Friss topikok

Tomakonyha blog

Kukkolda

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kifőzde

Közösségi blog napi posztokkal minden témában. Gasztronómia, könyvajánló, utazás, napi aktualitás

Címkék

ajánló (1) alapanyagok (2) alapítvány (2) alma (4) amadea (6) avokádó (1) bab (9) barangoló (24) bárány (7) barbecue (5) barkács (1) befőzés (6) benikuty (16) blogbuli (1) bográcsos kaják (3) bölcsesség (11) bor (1) borjú (5) chili (2) csajszi (1) csirke (44) csülök (1) cukkini (3) curry (1) cyan (12) dél afrika (3) desszert (23) édeskömény (1) égigérő fű (16) egytálétel (15) egzotikus étkek (10) előétel (7) ételfotók (1) étteremkritika (2) fiam (20) film (2) főétel (30) freddy (6) gaszto (2) gasztro (282) gerle (1) gomba (25) grafit macsek (1) grill (3) grillezés (2) guargumi (1) gyöngyfűzés (1) haiku (33) hal (9) holland (3) hsz (11) humor (5) húsvét (1) indiai (1) indiai izek (1) irodalom (24) janikovszky éva (16) játék (2) (71) kacsa (14) kakas (2) káposzta (1) karácsony (4) karácsonyi menü (2) karaj (1) kenyér (3) kenyérsütő gép (4) képek (3) kert (7) kerti sütés (5) kínai kaják (11) kivizsgálás (1) könyv (29) köretek (23) korma (1) krémleves (1) krumpli (21) kultúra (4) kutya (6) lazac (1) lecsó (2) lekvár (2) lepény (1) lépésről lépésre (3) leves (15) liba (6) ludaskása (1) m.küvé (10) máj (5) mánia (10) marhahús (29) márton nap (1) maybach (8) medvehagyma (1) mese (1) micimackó (5) mormogi (3) n.zoli (10) nadine (24) napló (1) néni (1) népszokások (5) nokedli (1) nyúlhús (3) nyuszómuszó (1) n zoli (1) olasz ízek (44) oldalas (1) ötperces (3) paella (1) pálcika (21) paradicsom (1) paradicsomszósz (2) pástétom (1) perec (1) petits pois (1) pizza (5) pörkölt (2) pulyka (3) ragu (11) recept (269) recpet (1) reggeli (5) rizottó (6) rizs (2) sajt (1) saláta (17) sertés (37) sorozat (3) sous vide (1) spagetti (6) spájdernecc (6) spárga (2) steak (2) stroganoff (1) szendvics (8) szendvicskrém (3) szolgálati (2) szösz (71) szósz (18) szűzpecsenye (1) tavasz (1) tegyük össze! (8) tészta (36) tikka masala (1) tiramisu (4) tokány (2) töltöttcsirke (1) toma (280) történelem (7) túró (2) tüzes (1) tyúk (1) ünnep (7) ünnepi menü (4) vega (51) vendégváró (7) vers (27) videó (1) vinitor (1) vörösbors kakas (1) zöldfűszerek (1) zöldség (23) zuzu (1) Címkefelhő

Sajtos-paradicsomos lasagne

2009.08.29. 05:00 Bombadil Toma

 

Az étrendemben egy kicsit sok volt a hús mostanában, steak, kerti grill, hamburger stb..., ezért vágytam már valami húsmentes vacsorára. Egy rakás sajt gyűlt fel a hűtőben, mindenféle fajta, ezért valami sajtos cucc jöhetett leginkább számításba. Először egy négysajtos pizza vagy lasagne jutott eszembe, de aztán ott volt a kertben a sok paradicsom, és egy kevés bazsalikomos paradicsomszósz is maradt a vasárnapi befőzésből, így ezeket is be kellett építenem. Ez lett belőle:

 
Hozzávalók:

 
. egy csomag lasagnetészta (friss)
. fél kiló paradicsom (többféle)
. 20 dkg edami v. gouda sajt (vagy mindkettő)
. 5 dkg parmezán
. 6-7 db bazsalikomlevél
. olívaolaj
. só, bors
A besamelmártáshoz:
. fél liter tej
. 1 ek. vaj
. 1 ek. liszt
. 1 tojás sárgája

 
Elkészítés:

 
1. A besamelmártáshoz felhevítem a vajat, megszórom a liszttel, egy csipet sóval, borssal, és mikor kezd pirulni, felöntöm a forró tejjel. Kiforralom és mikor besűrűsödik, félrehúzom, belekeverem a tojássárgáját, majd a frissen reszelt parmezánt.
2. Egy kisebb tepsit (23 x 17 cm) kivajazok/olajozok, kevés paradicsomszószt kenek szét az alján, majd beborítom egy réteg tésztalappal.
3. A tésztalapokat vékonyan megkenem a szósszal, apró kockákra vágott paradicsommal rétegezem, picit megsózom, tépkedek rá bazsalikomot, meglocsolom a besamellel, megszórom reszelt edámi sajttal, és ezt beborítom újabb tésztalapokkal.
Így rétegezem tovább, míg a tepsi tetejéig nem érek. Akkor a tésztalapokat megkenem besamellel, és beborítom a szeletekre vágott mozzarellával. Meglocsolom olívaolajjal.
4. A 180-190 fokra előmelegített sütőbe teszem 35-40 percre, míg a sajt a tetején aranybarnára sül, és a tészta átfő mindenhol.

 
 
A lasagnét hagyom langyosra hűlni, mielőtt tálalom, mert szerintem akkor a legjobb az állaga és legfinomabb az íze.
A kihűlt maradékot vágjuk adagokra, és fedeles alutálcákban eltehetjük későbbre. Másnap, melegítve is ugyanolyan finom, de le is lehet fagyasztani.
Chardonnayt vagy testesebb olaszrizlinget ajánlok mellé, de valami könnyű vörös is lehet...

 
Elkészítési idő: 60 perc
Költségek: kb. 440 Ft/adag

55 komment

Címkék: gasztro vega recept tészta toma olasz ízek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.29. 08:37:44

Köszönöm, Bomba-de-Dillo, ez igen jól esett így reggel - bár már közértjárás és reggeli után vagyok.
A kávét meg még elötte megittam :-)
Megyünk unokázni ! (Mert játszótéren lesz a találkozó.)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.29. 08:51:21

Jó reggelt.

Hát ez valami hihetetlenül jól néz ki. És gondolom, parmezán nélkül is finom. Hű.

Grafit Macseek 2009.08.29. 10:20:17

Szevasztok!
Toma Mester! Hát ez valami csodaszép!!!
De nekem muszáj a paradicsomszószt összekevernem valami finom darálthús-félével, mert ha csak paradicsomszósszal csinálom, megkérdezik, hogy "...és eszünk is valamit?":))))
De régóta kerestem már egy jó lasagne-receptet, otthoni besamellel.

maybach 2009.08.29. 10:25:07

Jó reggelt kívánok!
A bérrabszolgák üdvözletét hozom.

Toma!
Finom. Ez is ki lesz próbálva.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.29. 10:28:22

@Grafit Macseek: Apukám is mindig azt kérdezte, hogy "...jó-jó, de hol van a husika?"

@maybach: Mit rabszolgázol? Befőztök valamit?

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.29. 10:34:39

Nem is újságoltam: múlt héten szombaton, előre megfontolt szándékkal, pizsamában kirontottam a telkesekhez, amikor negyed nyolckor kib.szták a rádiót a kertbe, és hangosan köszöngetve minden arra járónak, nekiálltak kertészkedni. Megkértem őket, hogy legalább hétvégén legyenek tekintettel azokra, akik nem szeretnének erre ébredni 8 óra előtt. És láss csodát - kicsit szomorú arccal bár, de - egyetértően bólogattak, és azóta csönd van feléjük reggelente. Kenny meg kaphatott valami ultradózis nyugtatót/altatót a múltkori tüdőgyulladás óta, mert azóta alig jár a szomszéd telekre kutyázni, és reggel kilenc előtt, illetve este tíz után nem óbégat kint a kutyákkal. Vajh, kinek a keze van ebben a dologban?

maybach 2009.08.29. 10:41:48

Nadine!
Dolgozós.
Lám mit tesz egy pizsama.

Grafit Macseek 2009.08.29. 10:42:14

@Nadine: valahol akcijós lehetett a nyugtató.... A Kenny-család meg épp arra járt...
a kertesek nemsoká megszűnnek, ha jön a rossz idő!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.29. 10:54:59

@maybach: Ja, persze, elfelejtettem, hogy a hivatalba járók ma ledolgozzák a 20-át...

Ugye? Már egyszer bevált évekkel ezelőtt, amikor a szembeszomszédomékat neveltem le a hajnali - baromi hangos szivattyúval történő - locsolásról. Ők is nagyon elcsodálkoztak a szerkómon:) De aki egyszer ébredt már arra, hogy egy rozsdás fémhordóban ide-oda verődik a szivattyú, ami egyébként is úgy zúg, hogy hihetetlen, az megérti a kirohanásomat. Mint Zrínyi.

@Grafit Macseek: Jól látod a kérdést. Azért én örülök neki, hogy a hátralévő hetekben sem kapok infarktust hétvégenként:)))
Egyébként szerintem ők nem tuskóságból zajongtak, csak valószínűleg nem hallanak tökéletesen, és nem gondolták, hogy ilyen messzire (az utca túloldalára) elhallatszik a Kossuth:)

maybach 2009.08.29. 11:55:41

21-ét.
Jelzem sikeresebb voltál, mint Zrinyi.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.29. 12:12:27

@maybach: :))) Jó, akkor azt. Nekem nem oszt, nem szoroz:)

El is határoztam a sikert tapasztalva, hogy ezentúl mindenhová pizsamában megyek reklamálni, reggel hétkor. Ha ennyire hatásos.

Zuzuka 2009.08.29. 12:25:37

sziasztok!
mi nem dolgozunk, lenyomtuk hét közben óránként:)
jobb is így! már végeztem a takarítással, teregetéssel, főzéssel (ami melegítés volt:)).
nagyon megható ebédünk volt, a csülkös bablevesbe beleszeltem 2 karika erős paprikát, amitől kivert a víz és még mindíg könyezek:)

azannya, finom ez a lasagne!
a tanévkezdés miatt, szeptemberben előnyben részesítem a húsmentes finomságokat, mert addig nyújtózkodunk, ameddig....

@Nadine: ez jó lehetett, no tőlem el is szaladtak volna, mert pizsama nélkül alszom..:))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.29. 12:27:46

@Zuzuka: :DDD Szerintem a reggeli frizurám is fokozhatta a hatást. Meg a térdig érő karikák a szemem alatt. És ilyenkor mosolyogni sem nagyon szoktam:)

Mindjárt nekiállok ám Toma sörös csirkéjének. Azt tudnám, mi a túrót kezdek fél doboz sörrel, ha nem akarom meginni?

Zuzuka 2009.08.29. 12:35:40

készíts belőle antipastit, nagyon egyszerű, abba is kell sör, és mindenféle finomság süthető belőle mártogatással.
vagy: dobd ide, jó lesz vacsi után:)

jaaa, és nem is mondtam: NYERT A BARCELONA!!!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.29. 12:54:49

@Zuzuka: Bakker, a csirkét is egy hétig fogom enni:)

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.08.29. 14:32:02

bakker!! le kell állnom a befőzésekkel:(( tegnap sikerült csontig bevágni az ujjam. elfelejtettem, hogy betettem a mosogatóvízbe a szakácskésem és nagy mozdulattal keresgéltem a hab alatt a daráló alkatrészeit. hát, nem arra nyúltam rá!:((( ha helyszínelők járnának nálam, biztos azt hinnék valami kettősgyilkoság történt a házban:) a rohadt véralvadásgátlótól nem akart elállni egész éjjel. csak cserélgettem a kötéseket...

a lasagna királyság volt:)) az egyik legfinomabb volt amit mostanában készítettem...

ma még kéne ajvárt főznöm, meg bekeverni a csevapot...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.29. 15:07:09

@Bombadil Toma: Jesszus, Toma! Legalább a jobb kezeden?

Tudtam, hogy nem fog simán menni minden a sörös csirkével, bakker! Menet közben rádöbbentem, miért túl magas a csirke. A súlya stimmel, de az én söröm 0,5 literes... A tepsit a sütő legalacsonyabb rácsára tettem, de a csirke még így is hozzáér a plafonhoz. Nagyon félek, mi lesz ebből:/

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.08.29. 16:02:25

@Nadine: nem, a balon.
én is fél literesen csináltam. teljesen rányomtad? mert erőltetni kell egy kicsit, hogy mélyen becsússzon a doboz. akkor ül stabilan. bár lehet, hogy a te sütőd alacsonyabb mint az enyém...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.29. 16:24:56

@Bombadil Toma: Persze, de tudod, ez egy régi sütő. Viszont megdöbbentő módon pont úgy néz ki a kész pipi, mint a Tiéd a képen:))) Már csak a hagymás krumplit kell összeraknom, és kész. Hogy én hogy be fogok zabálni, istenem!:)))

Hálám pedig örökké üldözni fog, amiért írtad az alufóliát a tepsibe. Ezt a német brikettet Gordon Ramsay sem tudta volna lerobbantani a tepsiről, ha abba ég bele:)

Azon gondolkodtam, mert eredetileg ma délután akartam menni vásárolni, hogy mit mondana a rendőr, ha megállítana, szonda, és közölném vele, hogy meg kellett innom annak a sörösdoboznak a felét, amire a csirkét ültettem a sütőben:)))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.29. 16:52:26

Toma, nagyon komolyan kell beszélnem Veled. Én még egy csomó mindent terveztem délutánra, de úgy tűnik, csak kigúvadt szemekkel pihegni fogok, és kivárom, amíg kiürül annyira a gyomrom, hogy újra magamba tömhessek egy adagot ebből a csirkéből.

Ünnepélyesen kijelentem, hogy: ÉN MÉG AZ ÉLETBEN NEM ETTEM ILYEN FINOM SÜLT CSIRKÉT, és ezt az állításomat bárhol, bármikor és bárkinek hajlandó vagyok megerősíteni.

Basszus. Az életben nem leszek karcsú, azt hiszem.

2009.08.29. 17:06:08

sziasztok, szép délutánt!

@Nadine: én most nagyon röhögök, mint általában mindig, mikor ilyen élethűen leírod a kajálás utáni állapotodat :)))

ez a lasagne nekem is tetszik, én is szoktam ilyet. nyami!

toma, a véralvadásgátlóval vigyázz! a nagyanyám pacemakerrel megy, neki is szednie kell. egyszer foghúzáskor felejtett el szólni a dokinak, ezért egész éjjel ült és köpködte a vért. nem játék ez, gyermek!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.29. 17:30:15

@Jé: Na most női büszkeségem tiltja, hogy elmondjam: amikor a csirkét kivettem a sütőből, még legalább húsz percig hozzá sem tudtam nyúlni, annyira forró volt, nemhogy a sörözdobozról leemeljem, de ahogy kínlódtam, véletlenül leesett egy darabka hús, amit reflextől hirtelen bekaptam, és olyan, de olyan finom volt (az a hangot, amit ekkor kiadtam, remélem, sosem bukik ki belőlem társaságban), hogy úgy, ahogy volt, levágtam róla egy egész combját, és megettem hagymás tört krumplival. Aztán visszasündörögtem, és leoperáltam még egy szárnyat is. Pár perc múlva még egyet. Aztán végre le tudtam szedni a sörösdobozról - itt már kicsit fulladtam, de ez sem akadályozott meg abban, hogy amíg szétvágtam a csirkét, ne egyem meg még a komplett hátát, állva a konyhapultnál, kézzel, köret, uborka és civilizált eszközök nélkül. Na, ezt mind nem mondom el Nektek:)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.29. 17:31:40

Végigolvastam, amit az előbb írtam. Remélem, az elkevert toldalékokból is kiderül, milyen állapotban vagyok.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.29. 17:36:46

Ja, és Stefi végig mellettem cuppogott, míg ettem, jelezvén, hogy ő is igényt tart erre-arra a kajámból. Pedig meg sem tudta enni a kajáját... Aztán majdnem megvert, mert nem adtam elég gyorsan a csontokat.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.08.29. 17:45:48

@Nadine: na ennek örülök!:)) kicsit féltem, hogy a sütő miatt nehogy úgy járj mint a BQQ oldalassal.
a sörtől átpárolódva, eszméletlen puha és omlós lessz a hús, a máztól meg finom:))

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.08.29. 17:48:35

@Jé: ja! mikor az epével műtöttek, le is kellet állnom vele két hétre, helyette a saját hasamba böködhettem naponta az injekciókat...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.29. 17:55:45

@Bombadil Toma: Én hogy paráztam!:) De isteni lett, és ezennel revidiálnám a grillcsirkével kapcsolatban tett korábbi állításaimat, miszerint finom a tescós grillcsirke.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.29. 17:57:19

Jaj, Toma, ha már itt vagy: vettem az ALDI-ban olyan tésztát (száraz), amire az van írva, hogy nem kell főzni, csak egy kevés vízbe beáztatni, és máris lehet enni. Ázsiai és olasz kajákhoz ajánlják, 25 dkg-os, csak azt nem írják, mennyi az a kevés víz, és milyen hőmérsékletű. Egyszer láttam Stahl Juditot valami ilyen tésztát főzni Fábrynál, de az kínai üvegtészta volt, és úgy rémlik, hogy leforrázta, úgy áztatta. Tudsz erről valamit?

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.29. 18:13:36

A csirgrillkéről egyetlen dolgot lehet biztosan tudni: az egyetlen élőlény, ami holta után háromszázszor megfordul a tengelye körül.
A szemérmetlenül vedelő csirke biztosan nagyon finom :-) És könnyű leteríteni :-)
A Lasagne pedig nagyon jól néz ki. Kiváló étek lehet húsmentes napokon - mint a négy (vagy minél több) sajtos pizza. Csak nehéz jót találni, ha nem maga csinálja az ember. :-(

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.29. 18:15:18

@Mormogi Papa: Meglepő, de könnyű elkészíteni. Tényleg. Ráadásul azért is veszélyes, mert gyakorlatilag csak sört és csirkét kell venni hozzá, a többi mindig van itthon.

2009.08.29. 19:15:05

bakker, nekem kell ez a csirke! jövő hétvégén kipróbálom.

Zuzuka 2009.08.29. 19:19:11

@Bombadil Toma: mindíg mondom, hogy veszélyes az éles kés - itt nem érne ilyen baleset... nagyon vigyázz a sebre, nehony picit is szétnyíljon! nem kellett volna összeölteni?

mint rutinos sörös csirke készítő teljesen megértelek @Nadine: és el is képzeltem ahogy a konyhapultnál habzsolod a finom, puha, illatos husit:))

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.29. 19:45:59

@Nadine: Majd teszek róla. Kipróbáljuk, ha addig koplalunk is :-)))
@Zuzuka: Font pordítva. Mivel vágtam már el a kezemet életlen, meg fűrészes élű késsel mondhatom: az éles vágása gyógyul a leghamarabb és legszebben. Nem véletlen, hogy a szike is éles :-)
Baj akkor van, mikor nem én teszem a vízbe az edényeket: nálam fontos a sorrend (elébb a kevésbé zsírosa) és megszámolom, hány kést tettem be. Viszont ha más és ráadásul a szárítóba élével fölfelé rejti a kést a kanalak, villák, miegymások közé - na, az a veszélyes!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.29. 20:02:22

@Jé: Nyugodtan tedd bele a csípőset is, sülés közben valahogy eltűnik belőle a torokkaparó erősség. Mondjuk, én nem Erős Pistát használtam, hanem valami hasonló csípőspaprika-krémet, viszont egy kicsit kevesebbet, és ajvárral "hígítottam". Eszméletlen finom, épp most gondoltam rá, hogy megkóstolom, milyen kihűlve:)

@Zuzuka: Izgatott Stefivel az oldalamon:)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.29. 20:10:37

Bakker, nem tudom Fiam mail címét, az is a másik gépen van:( Írna neki valaki a nevünkben, hogy mi van az Apukájával és vele?

2009.08.29. 20:47:03

@Nadine: köszi, jó ötlet! imádom az ajvárt. de jó, hogy már vacsiztam, alig folyik a nyálam a csirek gondolatára.. :)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.29. 21:14:25

Akkora hős voltam, hogy nem ettem bele a kihűlt csirkébe, csak a zsírját töröltem ki egy szelet kenyérrel:)))

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.29. 21:16:46

Végre valaki, aki az edényt nem kimosni, tunkolni szereti :-)

Egyben jó éjt.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.29. 21:17:16

Ja, és FIAM: Legyetek amilyenek akartok :-)

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.08.29. 21:48:05

na itt vagyok, csak közben vendégeim voltak. legalább csináltam egy próbasütést a frissen bekevert csavapból. mint mondjak, nem hibáztam!:)
@Nadine: nem tudom milyen tészta lehet az. de nekem nincsenek nagy bizodalmaim az ilyesmikben. inkább maradok a hagyományosnál. valószínű egyébbként, hogy forróvízzel kell leönteni, különben hideg ételt ennél...

@Zuzuka: mióta éles késeim vannak, nem vágtam el magam használat közben. viszont fokozottan kell vigyázni arra, hogy pl. ne kapjak utána ha leejtem:))

...én is chilikrémet használok, a receptben csak azért írtam be az erős pistát, mert az emberek többségének az van otthon.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.29. 22:14:19

@Bombadil Toma: Szerintem úgy gondolták, hogy vízzel az ember "bedagasztja", aztán felhasználja, mint a főtt tésztát, raguhoz keveri, vagy lerakja valamivel, szóval, ez csak egy "félkész" fázis szerintem. Egyszer kipróbálom, ha jó, én bírom az ilyet.

Én mindig akkor szoktam elvágni magam, amikor kivételesen megélezem az amúgy tompa késeim egyikét. Na, akkor tuti egy hétre elintézem a kezem:)

Most viszont lefekszem, mert nagyon-nagyon álmos vagyok. Nemcsak finom, de laktató volt ez a csirke.

Már népszerűsítettem is a recepted, Toma, teljesen rákattant egy barátnőm:)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.30. 08:47:34

@Bombadil Toma: Vagy a már annyit követelt házhoz szállításos kajacéget elindítanod:)))

Jó reggelt.

Zuzuka 2009.08.30. 11:06:49

@Nadine: országos hálózattal természetesen!:)

jó reggelt!

@Bombadil Toma: tudom én, hogy az éles kés biztonságosabb, de akinek nincs, és egyszer a kezébe kaparintja, rögtön elvagdossa magát vele. élő példa vagyok - egy marha bontáson csontig metéltem a ballos mutatóujjamat... vááááá, tiszta horror volt! azóta óvatoskodok ám!:)

ebéd: húsleves, marhapörkölt, nokedli, koviubi:) kv - Ancimnál.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.30. 11:27:45

@Zuzuka: Szia, már azt hittem, egyedül kongok itt megint egész nap...:)

Ez nagyon klasszikus magyar vasárnapi ebédnek hangzik.
Én megverekszem Stefivel a tegnapi csirkéért:))) Tuti ott fog nyüzsögni végig, míg melegítem, eszméletlen volt, ahogy tegnap belelkesedett az illatokra:)))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.30. 11:30:14

Most nekiszaladok a második kávémnak, közben olvasom a többek által nekem javasolt Napsütötte Toszkánát:)

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2009.08.30. 12:48:25

Remélem, tetszeni fog, szerintem nagyon fogod szeretni..

Jó a második kötete is..

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.30. 14:49:01

Hát ebből a sajtos-paradicsomos Lasagne-ból most nem bírnék egy második kötettel :-)
Még a rakottrumliból sem, ami itt volt az ebéd.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.08.30. 18:10:27

@nyuszómuszó: Úgy tűnik, tényleg nekem való. Csak valahogy a képeket hiányolom nagyon ebből a könyvből.

Viszont melegszik a csirkém.

maybach 2009.08.30. 20:27:48

Jó estét kívánok!
Ez a söröncsirke nekem is bejött, de jogdíjakról szó sem lehet.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.30. 20:59:15

Gyomornyomormentes jóéjszakát kívánok mindőtöknek!
És legyetek - de már úgy is tudjátok.

Grafit Macseek 2009.08.31. 12:32:28

Szevasztok!

@Nadine: Én is megalkottam már egyszer a szemérmetlen csirkét. És az is nagyon finom lett. Az összes, fagyasztómban állomásozó egész csirekeket úgy fogom hasznossá tenni. Vagy ha még Toma közkinccsé tesz valami hasonló jó receptet, azt is szívesen kipróbálom!
süti beállítások módosítása