van egyszerűbb megoldás is:)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.09.02. 15:53:07

@Zuzuka: Uh, nehogy újra kelljen telepíteni bármit is, mert elmegyek földművesnek...

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2009.09.02. 17:43:57

Nemtom, én a nyelvnél simán átállítom és alapértelmezettés is teszem, és így tudom ideoda állítgatni, kipróbáltam most..

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.09.02. 17:52:18

@nyuszómuszó: Már írtam, hogy ezt csináltam én is. Újra is indítottam a gépet, hátha az a baja. Minden egyes új doksinál át kellett állítani. Aztán az előbb már nem. A számítástechnika útjai kifürkészhetetlenek...

maybach 2009.09.03. 08:00:12

Jó reggelt kívánok!
Nadine!
Remélem a géped ma nem bosszant tovább. Az ilyen hiba nálunk is előfordult egy időben. Akkor arra gondoltam a gyerekek miatt, mivel sok dokumentumot írnak angolul és olyankor átállítják. Aztán egyszer csak megszűnt a jelenség. Sose derült ki miért.
Én arra gyanakszom, hogy ittam egy Pisnert.

Zuzuka 2009.09.03. 08:05:14

jó reggelt!

hűűű de hamar lefeküdt este mindenki!
hajnali 5-kor arra ébredtem, hogy szétmegy a fejem... gyógyszer, 1 óra alvás, most meg kóválygok. ki kávézik velem?

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.09.03. 08:33:18

@Zuzuka: Jó reggelt, jó KV-zást :-)
Én is érzek valamit, a metelórúgjameg szerint front nincsen, csak a "magas légrétegekben átvonuló meleg" izék miatt sok fájfejés várható.
Mi lenne, ha még front is lenne...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.09.03. 08:40:13

Jó reggelt.

@Zuzuka: Szerintem egyszerre kávéztunk:)

Ébredés előtt próbáltam azt "álmodni" - hogy jó hangulatban induljon a napom -, hogy egy fiatalító zuhatagban fürdőzöm, csodálatos trópusi helyen, kapkodás nélkül, kellemes, friss vízzel, csicseregnek a madarak, szállnak a lepkék, aztán a forró homokon sétálva megszáradok - ehhez képest úgy néztem ki a fürdőszobában, mint akit most szültek meg. Ez nem ér.

2009.09.03. 08:56:43

jó reggelt!

Nadine, tetszik az álmod! :)
Segít, ha elmondom, hogy nekem napok óta fáj a fejem?

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.09.03. 09:07:39

@Jé: Hát, fiatalabbnak nem érzem magam tőle, de kétségtelenül javít valamit a hangulatomon:)

Most olvastam az Indexen, hogy két fiatal lány Érden belehajtott egy bank üvegportáljába. Na, legalább ilyet nem csináltam Lillával:)

Zuzuka 2009.09.03. 09:11:51

@Jé: ó Te szegény! nekem csak félévente szokott (kb) de akkor a halálomon vagyok, nem bírom a fájdalmat... ez van. és magától soha nem múlik el. remélem a hajnalival letudtam ezt a félévet!

@Nadine: pedig az álom jó volt, de a fiatalító zuhatag a másik öbölben van:)

2009.09.03. 09:27:47

@Nadine: örülök, hogy segíthettem :)

@Zuzuka: nekem sokat fáj a fejem. tudod, mindenkinek az fáj, ami a leggyengébb :)))

maybach 2009.09.03. 14:20:03

Nekem is a fejem a legerősebb. Bár erős versenyben van a derekam is.

maybach 2009.09.03. 22:14:44

Rendben. Most már kicsit a jobb lábam is.
Igaz fociztam egy jót.
Persze lehet ezt már senki sem olvassa.
Viszont akkor az emberiség utolsó híre, hogy nyertünk.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.09.03. 22:37:55

@maybach: No, az derék. Merthogy anélkül focizni se lehet.
Én sajnos inkább pocakban vagyok erős - de az legalább nem fáj.
(A mitfárer utolsó szava: Illetve...)

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.09.03. 22:53:59

Szép estét!

Hol találom Toma perverz csirkéjét?
Köszi a segítséget!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.09.04. 08:38:23

Jó reggelt.

@fiam: Egyébként "sör" címke alatt ez az egyetlen.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.09.04. 08:54:10

Toma, arrébb toltam egy nappal a következő receptet, mert ekkora "látogatottságnál" nem érdemes kétnaponta ellőni őket.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.09.04. 08:56:30

Jó reggelt!

@maybach: @Nadine: Köszönöm szépen!

A máz miatt kérdeztem, mert Nadine ezt nagyon dicsérte :)
Én krumplit szoktam tenni a tepsi aljára meg hagymát és, ha sokan vagyunk és a pénztárcánk is megengedi, akkor még gombával és csirkemájjal is dúsítom az alját. Eddig ugye máz nélkül készítettem, akkor nem fedtem be alufóliával. Most be fogom.

Tegnap nekiálltam nagytakarítani. Ma kb. hét zsák ruha érkezik, varrnivaló anyagokkal. Válogatni kell. Az egyik szemem sír, a másik nevet.
Ez már haladás.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.09.04. 09:02:21

@fiam: Viszont akkor jó eséllyel rá fog égni a lehullott máz (nekem csak barackdzsemem van, darabos kissé - így szeretem) az alatta lévő krumplira. Legalábbis én szénfekete réteget találtam az állat alatt.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.09.04. 09:06:29

@Nadine: Köszi a tanácsot. És ha a krumplit is letakarom?
Azt hiszem tényleg jobb, ha külön készítem...
Kicsit furi még a lekvár oda nekem, de nyitott vagyok mindenre. A család előtt viszont biztos titkolom majd, csak a végeredményt kapják :)

Megyek is, mert ezer a dolgom, kicsit kiestem az elmúlt napokban.
Apukám viszonylag jól van és ezt nehezen tűri :DDDD

Vigyázzatok magatokra!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.09.04. 09:09:00

@fiam: Utólag meg nem mondod, hogy lekvárral van édesítve a szósz... De az erőset sem lehet így kiérezni. Az a ritka jelenség fordult elő, hogy már akkor finom volt, amikor összekutyultam, még "nyersen"... Nyugodtan tedd bele a megadott mennyiséget, egy nagyon finom, fűszeres és - nincs jobb kifejezésem rá - "magyaros" keverék lesz belőle.
Annyit még árulj el, változott-e valamilyen irányban a helyzet otthon?

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.09.04. 09:09:35

Fiam, bocs, figyelmetlenül olvastam. Örülök.

Grafit Macseek 2009.09.04. 09:58:27

Sziasztok!
Fiam! Tényleg nem érdemes az állat alá tenni krumplit, mert a cucctól szénné ég, magam is tanúsíthatom. A fólia viszont kell a tepsibe, mert hideg zsíroldóval sem vakarod le, ami ott lecsurog. A fóliát meg kidobod és kész.

És még egyszer mondom: Isteniiii!

2009.09.04. 10:04:19

sziasztok!

fiam, örülök, hogy apukád jobban van.

nálunk is a perverz csirke lesz az ebéd holnap, már alig várom.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.09.04. 10:12:01

@Jé: Ne tervezz második fogást, úgysem fogod kívánni. Csak még a csirkéből, és még, és még...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.09.04. 10:12:43

Most nem tudom, hogy szenilis vagyok-e, de határozottan az volt az érzésem, hogy elküldtem egy kommentet. Igyak egy kávét? Vagy igyak egy kávét?

2009.09.04. 10:57:02

Nadine küldtél, ne írd le újból.
egyébként vettem a javaslatot, nem lesz második fogás :)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.09.04. 11:30:47

@Jé: Szórakozik ez a nyavalyás, nem mutatta a friss kommentekben (sem) az elsőt.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.09.04. 12:55:28

hehe! a favoritom győzött tegnap a gordon ramseynél:) megnyerte az éttermet, de gordon felajánlotta neki, hogy dolgozzon vele londonban és a srác azt választotta. szerintem jól döntött:)

én ma hamburgert sütök kint a tárcsán. jön pár barátom hozzám.

@Nadine: szerintem attól még mehet kétnaponta a poszt, legalább az pörögjön:))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.09.04. 13:40:50

@Bombadil Toma: Akkor élesítsd nyugodtan, és bocs, a többit úgysem toltam arrébb...

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.09.04. 13:41:29

@Nadine: @Jé: Köszi.

@Grafit Macseek: Jó, teszek. Ha megsütöd egyszer a pogácsát, írd meg a véleményed, jó?

Két pcsirkét fogok sütni, úgy döntöttem. Egy kevésnek tűnik az elmondásotok alapján.

@Bombadil Toma: Mi is Michaelnek szorítottunk. Kicsit sajnáltam Ray-t, mert már nem annyira fiatal, de szimpibb volt a másik.
Amúgy meg költözz közelebb, ha kérhetném! :)

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.09.04. 13:48:49

@Bombadil Toma: Láttam, írtál kommentet az Echo tv-s cucchoz. A párducbőrös hirtelen ránézésre olyan, mint Hofi ifjúkorában, maximálisan értetlen képet vágva, hogy hogyan került oda :D
A mellvédős meg érdekes huszár abban az öltözetben :)

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.09.04. 13:50:16

Az a kis kozák meg a külföldi kapcsolat vagy mi?

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2009.09.04. 14:48:12

@fiam: Ralph, nem Ray..

Én is michaelnek szurkoltam, de én már láttam ezt a szériát angolul anno, szóval, remélem, lesz még másik is, hogy izgulhassak..

Nálunk is b@szottcsirke ma a kaja (sajnálom, nem én neveztem el, de szerintem találó..:P)

Én akkor még nem is kifőzdéztem, szóval csak Nadine-nak köszönhetően találtam meg, és Gábor imádja a grillcsirkét, amit meg én sosem tudok tökéletesre csinálni, hát remélem, ez jó lesz, mert nagyon be van lelkesedve.

Az illata jó eddig. Csilit nem raktam bele, mert mittudomén, hogy a kis pocok pacakja mit szólna hozzá, ha a csapból csilis tej folyna..

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.09.04. 15:00:56

@nyuszómuszó: Hát az meg hogy lehet? Hogy nem Kifőzdéztél, de rajtam keresztül?

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2009.09.04. 15:30:54

@Nadine: hogy most írtad a minap, hogy csináltál jó sültcsirkét és így rákreestem, amúgy nem ismerhetek minden régebbi posztot..:P

pl a sajtosstanglit meg fiam miatt néztem vissza, mert akkor éppen ő írta, hogy finom..

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.09.04. 15:39:56

@nyuszómuszó: Ja értem, valahogy olyan múltbelinek tűnt, mintha réges-régen akadtál volna rá a receptre rajtam keresztül, azért nem értettem. Bocs, nagyon szarul aludtam.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.09.04. 18:01:55

@nyuszómuszó: Tényleg Ralph. Én sem aludtam jól :)
Nem akarok sorrendet felállítani, de a pogácsa még omlósabb, mint a sajtos stangli. Bocs Cyan, ez van :)

@Nadine: Asszem néhány tekervényed eltekergett... :) Sok a meló, igaz?

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.09.04. 18:22:22

@fiam: Hajaj... Ráadásul rémálmaim is vannak, balesetesek:( Nem könnyíti meg a vezetést a valóságban.

A hétvégén pihenésképpen garázst fogok pakolni a barátnőmmel (készülve a megint arrébb telepített lomtalanításra), valamint nagykerbe megyek. Így bizonyára jövő héten is szuperlaza leszek. Meg kipihent, fitt és üde.

Zuzuka 2009.09.04. 18:57:29

jó estét kívánok!

drága fiam! megjött a csomag, gyönyörű és csodálatos és a meglepik! majdnem elájultam:)a szomszédasszony vette át, mert egész nap csavarogtam - hivatalosan.
írtam mélt.

@Nadine: jajj, ezek a csúnya álmok... nehéz elfelejteni de próbáld meg. jó munkát! nekem azt hiszem telek lesz... vagy strand:)

Pálcika 2009.09.04. 19:45:59

Szép estét!
a rossz álmok rémisztőek tudnak lenni:(((((((
tegnap én is álmodtam(ritkán emlékszem rá)és egy könyvtárban voltam ami már zárva volt de én valahogy bemehettem .........

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.09.04. 19:53:03

@Zuzuka: Igyekszem, de nem könnyű. Nagy horrorfilmrendező vagyok álmomban.

@Pálcika: Bár én álmodtam volna magam könyvtárba zárva:)

Zuzuka 2009.09.04. 20:52:48

végre! szakad az eső, mintha dézsából öntenék, friss levegő, jó illat, mióta vártunk erre!
vacsira pedig: hagymás paradicsomos babsaláta. nyamiii:)

Zuzuka 2009.09.04. 20:53:38

@Nadine: ezt azért nem hiszem:)

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.09.04. 21:03:07

@Zuzuka: Polcon az üvegek megvannak, jelentem.

Elvonult a vihar, kisütött... na, azt mégsem.

Pálcika 2009.09.04. 21:09:39

nálunk is esik már vagy egy órája és mellé még a szél is fúj.....fáradt vagyok(sokat olvastam az éjjel:))lassan lefekszem csicsijjázni

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.09.04. 21:22:47

húúú! nagyon jól sikerültek a hamburgerek:)) sajnos úgy tíz perce lecsapott a ahurrikán, így feloszlattuk a társaságot...

@Nadine: nyugodta átdátumozhatod bármikor, csak azt mondtam csak azért mert kevés a komment nem szükséges. de rád bízom:)))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.09.04. 21:31:11

@Bombadil Toma: Tekintve, hogy szinte csak Te publikálsz, én úgy érzem, mindig "poszthiány" van. Ezért érzem pazarlásnak. De mivel Te publikálod őket, szíved joga pazarolni:)

Én is kikapcsolok, jó éjt! Egyébként itt is vihar van.

havajj 2009.09.04. 21:36:52

Zuzuka, ne kódorogjál, tessék játszani, mer aztán majd élesbe is a sörömet dobod le!

havajj 2009.09.04. 21:37:31

Amúgy hell ó mindenki!

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.09.04. 21:38:14

A vihar tovább állt, viszont megérkezett a Monszun... Nem nevezhetem másnak, mikor olyan sűrű pászmákban hull 70 fokos szögben (az még pálinkának is sok!) hogy nem látni át rajta. Igaz, bét sem.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.09.04. 21:44:24

És ezennel elköszönök: koránkelés várható.
Legyetek... csak legyetek. :-)))

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.09.04. 22:20:37

@Nadine: van ott még ahonnan ez jött!:))
mivel mostanában ritkábban forduk itt elő, te vagy a tejhatalmú bloggazda:)))

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.09.04. 22:27:42

Szép estét!

@Zuzuka: Majd írok :) Örülök ám!!! :D

Itt is vihar van és nemcsak a biliben.
Nem tudom, hány száz etikettet vagdostam fel, plusz még ötven kategóriába kellett rendezni - Fruzsinak segítettem.
Meg annyi mindent csináltam, hogy a fő célomat, a varrást nem tudtam eszközölni (????)
Írni is szeretnék, erre tessék, nem írok.Lassan olvasni is már csak úgy tudok, ahogy Pálci :)

Nadine, mint tejhatalmú bloggazda! Hehe!
Legalább TELJhatalmat adhattál volna, Toma!

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.09.04. 22:29:05

A tejhatalmú, az mondjuk Nyuszó lehetne...
Gyorsan elküldtem az előző kommentet, mert azt hittem, elmegy a net.
Ki is kapcsolok.
Jó éjt, könyves álmokat!

Zuzuka 2009.09.05. 08:06:49

jó reggelt!

EKKORA vihart rég láttam... volt itt ferde eső, csíkos és forgószél, villámlás egyfolytában, a kiteregetett ruhák szétáztak - moshatom megint:( annyira dörgött, hogy nem mertem kimenni összeszedni.
és még mindíg esik. se telek, se strand, kénytelen vagyok takarítani:)
@havajj: no para, élesben jobban nyilazok. régen volt házi darts-om, lukasra dobáltuk a falat a régi lakásban:)) szülők örültek - hehe
kiszuzunak már tilos volt itthon játszani:)
süti beállítások módosítása